Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSvinet?
Jeg gætter ligeledes på AK eller Dalsgaard"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEn tidligere meget aktiv forumbruger skriver på de sociale medier, at vi er meget, meget tæt på en AAB-spiller. Han ved dog ikke hvem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lynge Se indlægEr der nogen, der ved, om Festersen har tilhørsforhold til Odense? Så ham i gågaden tidligere..Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Martin Davidsen @mpbdavidsen 4 tfor 4 timer siden
OB er ikke færdig med at handle. Faktisk sker der mere allerede i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlægMartin Davidsen @mpbdavidsen 4 tfor 4 timer siden
OB er ikke færdig med at handle. Faktisk sker der mere allerede i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMin kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen
Inden Kasper Larsen rygtet om at han vendte retur, fik jeg det samme at vide af en tilsyneladende glimrende kilde, der tilsyneladende ved ganske fint, hvad der sker i OB. Jeg postede det dog ikke herinde, da det, da jeg vendte retur til tasterne, allerede var kommet på EB.
Nu er jeg spændt på rygtet om spilleren fra AaB, der skulle være lige om hjørnet :P
Og så har det været postet herinde, om JH mon kunne finde på at tilbyde Toppel en kontrakt. Måske gør han - men Toppel vil jeg med 99%s sikkerhed sige, kommer ikke retur (letkøbt, at skrive dette ja - meeen ;-) )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægCool....
Inden Kasper Larsen rygtet om at han vendte retur, fik jeg det samme at vide af en tilsyneladende glimrende kilde, der tilsyneladende ved ganske fint, hvad der sker i OB. Jeg postede det dog ikke herinde, da det, da jeg vendte retur til tasterne, allerede var kommet på EB.
Nu er jeg spændt på rygtet om spilleren fra AaB, der skulle være lige om hjørnet :P
Og så har det været postet herinde, om JH mon kunne finde på at tilbyde Toppel en kontrakt. Måske gør han - men Toppel vil jeg med 99%s sikkerhed sige, kommer ikke retur (letkøbt, at skrive dette ja - meeen ;-) )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver spændende med den Aab'er. Kan vel kun være AK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægCool....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyder spændende - kan aab'eren være en målmand? eller er det fordi toppel har fundet ny klub?
Toppel har ikke fundet nogen ny klub ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyder spændende - kan aab'eren være en målmand? eller er det fordi toppel har fundet ny klub?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment