Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi er ikke et top 3-hold, men viste kampen i går ikke, at det primært er fejldispositioner fra Kent Nielsen, der har fået butikken til at sejle for alvor?

    Vi er ikke et boldbesidende hold - det dårligste på den konto i ligaen - men det skyldes nok primært Kent Nielsens spillestil med hurtig afvikling af angreb. I hvert fald må man sige, at Makrini i dén grad har hævet sit niveau de seneste tre kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg har også hørt 6 mill
      det lyder vildt for en 1. div. spiller - angiveligt det samme randers ville have for fenger. Og hvis det prisskilt skræmte dengang så gør den det nok igen.....lyder også helt vanvittigt - måske potentialet er stort - men han har jo aldrig spillet på højeste niveau.

      - og så undre jeg mig lidt - hvordan fanden kunne vi så sælge Høegh for angiveligt 6 mill og KL for 3?? Begge har da en del erfaring fra bedste danske række....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det lyder vildt for en 1. div. spiller - angiveligt det samme randers ville have for fenger. Og hvis det prisskilt skræmte dengang så gør den det nok igen.....lyder også helt vanvittigt - måske potentialet er stort - men han har jo aldrig spillet på højeste niveau.

        - og så undre jeg mig lidt - hvordan fanden kunne vi så sælge Høegh for angiveligt 6 mill og KL for 3?? Begge har da en del erfaring fra bedste danske række....
        De ønsker ikke at sælge. Så man sætter bare en urealistisk pris..
        Og det var vist 7 mill og 3,7 mill

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De ønsker ikke at sælge. Så man sætter bare en urealistisk pris..
          Og det var vist 7 mill og 3,7 mill
          ja det selvf. klart - måde at jagte bejlere væk.....

          Og ok - de beløb hjælper en smule på det - omend jeg stadig mener det virker billigt sammenlignet med det andet :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja det selvf. klart - måde at jagte bejlere væk.....

            Og ok - de beløb hjælper en smule på det - omend jeg stadig mener det virker billigt sammenlignet med det andet :)
            nu er de jo heller ikke blevet solgt til den pris endnu
            Bare fordi noget har et priskilt er det jo ikke sikkert at det bliver salgsprisen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Der er mange herinde der bliver skuffede, hvis de tror på 3 forstærkninger til start 11... Det kommer*ikke til*at ske. Forventer 1-2 afgange. 0-1 tilgang. Der er også alt for stor udskiftning i truppen i hvert vindue. Man får aldrig spillet et hold sammen på den måde.
              Bum. Lige som forudsagt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Bum. Lige som forudsagt.
                Jo heller ikke ligefrem Rocketscience - det kunne 4 ud af 5 herinde have gættet rigtig på - bare på baggrund af sund fornuft

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Bum. Lige som forudsagt.
                  Forudsagt hvornår ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Forudsagt hvornår ?
                    Side 221. For en uge siden

                    Comment




                      Folk kan vel se hvad det er der egentlig foregår...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Bum. Lige som forudsagt.
                        Du har også skrevet:

                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det er sandsynligt at mindst en spiller afskeds kamp i morgen aften.
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
                        Du har aldrig forudsagt noget som helst, stop nu bare...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Du har også skrevet:





                          Du har aldrig forudsagt noget som helst, stop nu bare...
                          Kan ikke lige huske noget specifikt men det har han altså RASH..
                          Han er ikke et SVIN der bare sidder og digter

                          Comment


                            Nu når det ser ud til der ikke sker mere, så synes jeg da lige jeg vil vise, hvor interesseret vi er i rygter. Studsede lige over, hvor mange visninger denne tråd trods alt har haft. Hele 383,259 visninger, så der er blevet klikket et par gange eller to på den.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Nu når det ser ud til der ikke sker mere, så synes jeg da lige jeg vil vise, hvor interesseret vi er i rygter. Studsede lige over, hvor mange visninger denne tråd trods alt har haft. Hele 383,259 visninger, så der er blevet klikket et par gange eller to på den.
                              Sgu cool nok.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Det var lidt spændende alligevel!

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...opvisningskamp

                                Hvem der bare kunne komme til Tommerup i dag, så skulle jeg nok kampagnere for en kontrakt til Matti i samtlige 90 minutter!

                                Comment

                                Working...
                                X