Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tipsbladet melder om landsholdsspiller fra Tottenham til superligaen... En forsvarsspiller til os? Ny double-D overraskelse?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Emillios Se indlæg
      Tipsbladet melder om landsholdsspiller fra Tottenham til superligaen... En forsvarsspiller til os? Ny double-D overraskelse?
      Lyder nok mere som en FCK/FCM handel evt

      Comment


        Det er en hb. Så nok ikke os

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-i-superligaen

        Comment


          DeAndre Yedlin skulle der være tale om. Har svært ved at se ham i Superligaen, efter det gennembrud han havde ved VM, og jeg har svært ved at se, hvem der står og har brug for en højre back/kant nu. Så skulle det være FCM, hvis Bach Bak er ved at gå i stykker, eller AaB hvis Dalsgaard smutter allerede nu, men det ligner ikke en AaB-handel. Tvivler stærkt på, at vi får ham at se herhjemme.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            DeAndre Yedlin skulle der være tale om. Har svært ved at se ham i Superligaen, efter det gennembrud han havde ved VM, og jeg har svært ved at se, hvem der står og har brug for en højre back/kant nu. Så skulle det være FCM, hvis Bach Bak er ved at gå i stykker, eller AaB hvis Dalsgaard smutter allerede nu, men det ligner ikke en AaB-handel. Tvivler stærkt på, at vi får ham at se herhjemme.
            Kunne tyde på det er FcM, ikke at selve rygtet er her, men der lyder det da til det er ham...

            http://www.forza.dk/nyhed/awesome/rygtet-til-fcm-se-hvor-hurtig-tottenham-backen-er
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              troede du sagde at vi max skulle regne med 1 tilgang
              Jeg forventer heller ikke der kommer flere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Jeg forventer heller ikke der kommer flere.
                Men der er meget lidt der tyder på at du ved det ... undskyld mig men din hitrate er ikke imponerende :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Men der er meget lidt der tyder på at du ved det ... undskyld mig men din hitrate er ikke imponerende :).
                  Men den er bedre end så mange andres :-) lader mig gerne overraske dog.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Men den er bedre end så mange andres :-) lader mig gerne overraske dog.
                    Tjaa, Riffel, OBForever, FmprOB, har da netop været nogenlunde tæt, eller mere, på det der er sket...

                    "der sker noget" eller "jo" er jo ikke rygter...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jeg ved godt at mange elsker rygterne, men jeg er nu personligt temmelig glad for at skibet ikke er utæt på samme måde som tidligere, og der ikke slipper alverden ud. Det andet var så... uprofessionelt en måde at bedrive forretning på.

                      mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg ved godt at mange elsker rygterne, men jeg er nu personligt temmelig glad for at skibet ikke er utæt på samme måde som tidligere, og der ikke slipper alverden ud. Det andet var så... uprofessionelt en måde at bedrive forretning på.

                        mvh

                        MaxHH
                        det kan du have ret i, men fodboldforretning er jo ikke helt "alm". Klubber og spillere han jo sagtens have en fordel i at blive kædet sammen for at skabe opmærksomhed og for at kunne virke attraktive på andre spillere/klubber, det er vel det der hedder "synergi effekt" og derved kan gryden holdes i kog og fodboldinteresserede erhvervsfolk får måske en lidt kortere vej til sponsor kronerne
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Jeg forventer heller ikke der kommer flere.
                          Det gør jeg heller ikke umiddelbart. Men håber at JH overrasker og smider Sanneh kortet..
                          Truppen mangler en CF og det vil være uretfærdigt over for træner,medspillere, sponsore og fans ikke at forstærke forsvaret efter 2 markante salg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tjaa, Riffel, OBForever, FmprOB, har da netop været nogenlunde tæt, eller mere, på det der er sket...

                            "der sker noget" eller "jo" er jo ikke rygter...
                            Det skal retfærdigvis siges, at jeg i min tid som debattør har kaldt tre rygter, alle løse, og kun det ene er gået hjem.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det skal retfærdigvis siges, at jeg i min tid som debattør har kaldt tre rygter, alle løse, og kun det ene er gået hjem.
                              Der er den markante forskel jo så (det markerede)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...81586866638848

                                Så er det vidst så godt som afgjort. Decideret horribelt at man hverken styrker det centrale forsvar eller midtbane, men lukker øjnene og håber på det bedste med en RINGE besætning. En utroligt naiv tilgang, man da kun kan håbe bliver sportsamatørens endeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X