Er der nogen der ved, hvad tid på dagen i morgen de tager afsted i mod træningslejr? Jeg håber godt nok, at de som minimum når at præsentere en målmand inden...
Er der nogen der ved, hvad tid på dagen i morgen de tager afsted i mod træningslejr? Jeg håber godt nok, at de som minimum når at præsentere en målmand inden...
De har træning kl 10.00 så mon ikke at det bliver efter der
Havde også håbet på en målmand inden men tiden bliver mere og mere knap
Tiden er ved at løbe ud, men de kan de vel i teorien nå at præsentere en i morgen formiddag.
Ja sagtens. Der er også lidt timer tilbage af dagen..
Men bare der bliver hentet en kvalitets målmand går det også nok at vi må vente lidt. Jeg er rimelig tryg ved MF..
En målmand skal jo ikke spilles så meget ind som andre. Men bliver MF skadet så bliver jeg først nervøs
Den ene artikel siger at vi har hvad vi skal bruge og den anden siger at vi skal have mere erfaring ind
Lidt skidt kommunikeret. Lad os se hvad det hele ender med transfermæssigt. Det kunne godt ligne JH lige har taget en snak med ham efter de KN-udtalelser som blev bragt i Tipsbladet lidt tidligere i dag.
Der var dog fornuft i det Kent sagde med den meget lidt rutinerede trup. Det kan blive et problem for os hvis vi må trække for store vækster på unge spillere, der enten ikke er helt klar til det eller har evnerne når det kommer til stykket. Trods alt godt at høre de er opmærksomme på det.
Comment