Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det virker også underligt, når nu vi trods alt har været ude og forhøre os omkring den position...

    Ellers så er det fordi JH kender svaret...
    Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
      Tror også mere det er os herinde der mener der er et behov, end regulære rygter omkring søgning på positionen...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det virker også underligt, når nu vi trods alt har været ude og forhøre os omkring den position...

        Ellers så er det fordi JH kender svaret...
        Underligt ja....
        Men et stort tillykke til JH med et stort transfer overskud på vinduet og en svækket defensiv tilfølge

        Men en ting vi ikke pt kan brokke os over er de handler der ER lavet. De ser generelt rigtig gode ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Underligt ja....
          Men et stort tillykke til JH med et stort transfer overskud på vinduet og en svækket defensiv tilfølge

          Men en ting vi ikke pt kan brokke os over er de handler der ER lavet. De ser generelt rigtig gode ud
          Det er lige før jeg sidder og håber at hullet i kassen var større end vi troede, og JH derfor var tvunget til at lave sorte tal for at fylde det... Det er bedre end alternativet... ,o(

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
            Da Kasper blev solgt spurgte man hvis på Mads Fenger ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Da Kasper blev solgt spurgte man hvis på Mads Fenger ..
              Siger rygterne ja...

              Comment


                Har lige luret lidt med på det webcam, der i smug er opsat i Jesper Hansens stue.
                Jesper ligger i natbukser på sofaen og bapper på en pibe, konen vimser rundt og servicerer ham med lidt awtenkaf' og kag'.
                Jesper er selvtilfreds - han har jo hentet en målmand, der normalt ikke kan kommes i nærheden af - ligesom med Lado.
                Han har talt med Kent om forsvarssituationen. "Vi har jo Diarra, der er super med bolden - desuden har vi jo Kryger". Det skal nok gå og de er tilfredse. Der er jo ikke så mange kampe i efteråret.

                Ekstremt dårlig joke til side...

                Jeg fatter ganske enkelt ikke, hvis der er hentes en forsvarsspiller af en vis "kaliber". Det er der hårdt brug for! Mest af alt!
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
                  man skulle angiveligt have forhørt sig på Fenger i Randers da man solgte Kasper......det må da siges at være et tegn på at man mente der skulle forstærkninger til.
                  - han var så alt for dyr......gav man så bare op??

                  Comment


                    mon ikke vi lige afventer for at lave en aftale med en kontraktfri overskuds spiller i morgen
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                      mon ikke vi lige afventer for at lave en aftale med en kontraktfri overskuds spiller i morgen
                      Hvis det er det der er penge til, må vi jo nøjes... ,o(

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Så er lindegaard bekræftet. 2 år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så er lindegaard bekræftet. 2 år
                          Det var da på tide han kom videre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Tja, det kan jo tolkes på flere måder... Jeg HÅBER det betyder at JH kender prisen, og finder den for høj, og derfor ikke har lagt en officiel forespørgsel ind, mere end det betyder at JH ikke aner at Sanneh findes, eller at JH ikke mener der er nogen grund til at forstærke midterforsvaret...

                            Mvh

                            MaxHH
                            det vil nok være en kende naivt st tro JH ikke kender Sanneh. Det må absolut være prisen. Jeg har hørt 6 mill. og så mange penge har OB næppe til een transfer
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det vil nok være en kende naivt st tro JH ikke kender Sanneh. Det må absolut være prisen. Jeg har hørt 6 mill. og så mange penge har OB næppe til een transfer
                              Jeg har også hørt 6 mill

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
                                Det var Fenger rygtet jeg tænkte på...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X