Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Fedt nok! Jeg kan også sagtens leve med dem begge to, dog foretrækker jeg Rønnow, efter jeg så Jesper Hansen, mener det var mod Monaco, puha, en grim kamp han havde...
    Ja okay. Det er jo også et helt andet niveau
    Vi må se hvad det ender med. Håber der sker noget snart

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja okay. Det er jo også et helt andet niveau
      Vi må se hvad det ender med. Håber der sker noget snart
      Det er det i hvert fald, og alle kan have en dårlig dag. Det håber jeg godt nok også der gør, bare et eller andet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Det er det i hvert fald, og alle kan have en dårlig dag. Det håber jeg godt nok også der gør, bare et eller andet.
        kan simpelthen ikke passe at der ikke sker noget inden træningslejren

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          kan simpelthen ikke passe at der ikke sker noget inden træningslejren
          hvornår tager de afsted? var der ikke en uges tid endnu?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvornår tager de afsted? var der ikke en uges tid endnu?
            Jep. Træningslejren starter onsdag i næste uge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Fedt nok! Jeg kan også sagtens leve med dem begge to, dog foretrækker jeg Rønnow, efter jeg så Jesper Hansen, mener det var mod Monaco, puha, en grim kamp han havde...
              Ja hans drop mod Monaco er grim:
              http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...op-mod-monaco/

              Jeg har umiddelbart også mere fidus til Rønnow, men hvis rygterne om at Horsens forlanger 3-4 mill for ham så kan vi med garanti godt glemme ham. Så meget tror jeg simpelthen ikke på JH kunne finde på at smide for én spiller. For den pris kan man jo få minimum 5-6 middelmådige 1. divisionsspillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Ja hans drop mod Monaco er grim:
                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...op-mod-monaco/

                Jeg har umiddelbart også mere fidus til Rønnow, men hvis rygterne om at Horsens forlanger 3-4 mill for ham så kan vi med garanti godt glemme ham. Så meget tror jeg simpelthen ikke på JH kunne finde på at smide for én spiller. For den pris kan man jo få minimum 5-6 middelmådige 1. divisionsspillere
                Selvom jeg fornemmer en lille smule ironi i dit indlæg, så er 3-4 mil for en U-landsholdsmålmand billigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Ja hans drop mod Monaco er grim:
                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...op-mod-monaco/

                  Jeg har umiddelbart også mere fidus til Rønnow, men hvis rygterne om at Horsens forlanger 3-4 mill for ham så kan vi med garanti godt glemme ham. Så meget tror jeg simpelthen ikke på JH kunne finde på at smide for én spiller. For den pris kan man jo få minimum 5-6 middelmådige 1. divisionsspillere
                  av av av for et drop

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Selvom jeg fornemmer en lille smule ironi i dit indlæg, så er 3-4 mil for en U-landsholdsmålmand billigt.
                    Skal ikke gøre mig klog på prisen men det er sådanne nogle størrelses transfers vi skal igang med for at komme med i toppen igen..

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-rygtes-til-ob

                      Comment


                        Jeg er godt nok i tvivl om, hvor meget han har tilbage i tanken, men mit nostalgiske hjerte kan ikke få mig til at decideret hade det. Der er bare noget rigtigt over Djiby og OB, og jeg synes at trænerspasseren havde en stor andel i at lejeopholdet ikke blev en succes, selvom at han var en enmandshær i EL. Det er dog også en del år siden nu.

                        Måtte i øvrigt lige skifte underpermissioner, da jeg studsede over vores trup fra dengang. Djiby, Utaka, Falk, Skoubo, Djemba, Bashkim, Johansson, HH, Kalilou, Mendy, AMC, Tore, Ruud mfl. Shit man må være retarderet, hvis man næsten kan rykke det hold ud af en række der bl.a. indeholdte HB Køge og Lyngby.

                        Comment


                          Det håber jeg godt nok ikke. Han er langt fra tidligere tiders styrke og det går nok desværre kun en vej....

                          Han scorede 9 mål for RFC sidste år - det er på papiret meget godt. Men hvem skal støbe kuglerne til ham på OB-holdet? Derudover har han én (1!) assist. Det er ikke den type OB har brug for i min optik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg er godt nok i tvivl om, hvor meget han har tilbage i tanken, men mit nostalgiske hjerte kan ikke få mig til at decideret hade det. Der er bare noget rigtigt over Djiby og OB, og jeg synes at trænerspasseren havde en stor andel i at lejeopholdet ikke blev en succes, selvom at han var en enmandshær i EL. Det er dog også en del år siden nu.

                            Måtte i øvrigt lige skifte underpermissioner, da jeg studsede over vores trup fra dengang. Djiby, Utaka, Falk, Skoubo, Djemba, Bashkim, Johansson, HH, Kalilou, Mendy, AMC, Tore, Ruud mfl. Shit man må være retarderet, hvis man næsten kan rykke det hold ud af en række der bl.a. indeholdte HB Køge og Lyngby.
                            Spiller for spiller var det jo vildt - men det var jo netop ikke et hold - det var en lang perlerække af egoister og "lejesoldater" krydret med enkelte tro OB-soldater. Måske Alex fra MU kunne have fået dem til at præstere som et hold - men ellers var det jo dømt til katastrofe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Spiller for spiller var det jo vildt - men det var jo netop ikke et hold - det var en lang perlerække af egoister og "lejesoldater" krydret med enkelte tro OB-soldater. Måske Alex fra MU kunne have fået dem til at præstere som et hold - men ellers var det jo dømt til katastrofe.
                              Den præmis har jeg aldrig helt købt. Ja, holdet kunne have været bedre sammensat ift. personligheder, men flere af spillerne der var med her, var jo også nøglespillere i de tre sølvmedaljer.

                              Vi var hverken den første eller sidste trup der var pakket med egoer. Det er som regel en del af det at være et tophold, og så er det trænerens fornemmeste opgave at få dem til at løbe samme vej. Desværre stank inkompetencen fra den administrerende direktør, til sportsdirektøren eller manglen på samme og ikke mindst trænerteamet.

                              Må jeg så i øvrigt minde om, at dette hold var 45 min. fra gruppespillet i CL. At man på 9 måneder kunne forvandle det til et hold der knap kunne overleve i Suppen er så himmelråbende idiotisk, at jeg stadigvæk ikke kan holde ud at tænke på det.

                              Comment


                                Helt klart ja tak.
                                han er i form igen, har scoret 9 mål og kun 19 kampe fra start, score hvert 140 min.
                                han er 30 så han er i den bedste alder i 2-3 år endnu.
                                kan ikke se hvad der ikke er at sige ja til.

                                Comment

                                Working...
                                X