Tipsbladet melder om landsholdsspiller fra Tottenham til superligaen... En forsvarsspiller til os? Ny double-D overraskelse?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
DeAndre Yedlin skulle der være tale om. Har svært ved at se ham i Superligaen, efter det gennembrud han havde ved VM, og jeg har svært ved at se, hvem der står og har brug for en højre back/kant nu. Så skulle det være FCM, hvis Bach Bak er ved at gå i stykker, eller AaB hvis Dalsgaard smutter allerede nu, men det ligner ikke en AaB-handel. Tvivler stærkt på, at vi får ham at se herhjemme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDeAndre Yedlin skulle der være tale om. Har svært ved at se ham i Superligaen, efter det gennembrud han havde ved VM, og jeg har svært ved at se, hvem der står og har brug for en højre back/kant nu. Så skulle det være FCM, hvis Bach Bak er ved at gå i stykker, eller AaB hvis Dalsgaard smutter allerede nu, men det ligner ikke en AaB-handel. Tvivler stærkt på, at vi får ham at se herhjemme.
http://www.forza.dk/nyhed/awesome/rygtet-til-fcm-se-hvor-hurtig-tottenham-backen-erTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg forventer heller ikke der kommer flere.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægMen den er bedre end så mange andres :-) lader mig gerne overraske dog.
"der sker noget" eller "jo" er jo ikke rygter...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg ved godt at mange elsker rygterne, men jeg er nu personligt temmelig glad for at skibet ikke er utæt på samme måde som tidligere, og der ikke slipper alverden ud. Det andet var så... uprofessionelt en måde at bedrive forretning på.
mvh
MaxHHBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg forventer heller ikke der kommer flere.
Truppen mangler en CF og det vil være uretfærdigt over for træner,medspillere, sponsore og fans ikke at forstærke forsvaret efter 2 markante salg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTjaa, Riffel, OBForever, FmprOB, har da netop været nogenlunde tæt, eller mere, på det der er sket...
"der sker noget" eller "jo" er jo ikke rygter..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...81586866638848
Så er det vidst så godt som afgjort. Decideret horribelt at man hverken styrker det centrale forsvar eller midtbane, men lukker øjnene og håber på det bedste med en RINGE besætning. En utroligt naiv tilgang, man da kun kan håbe bliver sportsamatørens endeligt.
Comment
Comment