Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D.
    Rolig nu. Lad os nu se, hvad der sker. Der kommer min. en målmand, og lur mig, om der ikke kommer flere ind- og sikkert også en enkelt eller to ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Her er den på fyens.dk http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2744603 Uanset hvad, så SKAL man ha' en målmand mere, Radza er ikke god nok til at være reservemålmand.
      Og vigtigst af alt, så er Falkesgaard ikke god nok til at være førstekeeper.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Og vigtigst af alt, så er Falkesgaard ikke god nok til at være førstekeeper.
        Bygger du det på noget konkret?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D.
          Noget af en kommunikations brist

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Noget af en kommunikations brist
            Det ville ikke være første gang at OB havde problemer med kommunikationen ud ad til...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det ville ikke være første gang at OB havde problemer med kommunikationen ud ad til...
              Nej bestemt ikke.... Men jeg blev lige så glad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Noget af en kommunikations brist
                Så det er det der er sket?
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nej bestemt ikke.... Men jeg blev lige så glad
                  Mon ikke de knokler stenhårdt på en ny målmand, og på at få nogle spillere ud, så de kan hente en profil eller to mere ind, de vil nok bare ikke udtale sig for skråsikkert, hvis nu det skulle mislykkedes. En dygtig målmand skal vi have, og hvis Jesper Hansen vil over middel i karakter, så skal der ryddes op i truppen og minimum en profil som Makrini mere ind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Så det er det der er sket?
                    Hvad tænker du?
                    Udmeldingerne er jo grundlæggende forskellige, med 6 timers mellemrum ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Så det er det der er sket?
                      Hvem ved hvem ved... Jeg hælder mest til tipsbladets artikel efter at have tweetet lidt med journalisten

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bygger du det på noget konkret?
                        En undersøgelse omkring danske målmænd med filippinsk afstamning, foretaget ved University of Cambridge. .... eller min egen mening.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          En undersøgelse omkring danske målmænd med filippinsk afstamning, foretaget ved University of Cambridge. .... eller min egen mening.
                          Nå nå nå nå nå... Lad mig spørge på en anden måde...
                          Har du set ham stå i nogle kampe så du kan underbygge den påstand?

                          Jeg har ikke så er bare nysgerrig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvad tænker du?
                            Udmeldingerne er jo grundlæggende forskellige, med 6 timers mellemrum ...
                            Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt. Jeg siger ikke at det nødvendigvis er det, men hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Tror skam det er rigtigt - vi er ikke længere på decideret jagt efter spillere(minus en målmand må man formode), men det betyder jo ikke at JH med flere ikke holder øje med markedet, forsøger at trimme truppen og hente lidt mere erfaring ind. Kan ikke forestille mig andet.

                              Men der er næsten 2 måneder endnu, så det er vel også for at få lidt ro på....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Tror skam det er rigtigt - vi er ikke længere på decideret jagt efter spillere(minus en målmand må man formode), men det betyder jo ikke at JH med flere ikke holder øje med markedet, forsøger at trimme truppen og hente lidt mere erfaring ind. Kan ikke forestille mig andet.

                                Men der er næsten 2 måneder endnu, så det er vel også for at få lidt ro på....
                                Han siger ordret at normalen er 22-26 spillere i en trup og vores skal være lidt større i år. Og der skal hentes erfaring..
                                Han er nok blevet fanget lidt i at lufte for meget af planen for vinduet..

                                Comment

                                Working...
                                X