Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes ikke at truppen er for tynd når AK og vores nye målmand kommer.
    Men er ligsom dig ikke 100% tryg ved forsvaret
    Samme her.. Kan ikke se hvorfor HJ skal have en startplads over LN.
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes ikke at truppen er for tynd når AK og vores nye målmand kommer.
      Men er ligsom dig ikke 100% tryg ved forsvaret
      Tynd. Beder bare for at Lindegaard bliver hentet, og så er defensiven stabil :))

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
        Tynd. Beder bare for at Lindegaard bliver hentet, og så er defensiven stabil :))
        Så lige at du skrev i en anden tråd, at Jesper Hansen skulle hente Lindegaard. Jeg er altså bange for at han kun går efter pengene, han virker rimelig ligeglad med spilletid, derimod virker han utrolig glad for store biler og designermøbler. Vi håber alle at se Lindegaard på mål for OB, det sker nok bare først, når der ikke er nogen udenlandske klubber, som vil betale mere end os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Så lige at du skrev i en anden tråd, at Jesper Hansen skulle hente Lindegaard. Jeg er altså bange for at han kun går efter pengene, han virker rimelig ligeglad med spilletid, derimod virker han utrolig glad for store biler og designermøbler. Vi håber alle at se Lindegaard på mål for OB, det sker nok bare først, når der ikke er nogen udenlandske klubber, som vil betale mere end os.
          Han har jo altid sagt at han vil tilbage og spille for OB, og også mens han fortsat har et godt niveau. Tror dog næppe det bliver i denne omgang, og lige nu er der melding om at Man Utd sælger De Gea, og Lindegaard bliver anden målmand efter Valdes, og så tror jeg sagtens han kan få chancen, hvis ikke Valdes leverer, hvilket virker sandsynligt i mine øjne at Valdes ikke gør. Når det er sagt, så jeg gerne Lindegaard i OB allerede nu, men kan slet ikke se hvordan det kan komme til at hænge sammen økonomisk. Selv med en lejeaftale skal United gå med til at betale langt størstedelen af lønnen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            Samme her.. Kan ikke se hvorfor HJ skal have en startplads over LN.
            Ud over hans fremragende evner som duelspilller var LN altid en vigtig faktor for holdet med hans viljestyrke og hans kampgejst.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Lindegaard har vel ret beset ikke haft mange 1. holdskampe, ligesom Falkesgaard. Linde, Falke og Radza er en tynd trio på den konto. Hvor meget betydning der har ved Høgh nok mere om end mig.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Han har jo altid sagt at han vil tilbage og spille for OB, og også mens han fortsat har et godt niveau. Tror dog næppe det bliver i denne omgang, og lige nu er der melding om at Man Utd sælger De Gea, og Lindegaard bliver anden målmand efter Valdes, og så tror jeg sagtens han kan få chancen, hvis ikke Valdes leverer, hvilket virker sandsynligt i mine øjne at Valdes ikke gør. Når det er sagt, så jeg gerne Lindegaard i OB allerede nu, men kan slet ikke se hvordan det kan komme til at hænge sammen økonomisk. Selv med en lejeaftale skal United gå med til at betale langt størstedelen af lønnen.
                Helt enig. Det ligner han er glad for penge, meeeen det er så her at jeg håber at ordene: "klubfølelse, tro, håb, vilje og en fanden i volskhed" er nogen ord som kan få Lindegaard til at skifte allerede nu!
                -Klubfølelse er det som skal trække ham tilbage til OB.
                -Troen på det projekt som OB er i gang med.
                -Håbet om han vil skifte og stadig opløse sit kæmpe potentiale selvom han er ved at være op i alderen.
                -Vilje til sejr og vilje til at fører OB tilbage hvor de hører hjemme i toppen foran FCK, FCM og BIF. Ja jeg mener alle 3 hold! Vi har alle muligheder til at kunne opnå det, måske ikke lige her og nu!
                -En fanden i volskhed for at vise man vil det ekstra, og kæmper som en kriger UANSET hvad! Og vise hvem fanden det er man er. Det er meget få som jeg synes viser denne fanden i volskhed desværre. Det kan flytte MANGE bjerge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Selveste Don Ø melder os i Top3. Fra Flemming Østergaards Facebook:

                  "Jeg har stor fidus til OB i den kommende sæson, de har efter min mening optil den nye sæson købt fornuftigt ind bl.a. Anders K. Jacobsen fra AAB, Rasmus Festersen fra FCV, samt hollænderen Mohamed El Makrini, samtidig har jeg en tro på at OB`s nye træner
                  Kent Nielsen vil få talentet Kenneth Zohore til at få sit endelige gennembrud i superligaen, Kent Nielsen er et kup for OB, OB bliver blandt de 3 bedste hold i den nye sæson."

