Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå lad gå da. Han har minimal erfaring som målmand på seniorniveau. Han er fin som shotstopper, da han er hurtig og stærk inde på stregen, men mangler en del styrke og mod ift. at komme ud og dominere i feltet. Derudover er hans attitude og kommunikation med forsvaret i den grad fraværende. Jeg skal ikke kunne afvise, at han kan få bygget på nogle af hans klare mangler, men lige nu ser jeg ham som en 1. divisions målmand med relativt begrænsede evner, og jeg synes ikke, at tiden er til at have sådan et projekt rendende som førstekeeper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFair nok. Så du vurderer ham til at være en dårligere målmand end Toppel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSynes umiddelbart at Falkesgaard er en kende bedre end Toppel, har stadig til gode at se de helt store blundere fra ham, som vi desværre så for ofte med Toppel. At Toppel så er en keeper jeg slet ikke synes, at vi kunne være tjent med, er så en anden ting.
Men jeg er ikke uenig i at vi skal have en klasse målmand ind..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt. Jeg siger ikke at det nødvendigvis er det, men hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.
Du rammer helt plet når du skriver: Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt.
Men derfra så kan jeg slet ikke forstå dig. Du er en af de få men meget store forsvarer af Jesper Hansen, og det er fint at begge "parter" blander sig i debatten, men, jeg synes sgu du er begyndt at se spøgelser, ellers overser jeg da et eller andet. Du skriver: Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Hvorefter du slutter af med: hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.
Hvem er det, som prøver at tørre noget af på Jesper Hansen? Jeg har kigget de sidste tre sider i tråden igennem, jeg kan slet ikke finde noget, som bare minder om det du raser over. Måske er det mig som skal have briller, men, så håber jeg at du kan gøre mig klogere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er ked af at måtte blande mig, men ,jeg kan ikke lade være...
Du rammer helt plet når du skriver: Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt.
Men derfra så kan jeg slet ikke forstå dig. Du er en af de få men meget store forsvarer af Jesper Hansen, og det er fint at begge "parter" blander sig i debatten, men, jeg synes sgu du er begyndt at se spøgelser, ellers overser jeg da et eller andet. Du skriver: Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Hvorefter du slutter af med: hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.
Hvem er det, som prøver at tørre noget af på Jesper Hansen? Jeg har kigget de sidste tre sider i tråden igennem, jeg kan slet ikke finde noget, som bare minder om det du raser over. Måske er det mig som skal have briller, men, så håber jeg at du kan gøre mig klogere?
Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D.
Noget af en kommunikations brist
Vi skal alle være her og det er derfor at jeg med mellemrum råber op. Jeg ved godt at en del mener at det er den anden vej rundt, men det er fanme træls ALTID at se JH få en bredside hvergang man logge på - Om man er enig eller ej er i dette tilfælde underordnet. Kig i trådene og se at sker.
Lad os debattere og lad os finde fælles fodslav eller være uenig, men lad det forgå på en ordenlig måde - Også når det gælder JHForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægVi skal alle være her og det er derfor at jeg med mellemrum råber op. Jeg ved godt at en del mener at det er den anden vej rundt, men det er fanme træls ALTID at se JH få en bredside hvergang man logge på - Om man er enig eller ej er i dette tilfælde underordnet. Kig i trådene og se at sker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTilladder mig også lige at være træls. I hvilke tilfælde mener du, at kritikken af JH bliver usaglig?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Det er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
Jeg elsker en god debat, og dem synes jeg også vi har mange af. Efter dit indlæg kan jeg sagtens forstå dig, som man siger: mange bække små, gør en stor å.
Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
Jeg elsker en god debat, og dem synes jeg også vi har mange af. Efter dit indlæg kan jeg sagtens forstå dig, som man siger: mange bække små, gør en stor å.
Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogereForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogere
Comment
-
Jeg blander mig også lige...
Jeg er hverken entydigt JH-hater eller JH-lover. Det sidste jeg ønsker, er en fyring af JH, for så dårligt gør han det ikke.
Det er lidt som med kæresten. Når hun serverer kaffe og madder, mens jeg ser bold, synes jeg hun er en dejlig dulle. Når hun brokker sig over ingenting og er urimelig, så synes jeg hun er en kedelig kost. Resten af tiden er ren okay hverdag. Men jeg vil ikke slå op.
Jeg raser og roser JH fra sag til sag. Når JH lander et sportsligt setup med KN, Bredahl, Tony H, Høgh etc. så synes jeg JH er en dejlig dulle. Når han henter Kryger, TM og Oliver Lund, så er han en kedelig kost. Når han henter Festersen og Falke er det okay hverdag.
Jeg gider ikke holde kæft, uanset om JH giver den som dulle eller kost. Jeg vil forbeholde mig ret til at rose og rise JH fra dag til dag.
Hvad der kommer af artikler som ikke er direkte citat fra JH, skal han ikke lastes for.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment