Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Kent Nielsen og OB har fået en forstærkning til hver kæde og er derfor ikke længere på spillerjagt.

    http://www.bold.dk/nyt/kent-nielsen-...alanceret-trup
    forstærkninger ligefrem???
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Du mener ikke Makrimi og Festersen er forstærkninger til midtbane og angreb? Så tror jeg dæleme du har lidt for høje tanker til de positioner på holdet i den forgangne sæson

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Du mener ikke Makrimi og Festersen er forstærkninger til midtbane og angreb? Så tror jeg dæleme du har lidt for høje tanker til de positioner på holdet i den forgangne sæson
        Men "til hver kæde"? Hvis målmanden betragtes som en kæde mangler vi dér men umiddelbart vil jeg heller ikke mene vi har fået nogen forstærkninger i forsvaret? Ganske givet har vi hentet Oliver Lund og Kasper Larsen, men jeg har i hvert fald aldrig set det store lys i KL og ud fra de meldinger jeg har læst fra træninger er OL ikke nogen forstærkning - Jeg har de positive briller på og håber at JH har lavet 4 scoops (jeg tror på at 2 af dem nok skal få stor succes, de to andre er jeg mere tvivlsomme omkring, men jeg lader tvivlen komme dem til gode) men umiddelbart er vi endnu ikke forstærket i den bagerste kæde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
          Du mener ikke Makrimi og Festersen er forstærkninger til midtbane og angreb? Så tror jeg dæleme du har lidt for høje tanker til de positioner på holdet i den forgangne sæson
          I min verden er vi status Q pt på transferne i sidste uge

          Daniel H ~ Kasper Larsen = Svækkelse
          Spelmann ~ El Makrini = lige
          Dalgaard ~ Festersen = Forstærkelse

          Men muligheden for at El Mak for større betydning for holdet end Spelmann er bestemt til stede..
          KL tror jeg ikke på når DH's niveau

          Comment


            I min optik er vi ikke forstærket i hver kæde...

            Toppel og Ousager ud - Michael Falkesgaard ind.... Umiddelbart burde BIFs 2 eller 3 valg ikke være bedre en vores nr 1.

            Daniel H - Kasper Larsen.... Kan vel ikke betraktes som en forstærkning, da han allerede var en OB spiller.

            Håkon Skogsied - Oliver Lund... Svært at bedømme, men da jeg ikke var vildt imponeret af HS er det måske et lige bytte.

            Martin Spelmann - El Makrini... Tja igen.. Kender ikke den nye mand.. Men da de ikke spiller samme position er det jo ikke en forstærkning i forhold til det mistede.

            Dalsgaard - Festersen.. Vil gerne give festersen en pil op.. men syntes ikke dalsgaard fik chancen...

            Her syntes jeg måske at Spelmann er blevet erstattet af festersen og vi stadig mangler en angriber...


            Så min konklusion er, at vi er forstærket på den defensive midt, er status quo på offensiv midt og højre back og mangler en start ellever i målet, i center forsvaret og i angrebet..

            Comment


              Synes klart det et godkendt vindue indtil videre!

              Jo Falkesgaard er IMO bedre end Toppel.
              Oliver Lund er bedre HB end skogseid
              Kasper Larsen er OB i hjertet og erstatter Daniel. Hvis Nogen skulle kunne få Kl i højere niveau er det KN.
              El Makrini er en langt bedre spiller end Spellman. Vi må bare håbe han kan falde til!
              Festersen i angrebet er klar forstærkning.

              Vi har indtil videre IKKE sagt farvel til Emil eller Falk, hvilket er godt.

              Vi har efter min mening et af DKs bedste og mest spændende sammensætning af trænere.
              Vi har hentet forstærkninger inden træningslejr.
              Spillerne er hentet på KNs præmisser.

              Jrg glæder mig mig som en i jelvede til opstart! Mit glas er helt sikkert halvt fuldt i stedet for halvtomt!!



              Forzaaaaa OB.

              Når ja - så har man da også sikret sig 1887 kort denne sæson også.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Synes klart det et godkendt vindue indtil videre!

                Jo Falkesgaard er IMO bedre end Toppel.
                Oliver Lund er bedre HB end skogseid
                Kasper Larsen er OB i hjertet og erstatter Daniel. Hvis Nogen skulle kunne få Kl i højere niveau er det KN.
                El Makrini er en langt bedre spiller end Spellman. Vi må bare håbe han kan falde til!
                Festersen i angrebet er klar forstærkning.

                Vi har indtil videre IKKE sagt farvel til Emil eller Falk, hvilket er godt.

                Vi har efter min mening et af DKs bedste og mest spændende sammensætning af trænere.
                Vi har hentet forstærkninger inden træningslejr.
                Spillerne er hentet på KNs præmisser.

                Jrg glæder mig mig som en i jelvede til opstart! Mit glas er helt sikkert halvt fuldt i stedet for halvtomt!!



                Forzaaaaa OB.

                Når ja - så har man da også sikret sig 1887 kort denne sæson også.
                Altid SÅ positiv!
                Hvad er det du får fra doktormanden, som vi andre ikke har til fri afbenyttelse? ;-)
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Altid SÅ positiv!
                  Hvad er det du får fra doktormanden, som vi andre ikke har til fri afbenyttelse? ;-)
                  Pillus maximus positivus uansetoxid omstændighednex.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Du mener ikke Makrimi og Festersen er forstærkninger til midtbane og angreb? Så tror jeg dæleme du har lidt for høje tanker til de positioner på holdet i den forgangne sæson
                    Jeg kender ikke så meget til Festersen og han er muligvis en forstærkning for Dalgaard men jeg mener så heller ikke at vi så den rigtige Dalgaard i OB da han var skadet da han kom og fik begrænset spilletid .. Sammenligner man med hans tid i VIFF er han ikke men fair nok .. Vi sammenligner med sidste sæson så forhåbentligt..

                    Makrini for Spelmann ... Forhåbentligt min det samme men Spelmann var altså rigtig god for OB i foråret ...

                    Kasper for Daniel er en svækkelse, Lund for Skogseid er måske lige over, Falkesgaard for Toppel og Ougsager er forhåbentligt lige over alt efter hvem han erstatter .. Og så Mikkelsen .. En mere er vel en forstærkning ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Synes klart det et godkendt vindue indtil videre!

                      Jo Falkesgaard er IMO bedre end Toppel.
                      Oliver Lund er bedre HB end skogseid
                      Kasper Larsen er OB i hjertet og erstatter Daniel. Hvis Nogen skulle kunne få Kl i højere niveau er det KN.
                      El Makrini er en langt bedre spiller end Spellman. Vi må bare håbe han kan falde til!
                      Festersen i angrebet er klar forstærkning.

                      Vi har indtil videre IKKE sagt farvel til Emil eller Falk, hvilket er godt.

                      Vi har efter min mening et af DKs bedste og mest spændende sammensætning af trænere.
                      Vi har hentet forstærkninger inden træningslejr.
                      Spillerne er hentet på KNs præmisser.

                      Jrg glæder mig mig som en i jelvede til opstart! Mit glas er helt sikkert halvt fuldt i stedet for halvtomt!!



                      Forzaaaaa OB.

                      Når ja - så har man da også sikret sig 1887 kort denne sæson også.
                      Samt ikke at forglemme Magnus P. og JJT - begge ret så store talenter. Tror i øvrigt på at MP sætter sig på højre back i løbet af sæsonen.
                      og vedr Falkesgaard, så er det en kæmpe forbedring på keeper positionen. Toppels uduelighed og ustabilitet har kostet os en h... masse point og spredt usikkerhed i forsvaret. Allerede der har vi 6point ekstra i forhold til sidste sæson

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Nah, mener noget i stil med (og nu bliver det syret). De Gea til Real. Man U skal have en ny ind, henter Lloris i Spurs. Spurs henter Bernd Leno i Leverkusen. Leverkusen henter keeper i midtklub i Spanien, de henter så første keeper i topklub i Belgien, som nu har råd til at hente en ny første keeper ind. De frustrerer den mega talentfulde 2. keeper der gennemtvinger skifte, så det ender med at OB lander 'Den Nye Courtois'.

