Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo.. For han scorer 2 kasser på mandag

    Hvis man kan få 5 mill+ for Brock Madsen kan man også for Emil der har en 5-7 landskampe på sit cv..
    Specielt hvis de har scoutet i denne sæson... Da jeg ikke syntes vi har nogen oplagt erstatning pt kan jeg ikke forestille mig at man vil sælge en offensiv profil for 3 mill
    tja vi har da lov at håbe.....og så må vi bare håbe JH kan finde ud af at erstatte ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja vi har da lov at håbe.....og så må vi bare håbe JH kan finde ud af at erstatte ham
      Det skib sejlede stille forbi da Bruhnino skiftede til FCN ... Mon der er andre i 1.div der kan erstatte ham

      det samme med dem der køber Sanneh bliver den eneste klub i superligaen der ikke kommer til at ærgre sig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det skib sejlede stille forbi da Bruhnino skiftede til FCN ... Mon der er andre i 1.div der kan erstatte ham

        det samme med dem der køber Sanneh bliver den eneste klub i superligaen der ikke kommer til at ærgre sig
        Spot on

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jo.. For han scorer 2 kasser på mandag

          Hvis man kan få 5 mill+ for Brock Madsen kan man også for Emil der har en 5-7 landskampe på sit cv..
          Specielt hvis de har scoutet i denne sæson... Da jeg ikke syntes vi har nogen oplagt erstatning pt kan jeg ikke forestille mig at man vil sælge en offensiv profil for 3 mill
          Emil er stærkt overvurderet - afsted med ham. Han har ikke mentaliteten til at spille fodbold, hvor der virkelig kræves noget.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Emil er stærkt overvurderet - afsted med ham. Han har ikke mentaliteten til at spille fodbold, hvor der virkelig kræves noget.
            Syntes nu stadig at han har været en af de bedste i denne sæson....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes nu stadig at han har været en af de bedste i denne sæson....
              Han har spillet fint, men har ikke været kampafgørende ift. at lave mål og assists, udover et fint indlæg i Brøndby.

              Comment


                I Randerskampen var Emil absolut den eneste i anden halvleg, der tog initiativ offensivt og prøvede at bygge spillet op og søge de farlige områder...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Han har spillet fint, men har ikke været kampafgørende ift. at lave mål og assists, udover et fint indlæg i Brøndby.
                  Arh, det var nu Emils fremragende dybdebold til Dessler, der skaffede os sæsonens første mål. Teknisk set ikke er oplæg, da han er 3. sidst, men 100% Emils scoring.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Emil er stærkt overvurderet - afsted med ham. Han har ikke mentaliteten til at spille fodbold, hvor der virkelig kræves noget.
                    Nå nå, nogen må gerne komme med den vanlige kritik... Troede ellers ikke det var nødvendig..?

                    ... men du forsvandt jo også, måske du ændrede mening...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Arh, det var nu Emils fremragende dybdebold til Dessler, der skaffede os sæsonens første mål. Teknisk set ikke er oplæg, da han er 3. sidst, men 100% Emils scoring.
                      Og ved 2-0 målet er han 2. sidst på bolden, og ved 3-0 målet 3. sidst, efter det gode indlæg til Falk... Han fik også en heldig assist mod Randers(Zohores mål)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Der er vist ingen, der kan være uenige om, at EL er i en bedre forfatning, end vi så i sidste sæson, men jeg synes stadig, at der er et godt stykke til det niveau han havde, da han var bedst. Det han har gjort godt i år, efter min mening er, at han har udviklet sig til en rigtig god boldflytter. Han er god i omstillingsfasen, hvor han kan vende og bringe bolden mange meter frem relativt hurtigt, og så er han rigtig god til at linke op med Falk og de andre i småspillet.
                        Men han mangler stadig det punch han havde, og sætter sjældent sin modstander i 1-mod-1 situationerne på den sidste tredjedel, ligesom hans afslutninger virker uden snært og selvtillid, hvilket er forskellen på, om han er en god superligaspiller eller landsholdaktuel.
                        Lægger man dertil, at hans defensive arbejde stadig er mangelfuldt, han kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, og han formenligt får en (for) høj løn, så mener jeg også, at han gerne må skydes afsted nu. Han er ikke uerstattelig på sit nuværende niveau - heller ikke selvom det bestemt er blevet bedre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nå nå, nogen må gerne komme med den vanlige kritik... Troede ellers ikke det var nødvendig..?

                          ... men du forsvandt jo også, måske du ændrede mening...
                          Brok over alt hvad en person omkring OB gør og ikke gør, var mit skudsmål.

                          Jeg skal gerne svare dig i den anden tråd igen - men det er jo ikke fordi at man skal blive ved med at svare - så vil der jo altid være én der "forsvinder"!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Arh, det var nu Emils fremragende dybdebold til Dessler, der skaffede os sæsonens første mål. Teknisk set ikke er oplæg, da han er 3. sidst, men 100% Emils scoring.
                            Det er korrekt, men 100% hans scoring, argh.

                            Emil mangler bare mange af de ting der gjorde ham god for nogle sæsoner siden. Hvor er hans fart blevet af f.eks? Han kan jo ikke sætte en mand på sin fart mere. Han kommer ikke forbi Johhny Thomsen én eneste gang sidste søndag, og hans afslutninger har bare ikke samme snært, som de havde engang.

                            Hans teknik er stadig fremragende og blik for spillet rigtig fint, så det er ligefør, at han gør mere gavn centralt end på kanten, for det er ikke mange backs han sætter af længere.
                            Last edited by Sheed; 23-08-2015, 11:53.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Brok over alt hvad en person omkring OB gør og ikke gør, var mit skudsmål.

                              Jeg skal gerne svare dig i den anden tråd igen - men det er jo ikke fordi at man skal blive ved med at svare - så vil der jo altid være én der "forsvinder"!
                              Hvis der er spørgsmål, er det vel meget normalt at fortsætte, i indtil da ret kort debat...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er korrekt, men 100% hans scoring, argh.

                                Emil mangler bare mange af de ting der gjorde ham god for nogle sæsoner siden. Hvor er hans fart blevet af f.eks? Han kan jo ikke sætte en mand på sin fart mere. Han kommer ikke forbi Johhny Thomsen én eneste gang sidste søndag, og hans afslutninger har bare ikke samme snært, som de havde engang.

                                Hans teknik er stadig fremragende og blik for spillet rigtig fint, så det er ligefør, at han gør mere gavn centralt end på kanten, for det er ikke mange backs han sætter af længere.
                                Passer også meget godt med at han lå centralt, og hele tiden søgte derind i 2. halvleg mod Randers. Hvilket også var grunden til at Kirkeskov så håbløs ud ved målet til 3-2, eftersom det startede med at Ari og Emil blev sat af på midten via et simpelt træk uden om dem begge.

                                Comment

                                Working...
                                X