Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
    Hej forsøgt at tjekke med "min kilde". Han er umulig at få fat i - er sgu nok smeltet væk i varmen. Så hvor varm Emil rygtet er ved jeg ikke. Men han var meget sikker da han fortalte det !! Det var noget med en god ven til M. Greve som havde fortalt det .......

    Så døm selv......jeg fortæller blot videre :-) Håber dog (som nok den eneste efterhånden) at han bliver og beviser hvad han kan !!!
    der er jo rigtigt mange "hvis'er" i det her - kunne vi sælge for 7 mill nu så ja tak - om et år får vi intet for ham - og hvor mange regner lige med en forlængelse?

    Og kan han finde tidligere tiders niveau? Det er jo et kæmpe spørgsmålstegn.....gør han det - så er klart en forstærkning, meeeeen.....

    Comment


      Emil rygtet kunne nemt passe på det jeg hørte nede i Ådalen fra en agent, som snakkede i telefon !!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Lad være med at gøre det her mod dig selv...
        @Sheed, er du en troll?! Vil du ikke venligst smutte ind på bold.dks forum.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
          Emil rygtet kunne nemt passe på det jeg hørte nede i Ådalen fra en agent, som snakkede i telefon !!
          Spændende........

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            der er jo rigtigt mange "hvis'er" i det her - kunne vi sælge for 7 mill nu så ja tak - om et år får vi intet for ham - og hvor mange regner lige med en forlængelse?

            Og kan han finde tidligere tiders niveau? Det er jo et kæmpe spørgsmålstegn.....gør han det - så er klart en forstærkning, meeeeen.....
            Lyngby skal vidst have en stor del af kagen...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis du er så skråsikker på, at Falk ryger, er du da i hvert fald optimist, hvis du tror at en ny keeper, en anfører fra et hollandsk bundhold og 2 mand fra FCV, er en markant forbedring ift. at miste Falk, Høegh og Spelmann. Husk på, at vi starter forfra med et nyt træner team, og den slags tager tid før, at det bliver godt. Kent var trods alt også ufatteligt tæt på at være med til at rykke AaB ned.
              Har ikke sagt at ovennævte skal erstatte falk har sagt jeg synes at høgh og spellmand er dækket ind og at vi mangler en klassekeeper

              tror falk sælges
              og der kommer 2-3 nye spillere yderligere ( ny målmand en af dem )

              desuden tror jeg at minimum 2 spillere ud over falk smutter

              f. Eks

              mikkelsen, kirkeskov, lado eller diarra

              Comment


                Jeg synes godt nok det er optimistisk at tro, at vi springer fra en 9. plads til top 6 i et vindue, hvor vi sælger vores 3 bedste spillere sidste sæson, og skifter trænerteamet. Så skal målmanden og erstatningen for Falk godt nok tage et helt vanvittigt spring i kvalitet ift. hvad normen har været de sidste par år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg synes godt nok det er optimistisk at tro, at vi springer fra en 9. plads til top 6 i et vindue, hvor vi sælger vores 3 bedste spillere sidste sæson, og skifter trænerteamet. Så skal målmanden og erstatningen for Falk godt nok tage et helt vanvittigt spring i kvalitet ift. hvad normen har været de sidste par år.
                  det er det måske også.....men der er masser af tid til negativitet når vi ser holdet spille ;)

                  lige nu er jeg forventningsfuld og med tro på tingene....det kan hurtigt ændre sig. Men modsat sidste sæson så har jeg en tro på træneren og jeg syntes holdet ser ret spændende ud. Det er jo ikke det samme som at der ikke er udfordringer/dårlige ting at sige.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg synes godt nok det er optimistisk at tro, at vi springer fra en 9. plads til top 6 i et vindue, hvor vi sælger vores 3 bedste spillere sidste sæson, og skifter trænerteamet. Så skal målmanden og erstatningen for Falk godt nok tage et helt vanvittigt spring i kvalitet ift. hvad normen har været de sidste par år.
                    Men alle siger det jo
                    ob vil bruge penge
                    ob vil tilbage i toppen
                    jeg tror på at vi får en klassekeeper ( det håber jeg ) håber thomas sørensen vender hjem !

                    Jeg synes falk og dessler var obs bedste sidste sæson. Spellmann var også god men synes ikke daniel høgh holdt niveau

                    festersen og mohammed er spændende spillere og ser frem til flere nye spiller indkøb

                    er optimist

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                      Vi var da kun få point fra det i sidste sæson kun dårlige målmands præstationer gjorder det blev lort og lagkage

                      jeg tror på thomas sørensen hvis han kan ligge arrogancen
                      Bavl , tror ikke Toppel kostede flere point end han reddede i sidste sæson på trods af det drop mod SIF som kostede 2 point . Kan ikke huske andre kampe hvor det var Toppel som kostede point . Men jeg kan huske en træner som nægtede at satse i en eneste hjemmekamp mod de hold bi burde kunne få point mod , Ove stillede gang på gang op uden angribere på banen med en kujonagtig taktik . Det gjorde at det endte med lort og lagkage , for mulighederne var til stede for at lægge afstand til bunden .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Toppel kostede også i 0-2 mod Randers.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Toppel kostede også i 0-2 mod Randers.
                          Han kostede alt for mange gange enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Toppel kostede også i 0-2 mod Randers.
                            Han kostede 0-2 målet mod Randers i en kamp hvor vi vel på det tidspunkt ikke selv havde haft et eneste skud inden for rammen , så at sige det var Toppels skyld vi tabte den kamp er vel lige at stramme den ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              Han kostede alt for mange gange enig
                              Hvilke kampe ud over den mod SIF vil du mene det var Topoels skyld vi ikke fik point ?

                              Og har du også et overblik over hvilke kampe Toppel holdt os inde i kampen så vi endte med at få point ?
                              Last edited by Magge; 03-07-2015, 18:44.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Ja toppel havde sine drops. Men sys sgu også han havde mange kampe hvor det var hans fortjeneste vi fik point

                                Comment

                                Working...
                                X