Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    En tidligere meget aktiv forumbruger skriver på de sociale medier, at vi er meget, meget tæt på en AAB-spiller. Han ved dog ikke hvem.
    Svinet?
    Jeg gætter ligeledes på AK eller Dalsgaard

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Svinet?
      Jeg gætter ligeledes på AK eller Dalsgaard
      Nej men har har ikke meget mere troværdighed

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Svinet?
        Jeg gætter ligeledes på AK eller Dalsgaard
        Hehe. Det kunne faktisk være morsomt at være Facebook-ven med Svinet. Jeg vil gætte på han deler en masse artikler om "Vacciner giver dine børn autisme", "Rumvæsner styrer den amerikanske kongres" og "Kennedy blev myrdet af Marylin Monroes spøgelse".
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          En tidligere meget aktiv forumbruger skriver på de sociale medier, at vi er meget, meget tæt på en AAB-spiller. Han ved dog ikke hvem.
          AK er måske umiddelbart det mest indlysende; Dalsgaard virker mere usandsynlig efter Oliver Lund er hentet. Ellers kunne det jo være "spiller-alle-pladser" Patrick Kristensen, som både kan være HB, midt, VB (hvilket han sikkert ender som, det skulle lige passe) eller kant.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lynge Se indlæg
            Er der nogen, der ved, om Festersen har tilhørsforhold til Odense? Så ham i gågaden tidligere..
            Ved det ikke, men interessant, nu hvor der i nogen tid har været meget stille omkring ham og hans fodboldmæssige fremtid :)
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Martin Davidsen@mpbdavidsen 4 tfor 4 timer siden
              OB er ikke færdig med at handle. Faktisk sker der mere allerede i dag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
                Martin Davidsen@mpbdavidsen 4 tfor 4 timer siden
                OB er ikke færdig med at handle. Faktisk sker der mere allerede i dag.
                Det var Kasper Larsen han mente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Det var Kasper Larsen han mente.
                  Ok, det beklager jeg. Jeg tænkte ikke, at det var en egentlig handel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Min kilde havde ret. Og jeg gættede rigtigt. Jeg tror sgu at jeg skal have et glas vin til solnedgangen
                    Cool....
                    Inden Kasper Larsen rygtet om at han vendte retur, fik jeg det samme at vide af en tilsyneladende glimrende kilde, der tilsyneladende ved ganske fint, hvad der sker i OB. Jeg postede det dog ikke herinde, da det, da jeg vendte retur til tasterne, allerede var kommet på EB.

                    Nu er jeg spændt på rygtet om spilleren fra AaB, der skulle være lige om hjørnet :P

                    Og så har det været postet herinde, om JH mon kunne finde på at tilbyde Toppel en kontrakt. Måske gør han - men Toppel vil jeg med 99%s sikkerhed sige, kommer ikke retur (letkøbt, at skrive dette ja - meeen ;-) )
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Cool....
                      Inden Kasper Larsen rygtet om at han vendte retur, fik jeg det samme at vide af en tilsyneladende glimrende kilde, der tilsyneladende ved ganske fint, hvad der sker i OB. Jeg postede det dog ikke herinde, da det, da jeg vendte retur til tasterne, allerede var kommet på EB.

                      Nu er jeg spændt på rygtet om spilleren fra AaB, der skulle være lige om hjørnet :P

                      Og så har det været postet herinde, om JH mon kunne finde på at tilbyde Toppel en kontrakt. Måske gør han - men Toppel vil jeg med 99%s sikkerhed sige, kommer ikke retur (letkøbt, at skrive dette ja - meeen ;-) )
                      Bliver spændende med den Aab'er. Kan vel kun være AK.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bliver spændende med den Aab'er. Kan vel kun være AK.
                        Har ganske enkelt ingen anelse - men vi kan jo gætte løs :D
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Har ganske enkelt ingen anelse - men vi kan jo gætte løs :D
                          Jeps

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Cool....
                            Inden Kasper Larsen rygtet om at han vendte retur, fik jeg det samme at vide af en tilsyneladende glimrende kilde, der tilsyneladende ved ganske fint, hvad der sker i OB. Jeg postede det dog ikke herinde, da det, da jeg vendte retur til tasterne, allerede var kommet på EB.

                            Nu er jeg spændt på rygtet om spilleren fra AaB, der skulle være lige om hjørnet :P

                            Og så har det været postet herinde, om JH mon kunne finde på at tilbyde Toppel en kontrakt. Måske gør han - men Toppel vil jeg med 99%s sikkerhed sige, kommer ikke retur (letkøbt, at skrive dette ja - meeen ;-) )
                            lyder spændende - kan aab'eren være en målmand? eller er det fordi toppel har fundet ny klub?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              lyder spændende - kan aab'eren være en målmand? eller er det fordi toppel har fundet ny klub?
                              Det med en evt. målmand fra AaB aner jeg intet om - jeg kender ikke positionen. Gengiver blot, hvad jeg er blevet fortalt (at OB er tæt på at lande en AaB'er - position og navn uvist).
                              Toppel har ikke fundet nogen ny klub ;-)
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                lyder spændende - kan aab'eren være en målmand? eller er det fordi toppel har fundet ny klub?
                                Nikolaj Larsen har vist en længere kontrakt med AaB og deres 2 keeper, som forlyder at være meget stærk, forlængede sidste sommer eller i vinters så det er næppe en af de to.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X