Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nah, mener noget i stil med (og nu bliver det syret). De Gea til Real. Man U skal have en ny ind, henter Lloris i Spurs. Spurs henter Bernd Leno i Leverkusen. Leverkusen henter keeper i midtklub i Spanien, de henter så første keeper i topklub i Belgien, som nu har råd til at hente en ny første keeper ind. De frustrerer den mega talentfulde 2. keeper der gennemtvinger skifte, så det ender med at OB lander 'Den Nye Courtois'.

    Logisk, ikke?

    MvT
    http://www.bt.dk/fodbold/real-og-uni...kun-denne-ting

    nu tror jeg sgu snart vi får en ny Keeper.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      http://www.bt.dk/fodbold/real-og-uni...kun-denne-ting

      nu tror jeg sgu snart vi får en ny Keeper.....
      Hahaha. Ender vi med at signe en Belgisk keeper, så skal jeg edderdytme til at spille noget lotto

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        ifølge tipsbladet nyheds opdate live er lumb på vej til agf og ak47 til ob
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jacobsen-i-aab
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            OMG OMG OMG OMG!! ... Jeps, jeg er SLET ikke for fin til at lyde som min niece, når hun lige har sikret sig en One Direction-billet.
            Det er bare FOR fedt, hvis det virkelig er sandt!

            Samtidig er jeg heller ikke for fin til barnligt at stampe hysterisk i jorden og kræve at han får rygnummer 47.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              OMG OMG OMG OMG!! ... Jeps, jeg er SLET ikke for fin til at lyde som min niece, når hun lige har sikret sig en One Direction-billet.
              Det er bare FOR fedt, hvis det virkelig er sandt!

              Samtidig er jeg heller ikke for fin til barnligt at stampe hysterisk i jorden og kræve at han får rygnummer 47.

              MvT
              Jeg stemmer i OMG OMG OMG - og stamper allerede hysterisk for nr. 47, mens jeg hviner :-D

              Comment


                Vil virkelig være konge hvis den går hjem!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  OMG OMG OMG OMG!! ... Jeps, jeg er SLET ikke for fin til at lyde som min niece, når hun lige har sikret sig en One Direction-billet.
                  Det er bare FOR fedt, hvis det virkelig er sandt!

                  Samtidig er jeg heller ikke for fin til barnligt at stampe hysterisk i jorden og kræve at han får rygnummer 47.

                  MvT
                  Det er en SÅ fantastisk handel! Hvis den kommer i hus, så må Jesper Hansen-kritikere efterhånden pakke sammen..

                  Har hørt, at det skulle være et omend meget flot tilbud Jesper H har sendt AKs vej..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Det er en SÅ fantastisk handel! Hvis den kommer i hus, så må Jesper Hansen-kritikere efterhånden pakke sammen..
                    Say whaaaat....

                    Fremragende signing, men det ændrer da ikke på en perlerække af elendige. Plus at Kent nok også har en gevaldig finger med i spillet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Det er en SÅ fantastisk handel! Hvis den kommer i hus, så må Jesper Hansen-kritikere efterhånden pakke sammen..

                      Har hørt, at det skulle være et omend meget flot tilbud Jesper H har sendt AKs vej..
                      No way jeg vil pakke min kritik af Kryger, TM, OL, Kirke signingerne sammen, da intet ændrer ved, at det er ringe signinger.
                      Men jeg vil MEGET gerne gå amok i kæmperos over JH får landet AK47

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Uh, jeg vil altså gerne lige se den officielt bekræftet før jeg helt tør tro på det. Vil også gerne vide, om vi henter ham nu eller det først er til vinter. Nogen der har hørt noget/ved noget?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          No way jeg vil pakke min kritik af Kryger, TM, OL, Kirke signingerne sammen, da intet ændrer ved, at det er ringe signinger.
                          Men jeg vil MEGET gerne gå amok i kæmperos over JH får landet AK47

                          MvT
                          Lado var også en forfærdelig handel.. OL vil jeg ikke bedømme endnu..

                          Jeg er bare i et optimistisk hjørne, og hvis AK kommer i hus, så har vi fandeme en spændende trup..

                          Comment


                            Det kunne godt ligne en "kompensation" for et eventuelt falk-salg uagtet, at de ikke spiller samme position. Med AK 47 vil vi i givet fald have 5 angribere (KZ, AK 47, Fest, Lado og TM) til de to forreste pladser, og det er uden Emil, Falk og Kryger.
                            Last edited by Depeche; 08-07-2015, 13:20.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Lado var også en forfærdelig handel.. OL vil jeg ikke bedømme endnu..

                              Jeg er bare i et optimistisk hjørne, og hvis AK kommer i hus, så har vi fandeme en spændende trup..
                              Det har du i den grad ret i Er helt oppe at ringe og min F5-tast gløder.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Jeg er bare i et optimistisk hjørne, og hvis AK kommer i hus, så har vi fandeme en spændende trup..
                                Offensiven ser yderst potent ud ja, så længe vi fastholder Falk. Defensiven er jeg stadig lidt lunken ved, så længe at vi erstatter vores bedste midterforsvarer, med en vi kasserede for ½ år siden, samt et målmandsteam der har 12 seniorkampe tilsammen.
                                Last edited by Sheed; 08-07-2015, 13:34.

                                Comment

                                Working...
                                X