Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2775594

    Ret markant udmelding. Det lugter da gevaldigt af, at vi har Emil og Falk mindst til vinter.
    Rart at have styr på. Nu venter vi på bekræftelse på målmand. Så må vi se, om der sker noget mht defensiv, men ellers er det bare det. Dog kunne der jo være en defensiv-spiller, der pludselig står uden kontrakt i morgen; det er jo set før.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Koval er en klar forstærkning, og hans engelske er vist ikke helt skidt.

      Jeg er mere spændt på, hvem mere vi får hentet til klubben 😁
      Enig. På trods af en fin kamp af både Halgrimur og Lasse i midterforsvaret samt af Azer og El Makrini på midtbanen er det absolut ikke urimeligt at thåbe på forstærkning af midterforsvaret og den centrale midtbane.

      Samtidig er både Falk og Emil garanteret på nogle lister rundt omkring og efterhånden som der bliver solgt spillere rundt omkring i sidste øjeblik af transfervinduet, kan det jo pludselig gå hurtigt mht at smide desperado-bud på erstatninger. Hvis FCM eksempelvis pludselig scorer 50 mill på Sisto, så er jeg da lidt bange for at de pludselig smider et bud på Falk som OB lige præcis ikke kan sige nej til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Rart at have styr på. Nu venter vi på bekræftelse på målmand. Så må vi se, om der sker noget mht defensiv, men ellers er det bare det. Dog kunne der jo være en defensiv-spiller, der pludselig står uden kontrakt i morgen; det er jo set før.
        Måske rart men det vil også være en masse penge der forsvinder. Vi får ikke meget for den til vinter med mindre der sker forlængelser og det sker næppe ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Koval er en klar forstærkning, og hans engelske er vist ikke helt skidt.

          Jeg er mere spændt på, hvem mere vi får hentet til klubben 
          I gamle dage havde forummet gået i selvsving over sådan en post/smiley

          Comment


            Mærkeligt man ikke hører noget fra OB om den nye målmand. Måske man vælger at præsentere alle de nye på en gang? :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I gamle dage havde forummet gået i selvsving over sådan en post/smiley
              Enig - det lugter af en ny Djemba Djemba ;o)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Mærkeligt man ikke hører noget fra OB om den nye målmand. Måske man vælger at præsentere alle de nye på en gang? :-)
                troede du sagde at vi max skulle regne med 1 tilgang

                Comment


                  Matti Lund til SønderjyskE?

                  https://twitter.com/SSorgenfri/statu...61281540190208

                  Søren Sorgenfri@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                  Pengene fra salg af Paulsen skal bruges - bliver ikke overrasket hvis #sje henter Matti Lund i Italien i løbet af dagen...#sldk #transferdk
                  Last edited by Agbre; 31-08-2015, 09:13.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Ved ikke om den hører til her, men:
                    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...61281540190208

                    Søren Sorgenfri@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                    Pengene fra salg af Paulsen skal bruges - bliver ikke overrasket hvis #sje henter Matti Lund i Italien i løbet af dagen...#sldk #transferdk
                    Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooo

                    Comment


                      Lyder til at vi kunne komme i betragtning pga KN men at det ikke er aktuelt

                      http://www.bold.dk/nyt/agent-ombejle...iver-i-horsens

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nu stod vi jo i en situation i vinters, hvor vi var i akut nedrykningsfare, og selvom at man godt vidste, at Ove ikke ville være her efter sæsonen, nægter jeg at tro på, at han var sat helt fra bestillingen ift. transfers, så skulle jeg da kende Ove meget dårligt. Havde hans indtryk været, at det man foretog sig var gennemarbejdet, tror jeg som skrevet ikke, at der var gået noget af ham ved at fortælle det, og jeg har svært ved at se, at det ikke skulle være en hentydning til, at tingene foregår ligeså tilfældigt i OB, som de andre steder han har været. Kigger man tilbage på det der skete mod vinter-vinduets lukning, virkede det lettere tilfældigt, med en Dalgaard der blev tilgængelig på en lejeaftale og en Zohore der pludselig blev løst fra sin kontrakt. Man skal da være lidt smånaiv for at tro, at det var gennemarbejdede transfers, og ikke bare lige, hvad der var tilgængeligt på de kendte hylder på det rigtige tidspunkt. Resultatet blev da bestemt også derefter.

                        Man kan ikke planlægge, hvad der sker i transfervinduets sidste timer nej, men man kan sagtens planlægge sig ud af, at man ikke står og mangler flere spillere til nøglepositioner, samtidig med at man risikere at sælge afgørende spillere. Hvis klubben modtager et stort bud i de sidste timer på Falk, må det jo så blive en afvejning af, hvor store ens kortsigtede sportslige ambitioner er, kontra den økonomiske gevinst, men skulle det ske, håber jeg da sandelig, at man har en gennemarbejdet liste på x antal spillere klar, som man går i gang med omgående. Den økonomiske gevinst på et salg, åbner jo også muligheder i den retning, så jeg håber da i den grad, at man har gjort sit hjemmearbejde ordenligt, og ved hvad man vil have i stedet, og ikke bare griber ud efter, hvem der er tilgængelige, og hvem der lige dukker først op i hukommelsen.

                        Fodboldverdenen er ikke mere professionel end, at det sidste sker mange steder, endda hos klubber på Premier League-niveau, og jeg er mere end nervøs for, at situationen er den samme i OB, historikken taget in mente.
                        Og hvor i ligger din kritik så?

                        Comment


                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5708139.ece

                          10:42
                          Alexander
                          Brugerkommentar fra Alexander:
                          Emil Larsen skifter med sikkerhed i dette vindue...


                          løst rygte

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                            Og hvor i ligger din kritik så?
                            At jeg ikke synes, at middelmådighed er værd at stræbe efter i nogle henseender.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5708139.ece

                              10:42
                              Alexander
                              Brugerkommentar fra Alexander:
                              Emil Larsen skifter med sikkerhed i dette vindue...


                              løst rygte
                              Dem kommer der nok flere af i løbet af dagen.. Ville være fint for mig hvis et Emil salg kunne finansiere et Matti køb

                              Comment


                                Jeg tror at man arbejder ret seriøst med tingene i OB men når der er en god spiller ledig står der måske 20 klubber og vil have spilleren og det gør det ikke nemmere eller billigere.

                                sådan som det ser ud nu så trækker JH de sikre kort i de spillere han kender hvor poul Hansen købte lotte kuponer

                                jeg kan ærligt talt godt lide de sikre kort lige nu i oliver lund, ak , festersen mm

                                men savner da djemba djemba, utakka, traorre ( Kim Brink tiden )

                                savner ikke dem Poul Hansen købte.......

                                Comment

                                Working...
                                X