Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-stoerre-trup
    Vi er ikke nødvendigvis færdige ved køb af en målmand, som jeg læser det.

    Comment


      Nej, og heldigvis for det da :-)

      Comment


        Kommer der mere ud over en målmand, forventer jeg det er en klar profil...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-stoerre-trup
          Vi er ikke nødvendigvis færdige ved køb af en målmand, som jeg læser det.
          Lækker læsning!!
          Lyder helt sikkert at der vil blive hentet lidt kvalitet/erfaring og ikke flere opfyldnings spillere..

          Dejligt

          Comment


            Er der nogen der ved, hvad tid på dagen i morgen de tager afsted i mod træningslejr? Jeg håber godt nok, at de som minimum når at præsentere en målmand inden...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Er der nogen der ved, hvad tid på dagen i morgen de tager afsted i mod træningslejr? Jeg håber godt nok, at de som minimum når at præsentere en målmand inden...
              De har træning kl 10.00 så mon ikke at det bliver efter der
              Havde også håbet på en målmand inden men tiden bliver mere og mere knap

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                De har træning kl 10.00 så mon ikke at det bliver efter der
                Havde også håbet på en målmand inden men tiden bliver mere og mere knap
                Tiden er ved at løbe ud, men de kan de vel i teorien nå at præsentere en i morgen formiddag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Tiden er ved at løbe ud, men de kan de vel i teorien nå at præsentere en i morgen formiddag.
                  Ja sagtens. Der er også lidt timer tilbage af dagen..
                  Men bare der bliver hentet en kvalitets målmand går det også nok at vi må vente lidt. Jeg er rimelig tryg ved MF..
                  En målmand skal jo ikke spilles så meget ind som andre. Men bliver MF skadet så bliver jeg først nervøs

                  Comment


                    Kent Nielsen og OB har fået en forstærkning til hver kæde og er derfor ikke længere på spillerjagt.

                    http://www.bold.dk/nyt/kent-nielsen-...alanceret-trup

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Kent Nielsen og OB har fået en forstærkning til hver kæde og er derfor ikke længere på spillerjagt.

                      http://www.bold.dk/nyt/kent-nielsen-...alanceret-trup
                      Hmmm. De 2 artikler efterlader ikke samme smag i munden

                      Comment


                        Den ene artikel siger at vi har hvad vi skal bruge og den anden siger at vi skal have mere erfaring ind

                        Comment


                          Her er den på fyens.dk http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2744603

                          Uanset hvad, så SKAL man ha' en målmand mere, Radza er ikke god nok til at være reservemålmand.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den ene artikel siger at vi har hvad vi skal bruge og den anden siger at vi skal have mere erfaring ind
                            Lidt skidt kommunikeret. Lad os se hvad det hele ender med transfermæssigt. Det kunne godt ligne JH lige har taget en snak med ham efter de KN-udtalelser som blev bragt i Tipsbladet lidt tidligere i dag.

                            Der var dog fornuft i det Kent sagde med den meget lidt rutinerede trup. Det kan blive et problem for os hvis vi må trække for store vækster på unge spillere, der enten ikke er helt klar til det eller har evnerne når det kommer til stykket. Trods alt godt at høre de er opmærksomme på det.
                            Last edited by Agbre; 06-07-2015, 14:49.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Håber da ikke du synes det er et problem, hvilket jeg heller ikke tror, pga den smiley du lige får med?
                              Nej nej! Bestemt ikke :D

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hmmm. De 2 artikler efterlader ikke samme smag i munden
                                Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X