Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen hjem Anders K.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jacobsen-i-aab

    Fremragende signing! Dejligt at vi kan hive en af de gamle talenter hjem, og når det så oven i købet er en spiller med så meget kvalitet og som er så alsidig. Smukt!

    #2
    Uh, jeg vil altså gerne lige se den officielt bekræftet før jeg helt tør tro på det. Vil også gerne vide, om vi henter ham nu eller det først er til vinter.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Uh, jeg vil altså gerne lige se den officielt bekræftet før jeg helt tør tro på det. Vil også gerne vide, om vi henter ham nu eller det først er til vinter.

      MvT
      Enig, lad os lige få den i hus!

      Comment


        #4
        Som jeg læser det i avisen lugter det af, vi kun har lavet kontrakt med ham og altså ikke køber ham, så han kommer til Januar
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          #5
          Fedt fedt fedt

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
            Som jeg læser det i avisen lugter det af, vi kun har lavet kontrakt med ham og altså ikke køber ham, så han kommer til Januar
            Det kan det selvfølgelig ende med, men mon ikke, at Göteborg punger ud for Thomas M sidst i transfervinduet, og så JH ringer til Gaarde i Aalborg og hører, hvad AK koster at købe fri?

            Jeg ved også, at AK overvejer muligheden for udlandet, men det vil være så fantastisk, hvis han vælger at gøre comeback i Odense!

            Comment


              #7
              Martin Davidsen skriver på Twitter. At ak "nok" skifter nu og ikke til vinter

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Martin Davidsen skriver på Twitter. At ak "nok" skifter nu og ikke til vinter
                Juuubiiiiii ... Krydser fingre.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Tror ikke vi behøver, at være forfærdeligt nervøse for, at den glipper, når man læser ordlyden fra diverse journalister.

                  Comment


                    #10
                    Plus vi da så har 2 angribere der scorede pænt med mål i sidste sæson altså AK og festersen

                    Comment


                      #11
                      Hvor er det spændende!! Jeg vil satme også gerne lige have den bekræftet!

                      Comment


                        #12
                        http://www.ob.dk/artikel/anders-jaco...ra-januar.aspx
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #13
                          http://www.ob.dk/artikel/anders-jaco...ra-januar.aspx

                          Og det blev den her

                          edit: slået med et mulehår. Det er muligt, at han først kommer til jul, men det her giver jo JH en vis ro til at behandle evt. tilbud på Falk og/eller Emil.

                          Comment


                            #14
                            @mpbdavidsen: AK skifter først til OB til vinter. Aftalen bekræftet nu.

                            Comment


                              #15
                              5 år er da en slat
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment

                              Working...
                              X