Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    N'Koum havde jo brudt en række reglementer i OB, hvorefter han blev smidt på U-19. Det er lidt en anden situation med Anders Jacobsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      måske - det brød jeg mig så heller ikke om ;)

      hvor gerne jeg end ville af med ham, så er det ikke en køn måde at gøre det på
      Hvor meget af forløbet var CNK selv skyld i? Var der ikke noget rod inde over?

      Desuden, så plejer den slags at blive brugt i klubber, når de vil presse en spiller til skifte.
      Sagen AK/AaB er endnu mere underlig, da AK gerne vil skifte. Vil Gaarde af med ham, så kan han sgu da bare ringe til JH. Det vil tage 17 minutter, hvis Gaarde er indstillet på en løsning. Så det lyder som ren og skær barnlig straffeaktion.
      Før sagen her, ville jeg havde forsvoret at det var Gaarde/Søndergaards stil. Har altid syntes de var nogle sympatiske fyre, men det her mudrer billedet.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Hvor meget af forløbet var CNK selv skyld i? Var der ikke noget rod inde over?

        Desuden, så plejer den slags at blive brugt i klubber, når de vil presse en spiller til skifte.
        Sagen AK/AaB er endnu mere underlig, da AK gerne vil skifte. Vil Gaarde af med ham, så kan han sgu da bare ringe til JH. Det vil tage 17 minutter, hvis Gaarde er indstillet på en løsning. Så det lyder som ren og skær barnlig straffeaktion.
        Før sagen her, ville jeg havde forsvoret at det var Gaarde/Søndergaards stil. Har altid syntes de var nogle sympatiske fyre, men det her mudrer billedet.

        MvT
        mon ikke at det er et simpelt spil om penge. Ingen af dem vil virke alt for interesseret i at købe/sælge... Ingen vil komme med det første tal..
        Kommer JH med et tal vil AG sige at det er alt for lavt og kommer AG med et tal vil JH nok totalt afvise og sige at det er alt for dyrt, og at vi skal meget længere ned for at en handel kan ske..
        OB har som udgangspunkt ikke vildt meget brug for AK lige i skrivende da vi i forvejen har masser af friske folk til det offensive. Men vi er heller ikke interesseret i at AKJ mister momentum efter et halvt år på is..
        Spillet er igang

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          mon ikke at det er et simpelt spil om penge. Ingen af dem vil virke alt for interesseret i at købe/sælge... Ingen vil komme med det første tal..
          Kommer JH med et tal vil AG sige at det er alt for lavt og kommer AG med et tal vil JH nok totalt afvise og sige at det er alt for dyrt, og at vi skal meget længere ned for at en handel kan ske..
          OB har som udgangspunkt ikke vildt meget brug for AK lige i skrivende da vi i forvejen har masser af friske folk til det offensive. Men vi er heller ikke interesseret i at AKJ mister momentum efter et halvt år på is..
          Spillet er igang
          The game is afoot

          Det lyder alt sammen helt plausibelt. Men jeg fatter stadig ikke Gaarde. Få nu bare AK overstået og få fokus på at drive biksen. Gaard risikerer også at resten af truppen bruger tankevirksomhed på AK-sagen (kunne det ske for mig) i stedet for næste kamp.

          Men ja, det er nogle jysk lurepasser-konkurrence når det er bedst/værst og det er nok bare mit Københavnersind der tænker få nu bare det lort overstået og kom videre.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?

            I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.

            MvT
            Min karriere som rygtesmed var vist hurtigt overstået. Mit første bud som OB-fan i 29 år, så mit næste forsøg kommer så nok omkring år 2044. I kan glæde jer, kan i!!

            Måske det vil være:
            Tidligere landsholdsprofil Rasmus Falks søn skriver lang kontrakt med Odense Boldklub.
            "- Det er en stor ære at skulle spille for de forsvarende Champions League-vindere", udtaler Falk Junior. Falk Junior får trøje nr. 9.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Min karriere som rygtesmed var vist hurtigt overstået. Mit første bud som OB-fan i 29 år, så mit næste forsøg kommer så nok omkring år 2044. I kan glæde jer, kan i!!