                        Logisk, ikke?

                        MvT
                        Den beskriver du sgu meget godt ;-). Det er gigant-tsunamien der giver små bølgeskvulp på den anden side af jorden.
                        Det helt afgørende er så om JH og vores nyt scout så har overblikket og er klar til at slå til når/hvis muligheden opstår.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Samt ikke at forglemme Magnus P. og JJT - begge ret så store talenter. Tror i øvrigt på at MP sætter sig på højre back i løbet af sæsonen.
                          og vedr Falkesgaard, så er det en kæmpe forbedring på keeper positionen. Toppels uduelighed og ustabilitet har kostet os en h... masse point og spredt usikkerhed i forsvaret. Allerede der har vi 6point ekstra i forhold til sidste sæson
                          Er Magnus P. Virkelig så stort et talent? Det virker som en etableret sandhed på dette forum, at han er 'the next big thing', og jeg indrømmer at jeg max har set ham spille en håndfuld gange, men ingen af de gange har han skildt sig specielt ud, hverken positivt eller negativt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Er Magnus P. Virkelig så stort et talent? Det virker som en etableret sandhed på dette forum, at han er 'the next big thing', og jeg indrømmer at jeg max har set ham spille en håndfuld gange, men ingen af de gange har han skildt sig specielt ud, hverken positivt eller negativt.
                            Jeg har kun set lidt reserveliga. Og der var han udemærket.
                            Men ja. Der går nogengange lidt selvsving i det herinde over vores egne talenter..

                            Comment


                              Klubben ser ham også som et stort talent, til træningen igår var han blandt de anonyme. Men nu er han et fast del af truppen, så må tiden vise om talentet forløses.
                              han er nok ikke tænkt som en bærende kraft fra starten. Men det kan lige pludselig gå stærkt se bare på Desler og Greve og til dels JJT.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Er Magnus P. Virkelig så stort et talent? Det virker som en etableret sandhed på dette forum, at han er 'the next big thing', og jeg indrømmer at jeg max har set ham spille en håndfuld gange, men ingen af de gange har han skildt sig specielt ud, hverken positivt eller negativt.
                                Det er også det indtryk jeg har fået. Jeg har personligt aldrig set ham i kamp. Jeg overværede træningen i lørdags, men det var svært rigtig at vurdere noget udover, at han har fin speed og en udmærket fysik ift. hans alder (i hvert fald hvis han tænkes som højreback, hvilket det jo umiddelbart ligner).

                                Jeg har fået mit opfattelse fra andres meninger og meldinger om ham.

                                I vinters var der et par træningskampe, hvor den kære Leif fra vores allesammens lokale avis fremhævede ham som en af de bedste på banen i livedækningen (der er jo mange meninger om avisen, men jeg er nu ofte grundlæggende enig i hans vurdering af OBs kampe og spillerpræstationer). Derudover er der Ove P, der her i foråret - i et "Frispark"-debatprogram på Canal 9 - fremhævede ham blandt vores talenter og sagde ham godt kunne se ham erobre en startplads på højre back i den kommende sæson.

                                Det er i bund og grund det - samt lovprisninger fra en debattør eller to herinde fra forum - jeg bygger min opfattelse (og forventninger) på. Jeg ser dog frem til at kunne danne mig mit eget indtryk af ham.

                                Nu er transfervinduet naturligvis ikke lukket endnu, men umiddelbart tolker jeg også signingen af Oliver Lund som et tegn på, at man har ret stor tro på Magnus. Lund er jo et noget usikkert kort, der har haft nogle skader og ud fra hvad jeg så bestemt ikke havde et godt forår. Hvis man istedet havde investeret rigtig meget i en lang kontrakt med en spiller som f.eks. Dalsgaard (hvis det er realistisk) ville jeg nok tage det som et tegn på det modsatte.

                                Comment

                                Working...
                                X