Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Potentielle AaB'er:
    Dalsgaard, KEP, Kristensen, Risgaard, Børsting, AK, Spalvis, Helenius - umiddelbart alle mulige (ved ikke noget om kontrakterne), og alle ville kunne forstærke os.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
      Potentielle AaB'er:
      Dalsgaard, KEP, Kristensen, Risgaard, Børsting, AK, Spalvis, Helenius - umiddelbart alle mulige (ved ikke noget om kontrakterne), og alle ville kunne forstærke os.
      Helenius var kun lejet ud til Aab i sidste sæson, han er vel stadig på kontrakt i Aston Villa, selvom de har udtalt, at de ikke vil have ham tilbage.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Det med en evt. målmand fra AaB aner jeg intet om - jeg kender ikke positionen. Gengiver blot, hvad jeg er blevet fortalt (at OB er tæt på at lande en AaB'er - position og navn uvist).
        Toppel har ikke fundet nogen ny klub ;-)
        Kan kun være AK. Fynbo, kæresten skal læse i Odense samt 6 måneder tilbage af kontrakten..
        JH vil åbenbart ikke bruge penge og som Aab'er må man næsten pt se det som et skridt ned at skifte til OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Helenius var kun lejet ud til Aab i sidste sæson, han er vel stadig på kontrakt i Aston Villa, selvom de har udtalt, at de ikke vil have ham tilbage.
          En kontrakt som måske bliver ophævet. Så han er ikke AaB'er fra i går af, men rygtet er også startet for nogen dage siden efterhånden
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Har svært ved at se forsvarsspillerne, efter Thelanders farvel... Og med OL og KL er det endnu sværere at se...

            Det lyder også til vi er færdige med forsvaret...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Har svært ved at se forsvarsspillerne, efter Thelanders farvel... Og med OL og KL er det endnu sværere at se...

              Det lyder også til vi er færdige med forsvaret...
              Håber godt nok at vi stadig slår til sidst i vinduet hvis muligheden for en rigtig god CF dukker op..
              Alt andet vil være skuffende

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan kun være AK. Fynbo, kæresten skal læse i Odense samt 6 måneder tilbage af kontrakten..
                JH vil åbenbart ikke bruge penge og som Aab'er må man næsten pt se det som et skridt ned at skifte til OB
                Jeg forestiller mig også, at det må være AK - det lyder mest sandsynligt i mine ører. Men jeg ved det ikke....
                ...og måske ender jeg som "Svinet" med mega røde ører! :D
                Jeg poster nu sjældent rygter - kun når jeg tænker, der er lidt hold i det.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg forestiller mig også, at det må være AK - det lyder mest sandsynligt i mine ører. Men jeg ved det ikke....
                  ...og måske ender jeg som "Svinet" med mega røde ører! :D
                  Jeg poster nu sjældent rygter - kun når jeg tænker, der er lidt hold i det.
                  At blive det nye "Svinet" får du nok svært ved

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg forestiller mig også, at det må være AK - det lyder mest sandsynligt i mine ører. Men jeg ved det ikke....
                    ...og måske ender jeg som "Svinet" med mega røde ører! :D
                    Jeg poster nu sjældent rygter - kun når jeg tænker, der er lidt hold i det.
                    Der skal da overhovedet ikke være tvivl om at der bliver holdt øje med dig nu... Du har sikkert også flere profiler herinde.... øøøøøv hvor en træls fætter vi er løbet ind i her...

                    Det er gaaaaas ;-)

                    Om du så stak os flere håndfulde hjemmesmurte rygter på daglig basis, så ville det stadig ikke være i nærheden af hverken "showtime" - "Countdown" eller "Store OB dag på Tirsdag.... ehh på Onsdag... Torsdag...... i næste uge"

                    Du giver bare los... :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Der skal da overhovedet ikke være tvivl om at der bliver holdt øje med dig nu... Du har sikkert også flere profiler herinde.... øøøøøv hvor en træls fætter vi er løbet ind i her...

                      Det er gaaaaas ;-)

                      Om du så stak os flere håndfulde hjemmesmurte rygter på daglig basis, så ville det stadig ikke være i nærheden af hverken "showtime" - "Countdown" eller "Store OB dag på Tirsdag.... ehh på Onsdag... Torsdag...... i næste uge"

                      Du giver bare los... :-)
                      Yes

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/officielt-bro...ederik-roennow

                        Så er den lukket....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Det med en evt. målmand fra AaB aner jeg intet om - jeg kender ikke positionen. Gengiver blot, hvad jeg er blevet fortalt (at OB er tæt på at lande en AaB'er - position og navn uvist).
                          Toppel har ikke fundet nogen ny klub ;-)
                          Hvis vi skriver med Toppel (håber det ikke), så må det være som backup for Falkesgaard, som jeg faktisk er overbevist om vil kunne udvikle sig til en klassekeeper med den rette tillid. Toppel er simpelthen for svingende og for flagrende både til træning og i kamp.

                          Hvad med rutinerede keepere som Wiland? Eller Jesper Hansen?
                          Et andet frækt bud kunne være Jacob Busk som Ståle vist lige har afvist at ville satse på. Med den rette træning under Lars Høgh kan han garanteret stadig udvikle sig endnu mere og der må jo være en grund til at en klassetræner som Jess Thorup satsede på ham frem for Rønnov og David Jensen.

                          AaB'eren der er på vej til OB må være AKJ, eller det frække bud.......Helenius ;-)

                          Comment


                            Emil skulle efter sigende være tæt på et skifte - godt eller skidt, men tæt på er det. Håber det betyder (hvis rygtet taler sandt), at Falk så bliver :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                              Emil skulle efter sigende være tæt på et skifte - godt eller skidt, men tæt på er det. Håber det betyder (hvis rygtet taler sandt), at Falk så bliver :-)
                              Det lyder rigtig godt, jeg synes ikke Emil skal være en del af det nye OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan kun være AK. Fynbo, kæresten skal læse i Odense samt 6 måneder tilbage af kontrakten..
                                JH vil åbenbart ikke bruge penge og som Aab'er må man næsten pt se det som et skridt ned at skifte til OB
                                det ved jeg nu ikke - vi har da hentet deres træner - og syntes alt andet lige det peger i en positiv retning, det kunne godt gå lidt hurtigere, men tror vi begynder at rykke frem så småt.

                                AAB har lige skilt sig af med deres mester træner og istedet fået en solid træner - men tvivler på han kommer til at holde dem i toppen sådan mere permanent. Og så har de da vidst heller ikke SÅ mange penge at lege med.

                                - men i har nok ret AK er den mest sandsynlige - og i min optik ville det da heller ikke være det værste, næppe nogen ny utaka eller miti/højer.....men mindre kan også gøre det - og ser ham som en solid 10+ angriber (hvis selvf. han spiller fast)

                                Comment

                                Working...
                                X