              Måske det vil være:
              Tidligere landsholdsprofil Rasmus Falks søn skriver lang kontrakt med Odense Boldklub.
              "- Det er en stor ære at skulle spille for de forsvarende Champions League-vindere", udtaler Falk Junior. Falk Junior får trøje nr. 9.

              MvT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Han træner med i øvelserne men er udenfor når der spilles på to mål ...

                Vi gjorde vel det samme ned cnk?
                Lad os bare dræbe den sammenligning en gang for alle. AK har vel ikke brudt nogen regler i aab? Han har vel ikke opført sig uprofessionelt?
                Cnk havde en række sager, så lang som herfra og til Aalborg. Desuden blev han ikke sendt i u19 truppen fordi han havde skrevet kontrakt med en anden klub.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Lad os bare dræbe den sammenligning en gang for alle. AK har vel ikke brudt nogen regler i aab? Han har vel ikke opført sig uprofessionelt?
                  Cnk havde en række sager, så lang som herfra og til Aalborg. Desuden blev han ikke sendt i u19 truppen fordi han havde skrevet kontrakt med en anden klub.
                  Du kommer altså med en del kontante udmeldinger, uden rigtig at føre belæg for dine påstande.
                  Behandler mindre klubber generelt spillerne dårligere end større klubber?
                  Hvad er det for ting NKoum har gjort? ... åbenbart utallige forseelser ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Du kommer altså med en del kontante udmeldinger, uden rigtig at føre belæg for dine påstande.
                    Behandler mindre klubber generelt spillerne dårligere end større klubber?
                    Hvad er det for ting NKoum har gjort? ... åbenbart utallige forseelser ...
                    Man var super glad for kokain. Det er jo en start.

                    Comment


                      Sjovt at sidde og se Hobro vs AaB. Hvor kommentatorerne ofte sidder og snakker om hvor meget AKJ mangler i den kamp

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Sjovt at sidde og se Hobro vs AaB. Hvor kommentatorerne ofte sidder og snakker om hvor meget AKJ mangler i den kamp
                        De har fandme også bare vadet i chancer, men været uskarpe.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          De har fandme også bare vadet i chancer, men været uskarpe.

                          MvT
                          Men vinder alligevel i 3 min overtid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men vinder alligevel i 3 min overtid
                            Ja. Pis os. Havde sgu været fedt, hvis HIK lige havde holdt en remis. Øv.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Du kommer altså med en del kontante udmeldinger, uden rigtig at føre belæg for dine påstande.
                              Behandler mindre klubber generelt spillerne dårligere end større klubber?
                              Hvad er det for ting NKoum har gjort? ... åbenbart utallige forseelser ...
                              Det kan bekræftes. Og listen var lang. Tror næppe jeg er den eneste der ved noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Det kan bekræftes. Og listen var lang. Tror næppe jeg er den eneste der ved noget.
                                Det har man jo kunne læse i aviser et utal af gange, og folk har kommenterede de vildeste historier. Men nu lagde jeg bare mærke til, at du slet ikke svare på hans spørgsmål: Behandler mindre klubber generelt spillerne dårligere end større klubber?

                                Jeg har selv stillede dig flere spørgsmål til dine indlæg, som du heller ikke har svaret på, poster dem lige igen og tror på det bedste.

                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.
                                Jep, vi får en målmand inden den 1/9, det har Jesper Hansen sagt flere gange. Men er det noget du har hørt, at man ikke har så travlt?
                                Og siger du, at OB mener, at Casper Radza kan være god nok til at være anden målmand?
                                Og til sidst skriver du, at Falke får en måned til at bevise sig, og så vil man bagefter vurdere hvad hylde man henter på. Er det sådan det skal forstås, at det er planen, at man ikke vil hente nogen målmand før om en måned, fordi man mener at det tager så lang tid at vurdere Falkes niveau?

                                Comment

                                Working...
                                X