Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Koval er på lejeaftale og husker at JH sagde at vi vil vel ikke vil være i stand at købe ham i sommeren. Så ser ham som "kun på besøg". Og vi har der to andre målmænd med kontraktudløb i sommeren. Da vi har med Koval aktuel åbenbart superligaens værste målmand kan det vel ikke blive værre. Så skulle Tørnes eller Radza få en chance. Så vi kan prøve om en af begge måske viser potential at få en perspektive i klubben som anden målmand.
    Så hvis Koval præsterer i foråret, hvad jeg ønsker for ham og os, o.k. (men han må vise meget mere end i de sidste kampe). Hvis ikke håber at Kent skifter målmanden, uanset om vi måske bliver hånet for denne transfer.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Koval er på lejeaftale og husker at JH sagde at vi vil vel ikke vil være i stand at købe ham i sommeren. Så ser ham som "kun på besøg". Og vi har der to andre målmænd med kontraktudløb i sommeren. Da vi har med Koval aktuel åbenbart superligaens værste målmand kan det vel ikke blive værre. Så skulle Tørnes eller Radza få en chance. Så vi kan prøve om en af begge måske viser potential at få en perspektive i klubben som anden målmand.
      Så hvis Koval præsterer i foråret, hvad jeg ønsker for ham og os, o.k. (men han må vise meget mere end i de sidste kampe). Hvis ikke håber at Kent skifter målmanden, uanset om vi måske bliver hånet for denne transfer.
      Om manden så kostede 2kr nu tvivler jeg på at vi ville købe ham
      Tørnæs skal efter min mening ikke have chancen mm at man vurderer ham til at være truppens bedste målmand.. Og det sker nok ikke. Han ryger videre til sommer. Så hellere bare give Radza chancen og så må vi tage de drop der kommer. Griber han chancen er det jo så bare fint.. Gør han ikke burde man have nok info til at se om han skal have ny kontrakt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tørnæs skal efter min mening ikke have chancen mm at man vurderer ham til at være truppens bedste målmand.. Og det sker nok ikke. Han ryger videre til sommer. Så hellere bare give Radza chancen og så må vi tage de drop der kommer. Griber han chancen er det jo så bare fint.. Gør han ikke burde man have nok info til at se om han skal have ny kontrakt
        Jeg er ikke uenig. Han er jo trods alt en voksen mand på 21, og ikke en mentalt skrøbelig teenager, der kunne blive sat tilbage af en uheldig optræden eller to. Jeg har svært ved at se at han skulle kunne gøre det dårligere, og jeg er personligt langt mere tilgivende overfor unge talenter af egen avl, end lejesvende, når det kommer til fejl...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg er ikke uenig. Han er jo trods alt en voksen mand på 21, og ikke en mentalt skrøbelig teenager, der kunne blive sat tilbage af en uheldig optræden eller to. Jeg har svært ved at se at han skulle kunne gøre det dårligere, og jeg er personligt langt mere tilgivende overfor unge talenter af egen avl, end lejesvende, når det kommer til fejl...

Mvh

MaxHH
          jeg er som sådan heller ikke uenig, Radza er veltrænet og har levet i konkurrence miljøet i OB i mange år og kende vilkår og krav. Derfor ser jeg alligevel ikke nogen speciel grund til at kaste ham for løverne hvis det vurderes at hans niveau ikke er bedste i truppen. FCK blev tvunget til at bruge Jacob Busk, og han var klart overmatchet i sin debutkamp i parken. Han blev smadret mentalt og det tog lang tid at få ham 'oven vande' igen. OB risikerer at udsætte Radza for det samme hvis de bruger ham nu bag vores knap så stabile midterforsvar, og han må forlade adskellige kampe med store nederlag og personlige fejl til følge. Karrieren kan i værst fald ligge i ruiner efter sådanne oplevelser, men det naturligvis Kents valg i foråret
          Last edited by manner; 15-12-2015, 04:32.
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Du mener vel ikke helt seriøst at du hellere vil have Tørnes på kassen end Koval?
            Jo, det mener jeg fuldstændig seriøst. Og det er ikke fordi Tørnes ikke er dårlig, for det er han. Men jeg tror aldrig jeg har set noget så svingende som Koval. Og "svingende" som målmand er en katastrofe, og gift for forsvaret.

Hvis han var vores eget "internationale talent", eller hvad de nu kaldte ham, så kunne jeg måske se idéen med at bruge ham, men når vi VED at han kun er her frem til sommer, så synes jeg vi skal rive plasteret af i ét hug, og sende ham tilbage til Ukraine med julepost.

Men Thomas Mikkelsen fra FCV er kontraktløs efter deres konkurs. Lad os hente ham på en et-årig, og smide Koval på porten. Radza vil man åbenbart ikke bruge, og Mikkelsen er klart bedre end både Tørnes og Koval, selvom han heller ikke er toppen af poppen.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg er som sådan heller ikke uenig, Radza er veltrænet og har levet i konkurrence miljøet i OB i mange år og kende vilkår og krav. Derfor ser jeg alligevel ikke nogen speciel grund til at kaste ham for løverne hvis det vurderes at hans niveau ikke er bedste i truppen. FCK blev tvunget til at bruge Jacob Busk, og han var klart overmatchet i sin debutkamp i parken. Han blev smadret mentalt og det tog lang tid at få ham 'oven vande' igen. OB risikerer at udsætte Radza for det samme hvis de bruger ham nu bag vores knap så stabile midterforsvar, og han må forlade adskellige kampe med store nederlag og personlige fejl til følge. Karrieren kan i værst fald ligge i ruiner efter sådanne oplevelser, men det naturligvis Kents valg i foråret
              Tja, det kan vel være mindst ligeså ødelæggende mentalt at sidde udenfor uden at få chancen, på trods af at den der spiller ikke er god... Det vil jo heller ikke være af nød, men som et tilvalg af Radza, hvilket må give et boost ekstra.

