Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med hensyn til målmand har jeg hørt at man ikke har så travlt. Man er tryg ved radza som 2.målmand så længe der ikke er skader. Man vil give Falke tid for at se om han kan løfte opgaven. Som jeg har hørt, er der store forventninger til at han kan få sit gennembrud. Men det er ikke i træning, men i kamp det skal vises. Og så giver man ham i første omgang en god måned til at vise, om han har kvalitet. Det er fair nok synes jeg. Jeg tror han kan blive rigtig god med hjælp fra høeghen.
    Sidst i august kan man så hente en backup på en 1årig kontrakt.

    Comment


      Jeg tror ikke at små klubber, (og regner ikke aab for en lille klub) behandler deres ansatte dårligt. Det var ikke det jeg mente.
      Jeg mente deres ageren i den sag om AK. Den lugter af at de er trætte af at først deres mestertræner, skriver kontrakt med OB. Efter de faktisk var stort set enige om en forlængelse. Dernæst skriver deres bedste spiller i foråret under med OB. Og så på fri transfer. Mon ikke det gør lidt ondt på deres selvforståelse. Det tror jeg er årsagen, til deres skal vi sige, usædvanlige ageren i AK gate.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Med hensyn til målmand har jeg hørt at man ikke har så travlt. Man er tryg ved radza som 2.målmand så længe der ikke er skader. Man vil give Falke tid for at se om han kan løfte opgaven. Som jeg har hørt, er der store forventninger til at han kan få sit gennembrud. Men det er ikke i træning, men i kamp det skal vises. Og så giver man ham i første omgang en god måned til at vise, om han har kvalitet. Det er fair nok synes jeg. Jeg tror han kan blive rigtig god med hjælp fra høeghen.
        Sidst i august kan man så hente en backup på en 1årig kontrakt.
        Synes faktisk også det giver god mening mht Falkesgaard. Han har tydeligvis en masse kvalitet og med tillid fra Kent og en masse kampe samt træning under Høgh tror jeg han kan udvikle sig til en klassemålmand. Se bare hvor meget Toppel faktisk løftede sit niveau da det stod klart at det var ham vi satsede på frem for JC.
        Hvor mange kendte til Nicolai Larsen inden Kent hentede ham til AaB?.
        Jeg må indrømme at jeg heller ikke vær særlig tryg ved situationen dengang vi stod ned Anders Lindegaard som 1.målmand, men man må de sige hans udvikling tog voldsom fart da han fik den nødvendige tillid og kampe i Norge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Med hensyn til målmand har jeg hørt at man ikke har så travlt. Man er tryg ved radza som 2.målmand så længe der ikke er skader. Man vil give Falke tid for at se om han kan løfte opgaven. Som jeg har hørt, er der store forventninger til at han kan få sit gennembrud. Men det er ikke i træning, men i kamp det skal vises. Og så giver man ham i første omgang en god måned til at vise, om han har kvalitet. Det er fair nok synes jeg. Jeg tror han kan blive rigtig god med hjælp fra høeghen.
          Sidst i august kan man så hente en backup på en 1årig kontrakt.
          Tak for forklaringen. Jeg forstår det med Radza som, at han er en symbolsk anden målmand, men hvis Falke får en skade, så vil de risikere med det samme. Det ligger også bedre i tråd med, at jeg hørte (godt nok for noget tid siden) at Radza havde fået at vide på en pæn og høflig måde, at det ikke var sikkert at man ville satse på ham, fodbold er jo en hård verden.

          Jeg er glad for at Falke for en ærlig chance, fordi han har et særligt våben med sine igangsætninger, jeg tror Falke kan blive en profil i Superligaen, hvis man tør give ham to sæsoner i træk. Dog forstår jeg ikke, at Lars Høgh skal bruge så lang tid og så mange kampe til at vurdere, på hvilket niveau han er på.

          Comment


            Mener du i ramme alvor at en måneds prøvetid er lang tid? Det mener jeg nu ikke. Mange gange hænger kvalitet sammen med kontinuitet.

            Comment


              Syntes det er et risikabelt spil det OB har gang i med kun 2 målmænd hvor af den ene nok ikke har niveau umiddelbart...
              Men nogle gange kommer den største belønning netop der i fodbold. Vi må håbe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Mener du i ramme alvor at en måneds prøvetid er lang tid? Det mener jeg nu ikke. Mange gange hænger kvalitet sammen med kontinuitet.
                Nu må du altså blive enig med dig selv. Først snakker du inden den 1/9, det vil give næsten to en halv måned. Så siger du, at man vil give ham en god måned. Altså er hans "prøveperiode" blevet længere end en måned. Til sidst spørg du, om jeg i ramme alvor synes, at en måned er lang tid..

                Er vi enige om, at han startede træning den 24/06? Og er vi enige om, at han så allerede har været her i over en måned?!

                Så siger du, at hans måneds "prøvetid" er ved at være slut, og at man derfor vil evaluere nu?

                Eller siger du, at han har fået en måned mere, så vi når op på i alt cirka to måneder?

                Eller er vi ude i noget helt tredje?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Nu må du altså blive enig med dig selv. Først snakker du inden den 1/9, det vil give næsten to en halv måned. Så siger du, at man vil give ham en god måned. Altså er hans "prøveperiode" blevet længere end en måned. Til sidst spørg du, om jeg i ramme alvor synes, at en måned er lang tid..

                  Er vi enige om, at han startede træning den 24/06? Og er vi enige om, at han så allerede har været her i over en måned?!

                  Så siger du, at hans måneds "prøvetid" er ved at være slut, og at man derfor vil evaluere nu?

                  Eller siger du, at han har fået en måned mere, så vi når op på i alt cirka to måneder?

                  Eller er vi ude i noget helt tredje?
                  Uden at skulle kommentere på hvad der er rigtigt eller forkert, tror jeg han mener en god måned med kampe - det passer da i hvert fald meget godt med 1/9..

                  Comment


                    Blev der egentlig ikke meget stille omkring AK47?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Han får lov at passe sig selv, og holder fornuftigt nok bøtte. Mon ikke der falder en løsning inden for et par uger, der spilles sikkert hardball nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Blev der egentlig ikke meget stille omkring AK47?

                        MvT
                        der er blevet meget stille omkring AK, det anser jeg for gode tegn at både AG og JH ikke melder ud i medierne hver dag om både dit og dat i forbindelse med AK. Der føres sikkert forhandlinger og de skal som regel ende i kompromis så alle kan gå ud og sige at det er fin handel til alles tilfredshed...jeg kalder den nu. AK er OB'er inden GF-kampen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          AK bliver OB spiller 25 Aug 2015 ;)

                          Comment


                            AK bliver OB spiller 1 jan 2016 ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              AK bliver OB spiller 1 jan 2016 ;-)
                              Ja. Senest
                              Ej. Vil gerne vædde en fad med at de finder en løsning inden 1/9
                              Last edited by fmprOB; 28-07-2015, 17:57.

                              Comment


                                Taget fra AAB fanforum:
                                OB og AaB er så godt som enige.. Transfer på knap 200.000 til os + de sparede lønomkostninger. Han præsenteres i Odense inden onsdag.

                                Comment

                                Working...
                                X