Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så ser det ud til at vi må slæbes med Koval i nogle kampe endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har det ikke hele tiden været udsigten mht Falke ?
      Og selvom jeg på ingen måde er begejstret for Falke så ser jeg hellere ham i målet end Koval .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Koval har stået ustyrligt ringe og lignet noget der er taget ind fra et østeuropæisk cirkus , tror da fanden JH gerne vil have ham op i niveau så det kan redde lidt af pinligheden ved at have hentet ham ind og præsenteret ham som en ellers uopnåelig spiller for den danske liga .

Bump på vejen , hold nu kæft ... Det har med afstand været den dårligste målmand i ligaen i samtlige kampe minus den i RFC ..
        Last edited by Magge; 14-12-2015, 11:43.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Bare rolig, det er blot bump på vejen med ham...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har det ikke hele tiden været udsigten mht Falke ?
            Og selvom jeg på ingen måde er begejstret for Falke så ser jeg hellere ham i målet end Koval .
            Sådan har jeg også forstået det, men der har været en del snak om at han var med igen til foråret... men det har måske mest været et håb...

Comment

Koval har stået ustyrligt ringe og lignet noget der er taget ind fra et østeuropæisk cirkus , tror da fanden JH gerne vil have ham op i niveau så det kan redde lidt af pinligheden ved at have hentet ham ind og præsenteret ham som en ellers uopnåelig spiller for den danske liga .

Bump på vejen , hold nu kæft ... Det har med afstand været den dårligste målmand i ligaen i samtlige kampe minus den i RFC ..
              Det har været meget skidt, og de store præstationer, dem som giver point, er vel maks 1-2 kampe... Jeg synes lige han var ved at finde melodien, men det var så kun de 2 kampe, og grundlæggende ser det bare skidt ud...

Han placeringsevner, hans evner til at læse situationerne, hans generelle touch/lethed er ofte ikke tilstede, han står tungt placeret med hælene solidt plantet i jorden... For at være helt ærlig så ligner han ofte en markspiller der er kastet på mål i forbindelse med en udvisning eller skade, han ligner slet ikke en der har egentlig føling med det at være målmand... Jeg forstår det simpelthen ikke, hvad det er der sker med ham...

Comment

Enig. Han har faktisk været rigtig skidt. Var jeg træner ville jeg umiddelbart satse på Tørnes fra forårets start (medmindre Koval ser ud til at gøre store fremskridt i opstartsfasen).

Comment

Det har været meget skidt, og de store præstationer, dem som giver point, er vel maks 1-2 kampe... Jeg synes lige han var ved at finde melodien, men det var så kun de 2 kampe, og grundlæggende ser det bare skidt ud...

Han placeringsevner, hans evner til at læse situationerne, hans generelle touch/lethed er ofte ikke tilstede, han står tungt placeret med hælene solidt plantet i jorden... For at være helt ærlig så ligner han ofte en markspiller der er kastet på mål i forbindelse med en udvisning eller skade, han ligner slet ikke en der har egentlig føling med det at være målmand... Jeg forstår det simpelthen ikke, hvad det er der sker med ham...
                  Enig. Vi snakkede herinde om, at vi måske havde den dårligste keeper i ligaen da Toppen stod. Nu er det jo endnu værre. Jeg kan på ingen måde se Koval udvikle sig til en stærk målmand. Jeg har set seriemålmænd der er stærkere på dødbolde end han er. Derudover dropper han fælt, og med undtagelse af Randerskampen er det jo ikke mange redninger han har haft, hvor man tænker, WOW. Jeg er på ingen måde målmandstræner eller noget, men hold nu kæft man skal være optimistisk, hvis han i løbet af 3 måneders vinterpause kan udvikle sig til en acceptabel superliga målmand!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Enig. Vi snakkede herinde om, at vi måske havde den dårligste keeper i ligaen da Toppen stod. Nu er det jo endnu værre. Jeg kan på ingen måde se Koval udvikle sig til en stærk målmand. Jeg har set seriemålmænd der er stærkere på dødbolde end han er. Derudover dropper han fælt, og med undtagelse af Randerskampen er det jo ikke mange redninger han har haft, hvor man tænker, WOW. Jeg er på ingen måde målmandstræner eller noget, men hold nu kæft man skal være optimistisk, hvis han i løbet af 3 måneders vinterpause kan udvikle sig til en acceptabel superliga målmand!
                    Hvis manden har stået CL kampe og før har præsteret hæderligt kan manden jo godt.

Individet er det samme som før - rammerne er bare anderledes. Han præsterer bare ikke som han har gjort, det er vel her vi kan se om vi kan finde niveauet igen...

Comment

Sådan har jeg også forstået det, men der har været en del snak om at han var med igen til foråret... men det har måske mest været et håb...
                      Min vurdering var at han muligvis kunne være klar midt i Marts. Så var der gået 7 måneder fra operationen... Var det ikke ca det Bashkim brugte?

Comment

Bare rolig, det er blot bump på vejen med ham...
                        Så er jeg straks mere rolig

Comment

Det er eddermame skidt, når man skal sidde og håbe på at Michael Fucking Tørnes er startende målmand til foråret...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Min vurdering var at han muligvis kunne være klar midt i Marts. Så var der gået 7 måneder fra operationen... Var det ikke ca det Bashkim brugte?
                            Korsbåndsskader tager meget sjældent kun 7 måneder. Der ses godt nok i visse tilfælde sportsstjerner der på mirakuløst vis bliver klar efter <9 måneder, men det er langt fra normalen snarere 9-12 måneder før en spiller er nogenlunde klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er eddermame skidt, når man skal sidde og håbe på at Michael Fucking Tørnes er startende målmand til foråret...
                              Du mener vel ikke helt seriøst at du hellere vil have Tørnes på kassen end Koval?

Comment

Jeg er nu ret sikker at det er mentalt den er gal med Koval, jeg vil mene at vi skal have vor sportdpsykolog på banen, hvis han da stadig er ansat.

Comment

Working...
                                X