Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    håber de finder en løsning i dette vindue - ellers kan AK meget vel komme til at tilbringe en stor del af efteråret på bænken.....

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Søndergaard virker sgu lidt bitter i den første artikel, men det er selvfølgelig en god ting
      Han virker også ret nedladende ift OB. Træls!
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        #48
        Velkommen hjem AK47 ❤️ Jeg ser en fremtidig kulturbærer og heldigvis har vi skrevet 5 år med ham.

        Comment


          #49
          Har læst et par steder at vi ikke kan hente AKJ med det samme da hans kontraktlængde i det tilfælde vil være for lang. Man må maks have en kontrakt på 5 år og hvis OB henter ham nu vil den være på 5½ år.

          Nogen der ved om en sommertransfer overhovedet er mulig?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
            Har læst et par steder at vi ikke kan hente AKJ med det samme da hans kontraktlængde i det tilfælde vil være for lang. Man må maks have en kontrakt på 5 år og hvis OB henter ham nu vil den være på 5½ år.

            Nogen der ved om en sommertransfer overhovedet er mulig?
            Det er vist korrekt ja. Men så må aftalen bare laves som en leje hvor vi betaler dem penge plus hans løn...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Z.A.E
              Hvis jeg var AK ville jeg også høre om en lejeaftale resten af året, så han har mulighed for at starte fra 0 sammen med de øvrige (nye) i truppen. Det vil nok blive svært for ham at tilspille sig en fast plads på nogle af holdene. I AaB ved man at han ikke er den rigtige at bygge noget på - eller hvis to andre OB-angribere blomstrer op i efteråret og finder netmaskerne. Her tænker EL, KZ og/eller Lado. Én af de 3 er jeg ihvertfald ret sikker på gør det - spm. er hvem..?
              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Lejeaftale?! Hvorfor dog det?

              Jesper Hansen giver da bare et tilbud til Gaarde, der ligger langt under hans markedsværdi med det argument, at AaB alligevel mister ham til os til vinter, og endvidere at AaB så i det mindste får et transferbeløb for ham..

              Så blev din lejeaftale sgu alligevel aktuel. Jeg beklager mit skråsikre indlæg. Jeg havde bare aldrig hørt om en sådan løsning før på problemet med 5-årskontrakter

              Comment


                #52
                Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en 5 årig aftale i Superligaen

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en 5 årig aftale i Superligaen
                  Peter 'Magic' Madsen fik fem år, da han vendte hjem som 'frelser', mener jeg helt bestemt. Måske også Jan K fik fem år.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Peter 'Magic' Madsen fik fem år, da han vendte hjem som 'frelser', mener jeg helt bestemt. Måske også Jan K fik fem år.

                    MvT
                    Og det kom BIF aldrig til at fortryde
                    Eller nowet

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og det kom BIF aldrig til at fortryde
                      Eller nowet
                      Ja, specielt fordi det var på nogle monsterkontrakter til 400k per måned så vidt jeg husker. Stefan Gislason, Holmen og et par andre fik også nogle pænt store kontrakter. Det har kostet dem dyrt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Peter 'Magic' Madsen fik fem år, da han vendte hjem som 'frelser', mener jeg helt bestemt. Måske også Jan K fik fem år.

                        MvT
                        Øv at du lige skulle hive DE eksempler frem. Nu var jeg ellers lige så glad...

                        Comment


                          #57
                          Hvordan kan det være at en spiller kun må signe en kontrakt på 5 år? Er det danske regler, eller hvad?

                          Hvis jeg ikke husker forkert, fik Alan Pardew ikke 8 år i Newcastle? Hvis trænere kan få så mange år, hvorfor kan spillere så ikke.. Åndssvagt.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Hvordan kan det være at en spiller kun må signe en kontrakt på 5 år? Er det danske regler, eller hvad?

                            Hvis jeg ikke husker forkert, fik Alan Pardew ikke 8 år i Newcastle? Hvis trænere kan få så mange år, hvorfor kan spillere så ikke.. Åndssvagt.
                            Ved det ikke. Men mon ikke det var noget man aftalte ifbm Bosman dengang

                            Comment


                              #59
                              Sportfyn vurderer på AK handlen

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-spil-om...rtikel/2746186

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en 5 årig aftale i Superligaen
                                Hvad med denne legendariske Timmi som jeg hørte så meget om. Fik han ikke også en så lang kontrakt?

                                Comment

                                Working...
                                X