Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Kom til at tænke på om OB har gjort noget lignende med en spiller? Eller har vi aldrig bragt os i den situation? Kan simpelthen ikke huske vi har syltet en spiller på samme måde.
    hvis man side stiller de problemer CNK gav for OB, og det faktum at AK har lavet kontrakt med en direkte konkurrent så harOB/TB gjort det også. TB gjorde det også i SIF med en spiller (Martin Svensson??) som vist nok er i VB nu...
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Så der er ikke noget i vejen for at skrive 8-årige kontrakter med Desler, Falk, Greve, JJT, Magnus, Larsen? :O)

      MvT
      5 år er det længste man må skrive i Danmark. Det er også lang tid. Kan jo altid forlænges.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        hvis man side stiller de problemer CNK gav for OB, og det faktum at AK har lavet kontrakt med en direkte konkurrent så harOB/TB gjort det også. TB gjorde det også i SIF med en spiller (Martin Svensson??) som vist nok er i VB nu...
        Der var vist også en del der synes vi bare generelt syltede Christian Sørensen, og Timmi var vi heller ikke altid lige søde imod, men det er nok i en anden kategori...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Så er vi altså enige om at det aldrig er forekommet i OB. Kan heller ikke huske nogen tilfælde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Så er vi altså enige om at det aldrig er forekommet i OB. Kan heller ikke huske nogen tilfælde.
            Som du også skriver, så er der vist ikke engang tilfælde hvor nogen overhovedet har skrevet kontrakt med andre på den måde, så det bliver svært at finde :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så Fredericia da. Tror ikke han har fået mere end det jeg skrev alligevel..
              Men det er jo bare vurderinger og estimater.
              Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

              Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

                Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
                Ja okay så
                Men matematikken var også det vigtigste i det her

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.
                  Det var nu JH, der var sportsdirektør da AK blev hentet i Fredericia. Efter hvad jeg har hørt fra folk der er relativt tæt på AK, var OB aldrig rigtigt en seriøs bejler dengang, men han kan jo selvfølgelig have sagt andet til nogle andre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Jeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.

                    Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
                    Jeg mener at have læst herinde at PH prøvede at hente AK i Næsby til det frygtelige forår hvor HC blev fyret og Skoubo var vores eneste angriber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
                      Jeg mener at have læst herinde at PH prøvede at hente AK i Næsby til det frygtelige forår hvor HC blev fyret og Skoubo var vores eneste angriber.
                      Præcis - det var det jeg tænkte på. Det irriterede mig nemlig grusomt, at det ikke lykkedes PH at overbevise ham på daværende tidspunkt. Og det er korrekt, som Sheed skriver, at JH var sportsdirektør da han skiftede til AaB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Præcis - det var det jeg tænkte på. Det irriterede mig nemlig grusomt, at det ikke lykkedes PH at overbevise ham på daværende tidspunkt. Og det er korrekt, som Sheed skriver, at JH var sportsdirektør da han skiftede til AaB.
                        Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået
                          Utvivlsomt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået
                            Havde vi skrevet en kontrakt med ham der og han havde scoret 10 og lavet 4 assists havde vi nok forlænget med samme resultat alligevel ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Jeg har skrevet til EB journalist Michael Qureshi på Twitter omkring AK.

                              Han svarer: "OB og AaB er i dialog, men OB mangler at afgive konkret bud. Kommer nok snart"

                              Spændende.

                              Forza OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                                Jeg har skrevet til EB journalist Michael Qureshi på Twitter omkring AK.

                                Han svarer: "OB og AaB er i dialog, men OB mangler at afgive konkret bud. Kommer nok snart"

                                Spændende.

                                Forza OB
                                Hmm, det kunne jeg også have svaret, hvis nogen havde spurgt mig! Nogen der ved, hvor han har sin 'viden' fra??
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X