Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han skal da hentes inden vi møder aab i turneringen. Kunne være sjovt med lidt lir og en enkelt kasse fra AK :-)

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jysk-fryseboks

      Mon ikke de når at finde en løsning, inden vinduet klapper i. Alt andet ville være dumt for alle parter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jysk-fryseboks

        Mon ikke de når at finde en løsning, inden vinduet klapper i. Alt andet ville være dumt for alle parter.
        Men det kommer nok til at tage lidt tid, når det er to nærige jyder der skal krejle en handel igennem

        Comment


          AK er bare ikke lige den type spiller man skal modtage i kulkælderen på grund af en halvsæson på træningsbanen for sig selv.

          Comment


            Kan se vi skal møde dem den 24. august.

            Det kan godt fylde lidt for Gaarde tror jeg. Vi må jo ikke lave de der aftaler med han ikke spiller kampen, så mon ikke vi skal vente på det og så kommer han 1-2 dage efter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kan se vi skal møde dem den 24. august.

              Det kan godt fylde lidt for Gaarde tror jeg. Vi må jo ikke lave de der aftaler med han ikke spiller kampen, så mon ikke vi skal vente på det og så kommer han 1-2 dage efter.
              Det vil være helt godnat. Der står han ikke engang træner ordentligt med nu. Dvs. han skal gå en måned på mere eller mindre selvtræning. Det vil være noget af det mest usmagelige jeg har set længe, hvis AaB holder på ham bare for det.

              Comment


                Sportsdirektør Allan Gaarde afviser, at AaB har lagt Anders K. Jacobsen på is.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ak-er-lagt-paa

                Comment


                  AaB har på mange punkter den der "small club mentality". Det viser denne sag med al tydelighed. Desuden siger gaarde at de intet har hørt fra OB. JH siger de er i kontakt. Begge dele kan ikke passe. En ting er dog sikkert. Det er meget udansk det Aab gør med AK.

                  Comment


                    Det lyder mærkeligt, hvis OB ikke har kontaktet Aab, som Gaarde påstår.

                    http://www.bold.dk/nyt/gaarde-om-ak-...r-straftraener

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      AaB har på mange punkter den der "small club mentality". Det viser denne sag med al tydelighed. Desuden siger gaarde at de intet har hørt fra OB. JH siger de er i kontakt. Begge dele kan ikke passe. En ting er dog sikkert. Det er meget udansk det Aab gør med AK.
                      bryder mig sku heller ikke om det - en ting er man vælger at spille med nogle andre - fair nok, men at fryse ham ud ved at lade ham selvtræne.....fandme sølle

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        AaB har på mange punkter den der "small club mentality". Det viser denne sag med al tydelighed. Desuden siger gaarde at de intet har hørt fra OB. JH siger de er i kontakt. Begge dele kan ikke passe. En ting er dog sikkert. Det er meget udansk det Aab gør med AK.
                        Ja, hvorfor skulle JH dog lyve om det?

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jysk-fryseboks

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          bryder mig sku heller ikke om det - en ting er man vælger at spille med nogle andre - fair nok, men at fryse ham ud ved at lade ham selvtræne.....fandme sølle
                          Han træner med i øvelserne men er udenfor når der spilles på to mål ...

                          Vi gjorde vel det samme ned cnk?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            AaB har på mange punkter den der "small club mentality". Det viser denne sag med al tydelighed. Desuden siger gaarde at de intet har hørt fra OB. JH siger de er i kontakt. Begge dele kan ikke passe. En ting er dog sikkert. Det er meget udansk det Aab gør med AK.
                            Hvad er det så for en mentalitet ... bliver spillerne generelt dårligere behandlet i små klubber end i store?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Vi har en sportsdirektør der lyver. Måske 2

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Han træner med i øvelserne men er udenfor når der spilles på to mål ...

                                Vi gjorde vel det samme ned cnk?
                                måske - det brød jeg mig så heller ikke om ;)

                                hvor gerne jeg end ville af med ham, så er det ikke en køn måde at gøre det på

                                Comment

                                Working...
                                X