Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHer er den på fyens.dk http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2744603 Uanset hvad, så SKAL man ha' en målmand mere, Radza er ikke god nok til at være reservemålmand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej bestemt ikke.... Men jeg blev lige så glad
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSå det er det der er sket?
Udmeldingerne er jo grundlæggende forskellige, med 6 timers mellemrum ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEn undersøgelse omkring danske målmænd med filippinsk afstamning, foretaget ved University of Cambridge. .... eller min egen mening.
Har du set ham stå i nogle kampe så du kan underbygge den påstand?
Jeg har ikke så er bare nysgerrig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvad tænker du?
Udmeldingerne er jo grundlæggende forskellige, med 6 timers mellemrum ...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Tror skam det er rigtigt - vi er ikke længere på decideret jagt efter spillere(minus en målmand må man formode), men det betyder jo ikke at JH med flere ikke holder øje med markedet, forsøger at trimme truppen og hente lidt mere erfaring ind. Kan ikke forestille mig andet.
Men der er næsten 2 måneder endnu, så det er vel også for at få lidt ro på....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægTror skam det er rigtigt - vi er ikke længere på decideret jagt efter spillere(minus en målmand må man formode), men det betyder jo ikke at JH med flere ikke holder øje med markedet, forsøger at trimme truppen og hente lidt mere erfaring ind. Kan ikke forestille mig andet.
Men der er næsten 2 måneder endnu, så det er vel også for at få lidt ro på....
Han er nok blevet fanget lidt i at lufte for meget af planen for vinduet..
Comment
Comment