                  Så får han også lige mulighed for at melde BIF ude af Top3, det skal man jo også lige have med ;-)

                  MvT
                  jeg er enig med don Ø så langt at jeg syntes der er blevet handlet fornuftigt ind - og i at Kent bliver god for OB, den tror jeg også på. Men top 3 i første sæson.....njaaaar det er nok liiiiige at sætte forventningerne for højt, bare en smule.

                  Først er der BIF vi skal forbi, og Randers har også set ret så solide ud.....falder alt i hak så tror jeg måske en top 5

                  - for der er jo altså stadig en del mangler i truppen, og rigtigt mange unge

                  Først en keeper mere.....så forsvaret - som mange herinde påpeger.....det kunne se bedre ud. Angrebet ser fint ud - men AK er lige pt ikke landet i OB endnu. Og da vi ser ud til at skulle spille med 2 oppe foran - så kommer reserverne i form af Lado og Mikkelsen pludeslig i spil.
                  Og så er der hele situationen omkring Emil - finder han formen? eller smutter han inden vinduet lukker? Og hvad med Falk.....alt kreativt fremad banen har skulle komme fra ham - vi har været enormt afhængige af han fandt på noget - hvordan løses hans afgang??

                  Jeg er optimistisk - og glæder mig vildt til den nye sæson....mere end hvad jeg har været vandt til de sidste par år. Men en top 3......tror det er lige tidligt nok.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Så lige at du skrev i en anden tråd, at Jesper Hansen skulle hente Lindegaard. Jeg er altså bange for at han kun går efter pengene, han virker rimelig ligeglad med spilletid, derimod virker han utrolig glad for store biler og designermøbler. Vi håber alle at se Lindegaard på mål for OB, det sker nok bare først, når der ikke er nogen udenlandske klubber, som vil betale mere end os.
                    kan man bebrede ham? hvad henter han 10-12 mill for at sidde på bænken?? Og træner med nogle af verdens bedste spillere. Et eller andet sted kan jeg godt forstå han er blevet - for det niveau kommer han aldrig op på igen.

                    Men kunne nu godt se ham få en fornuftig karriere på et rimeligt niveau - men så skal skiftet også komme nu.....så der ikke kommer flere splinter i røven.

                    Han må gå et niveau eller to ned - men OB tror jeg simpelthen ikke på i denne omgang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      kan man bebrede ham? hvad henter han 10-12 mill for at sidde på bænken?? Og træner med nogle af verdens bedste spillere. Et eller andet sted kan jeg godt forstå han er blevet - for det niveau kommer han aldrig op på igen.

                      Men kunne nu godt se ham få en fornuftig karriere på et rimeligt niveau - men så skal skiftet også komme nu.....så der ikke kommer flere splinter i røven.

                      Han må gå et niveau eller to ned - men OB tror jeg simpelthen ikke på i denne omgang
                      Det var lige præcis min pointe, han siger ikke nej til så mange penge og oplevelser for at vende tilbage til OB den her sommer. Jeg snakkede forrige sommer med en fynbo som kender Van Persie, han viste mig billeder fra en middag/bytur han havde været til/på sammen med en flok spillere fra United. Man skal godt nok være af en særlig støbning for at sige nej til sådan et liv, klubfølelser eller ej...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Det var lige præcis min pointe, han siger ikke nej til så mange penge og oplevelser for at vende tilbage til OB den her sommer. Jeg snakkede forrige sommer med en fynbo som kender Van Persie, han viste mig billeder fra en middag/bytur han havde været til/på sammen med en flok spillere fra United. Man skal godt nok være af en særlig støbning for at sige nej til sådan et liv, klubfølelser eller ej...
                        Daniel Agger kom til superligaen...

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/ny-lyngby-kee...bbens-filosofi

                          måske ikke den helt rigtige tråd, men nu kan Victor Norring stryges af målmandslisten

                          apropos er der evt noget nyt om rygtet om en kommende målmand @guldtilOB
                          Last edited by manner; 09-07-2015, 21:03.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ud over hans fremragende evner som duelspilller var LN altid en vigtig faktor for holdet med hans viljestyrke og hans kampgejst.
                            Men så er det også sagt. Han er ret begrænset og tager store chancer. Men vi er tynde i de 4 bagerste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Daniel Agger kom til superligaen...
                              Agger er jo også kronisk skadet og må nok indstille karrieren om et par år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                kan man bebrede ham? hvad henter han 10-12 mill for at sidde på bænken?? Og træner med nogle af verdens bedste spillere. Et eller andet sted kan jeg godt forstå han er blevet - for det niveau kommer han aldrig op på igen.

                                Men kunne nu godt se ham få en fornuftig karriere på et rimeligt niveau - men så skal skiftet også komme nu.....så der ikke kommer flere splinter i røven.

                                Han må gå et niveau eller to ned - men OB tror jeg simpelthen ikke på i denne omgang
                                Prøv 18-20 millioner i stedet...

                                http://www.bt.dk/fodbold/oplevelser-...orlade#slide-2
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X