Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja det ville det nok være. Men it aint gonna happen.

    FCK trak sig fordi han sandsynligvis er for dyr at købe nu, vi snakker en af de bedste målmænd i Skandinavien, der blev anfører for et hold, der vandt det svenske mesterskab.

    Et sandsynligt kup - tror jeg ikke på.

    MvH ChrisOB
    lad nu være med at ødelægge den gode steming med alle dine realiteter, lad os have drømen indtil vi får smidt tørnæs i hovedet ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lyder nok ikke sandsynligt
      Måske rygtestarteren vil kommentere ydeligere på hvor han har rygtet fra og hvor pålideligt det er??
      Jeg kan dårligt finde ud tråden, men er det ikke dig selv, da du spurgte om Pär Hansson kunne bruges? (2 sider tilbage)

      Hvis ja, så er det altså ikke et rygte, men bare lidt selvsving - med mindre du er blevet skizofren:-)

      edit: og sorry, det var Paddy i anden tråd.

      Det er sgu spændende: det ville være langt, langt over mine forventninger.
      Last edited by nixcha; 12-08-2015, 21:42.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er jo "kun" 200.000-240.000 danske. Og mon ikke at forskerordningen kunne få den ydeligere ned??
        Men ja. Han er en dyr. Og måske det hele værd!!
        aner jeg ikke om han er - og om vi kan og ikke mindst VIL betale så høje lønninger.

        Men skal vi tilbage til toppen - denne sæson handler vel primært om overlevelse først og fremmest, men fra næste sæson hedder det top 6 - og medalje spil.....skal vi til at blande os her skal der en solid sidste skanse ind - og gerne noget kontinuitet - så vi ikke skal hen og skifte på den post konstant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Tror du har ret , men håber sgu jyden kan snyde svensken :-) ..

          Om Hansson så vil til OB er en anden snak .

          Læste lige at der gættes på han tjener 250-300.000,- skr . Så pæn hyre han vil kræve
          300.000 svenske? Hvad er det? 50.000 danske? ;-) Han er ikke billig nej. Ville være et kæmpe kup. Har set ham spille et par gange, begge gange var han god.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg kan dårligt finde ud tråden, men er det ikke dig selv, da du spurgte om Pär Hansson kunne bruges? (2 sider tilbage)

            Hvis ja, så er det altså ikke et rygte, men bare lidt selvsving - med mindre du er blevet skizofren:-)
            tror du skal kigge i tørnæs tråden hvor der er en anden bruger der smider navnet som et rygte.....

            Comment


              Jeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.

              Comment


                Så lad os bare håbe...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg kan dårligt finde ud tråden, men er det ikke dig selv, da du spurgte om Pär Hansson kunne bruges? (2 sider tilbage)

                  Hvis ja, så er det altså ikke et rygte, men bare lidt selvsving - med mindre du er blevet skizofren:-)

                  edit: og sorry, det var Paddy i anden tråd.

                  Det er sgu spændende: det ville være langt, langt over mine forventninger.
                  Den med skizo er nu god nok

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                    Jeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.
                    Cool. Mere skal der heller ikke til i en rygtetråd

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Den med skizo er nu god nok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                        Jeg har det fra en målmand i en divisionsklub, som har gode forbindelser i det odenseanske fodboldmiljø. Kan ikke sige ret meget mere. Han nævnte bare det her navn for mig, men skrev også at man samtidig hentede Tørnæs som reserve. Det er alt jeg har hørt. Har aldrig bragt et rygte før, så vil ikke love noget.
                        Du har sådan set heller ikke lovet noget, så det er fint. ☺ Du har bare sat en god spænding ind på forum, for der er ingen tvivl om at på papiret ville lige præcis den målmand være et stort scoop. Men det ligner altså mere en spiller, vi kunne være inde over, hvis vi var tilbage ved de gode gamle "2 mesterskaber inden 2015" dage.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Du har sådan set heller ikke lovet noget, så det er fint. ☺ Du har bare sat en god spænding ind på forum, for der er ingen tvivl om at på papiret ville lige præcis den målmand være et stort scoop. Men det ligner altså mere en spiller, vi kunne være inde over, hvis vi var tilbage ved de gode gamle "2 mesterskaber inden 2015" dage.

                          MvH ChrisOB
                          Enig. Men rygter kan jo også opstå at en klub forsøger at hente en spiller og får en kurv med det samme..
                          Men kan godt lide ambitionsniveauet hvis dette er sandt uanset om det lykkedes eller ej...

                          så mangler vi bare noget ambition på midt og i forsvaret

                          Comment


                            Enig, jeg havde faktisk aldrig hørt om ham, før min kammerat nævnte ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Du har sådan set heller ikke lovet noget, så det er fint. ☺ Du har bare sat en god spænding ind på forum, for der er ingen tvivl om at på papiret ville lige præcis den målmand være et stort scoop. Men det ligner altså mere en spiller, vi kunne være inde over, hvis vi var tilbage ved de gode gamle "2 mesterskaber inden 2015" dage.

                              MvH ChrisOB
                              Havde lykkelig glemt den målsætning. Se det var sgu tider......

                              Comment


                                Guldtilob.. Hvad er status på de rygter du hørte om at der ville ske noget i denne uge?

                                Comment

                                Working...
                                X