Men jeg kender ikke hans psyke, og hvis han ikke er konkurrencemenneske skal man naturligvis ikke spille ham...

Mvh

MaxHH

Comment

Jeg føler bare at det er nu han skal vise hvad han er lavet af. Denne halvsæson kan bruges på at tage chancen.. Den mulighed forekommer ikke næste sæson mm at vi kommer i et slutspil som hverken betyder buhh eller bøhh..
                At droppe på et hold som SKAL vinde hver gang og der SKAL blive mestre hvert år er altså væsentligt anderledes end at droppe i OB hvor vi bare skal overleve. Og det er jo 99,99% sikkert

Comment

Hvis det er holdningen i OB og andre klubber forstår jeg godt at vores unge udvikler sig til curlingbørn og bliver skræmt fra vid og sans når de kommet udenlands , hvor klubberne er så upædagogiske at stille hårde og strenge krav bla for at skille mænd fra mus . Radza er 22 år lige om lidt , kan han ikke tåle at blive smidt for løverne nu så skal han nok bare finde en hyggelig klub på et lavere niveau .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg føler bare at det er nu han skal vise hvad han er lavet af. Denne halvsæson kan bruges på at tage chancen.. Den mulighed forekommer ikke næste sæson mm at vi kommer i et slutspil som hverken betyder buhh eller bøhh..
                    At droppe på et hold som SKAL vinde hver gang og der SKAL blive mestre hvert år er altså væsentligt anderledes end at droppe i OB hvor vi bare skal overleve. Og det er jo 99,99% sikkert
                    I OB bliver det jo glattet ud som værende bagateller og små bump , så der bliver man nok beskyttet godt ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      I OB bliver det jo glattet ud som værende bagateller og små bump , så der bliver man nok beskyttet godt ;-)
                      Ja det er klart at tabe hver 3. Kamp med 3-4 mål er bare et bump på vejen. Men du ved jo godt at vi bare skal øve os lidt mere med at forsvare som et hold
                      Så taber vi kun med 2-3 i hver 3.kamp

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis det er holdningen i OB og andre klubber forstår jeg godt at vores unge udvikler sig til curlingbørn og bliver skræmt fra vid og sans når de kommet udenlands , hvor klubberne er så upædagogiske at stille hårde og strenge krav bla for at skille mænd fra mus . Radza er 22 år lige om lidt , kan han ikke tåle at blive smidt for løverne nu så skal han nok bare finde en hyggelig klub på et lavere niveau .
                        Meget enig. 22 år er for gammelt til ikke at kunne håndtere at skulle spille kampe, hvis man skal være med på højeste niveau.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Noget der undrede mig, var at Ousager fik kampe på reserveholdet fremfor Radza efter det var blevet meddelt, at Ousager ikke ville fortsætte i klubben. Det er vel også en indikation.

MvT
                          Vel ikke den store forskel i at Radza får flere bænk for frøste holdet og reserve kampe end Tørnes gør.

Tørnes skal nemlig ikke have chancen.
                          Hvis det ikke skal være Koval, så skal det være Radza. Jeg var ikke tilfreds da man hentede Tørnes i stedet for at give Radza chancen og det er jeg stadigvæk utilfreds med.

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jo, det mener jeg fuldstændig seriøst. Og det er ikke fordi Tørnes ikke er dårlig, for det er han. Men jeg tror aldrig jeg har set noget så svingende som Koval. Og "svingende" som målmand er en katastrofe, og gift for forsvaret.

Hvis han var vores eget "internationale talent", eller hvad de nu kaldte ham, så kunne jeg måske se idéen med at bruge ham, men når vi VED at han kun er her frem til sommer, så synes jeg vi skal rive plasteret af i ét hug, og sende ham tilbage til Ukraine med julepost.

Men Thomas Mikkelsen fra FCV er kontraktløs efter deres konkurs. Lad os hente ham på en et-årig, og smide Koval på porten. Radza vil man åbenbart ikke bruge, og Mikkelsen er klart bedre end både Tørnes og Koval, selvom han heller ikke er toppen af poppen.
                          Der er vi så ikke enig. Tørnes skal aldrig nogen sinde stå i en kamp i en stribet OB-trøje igen. PUNKTUM.
                          Mikkelsen kunne være fin at have ind for resten af sæsonen.

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Meget enig. 22 år er for gammelt til ikke at kunne håndtere at skulle spille kampe, hvis man skal være med på højeste niveau.
                          Men i min optik kunne Radza være bedre at give chancen i denne 'gratis' sæson som alle siger dette er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Noget der undrede mig, var at Ousager fik kampe på reserveholdet fremfor Radza efter det var blevet meddelt, at Ousager ikke ville fortsætte i klubben. Det er vel også en indikation.

MvT
                            Det kunne det godt være ja...
                            Jeg tror i hvert fald lige pt. ikke på det, og derfor tror jeg heller ikke vi kommer til at se ham blive brugt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg er enig, det var allerede midt i November jeg hoppede med på Tørnes skal på mål igen... Jeg er slemt skuffet over Koval, måske jeg havde for høje forventninger...

Jeg har godt nok svært ved at se hvordan kabalen skal gå op med Radza involveret, så skal det da være fordi han selv ønsker fortsat at være 3. målmand i OB...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Stop nu med det der Tørnes fis.

Det er ikke godt for jer.
                                Det virker som om i har slået hovedet.

Om det så er Radza, Koval eller en ny der skal stå ved jeg ikke hetl pt. MEN sgu ikke Tørnes.

Comment

Working...
                                X