Oprindeligt indsendt af Benediktson
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa okay. Hvis vi stadig har det samme er det tættere på 40 mill tror jeg.. Men hvis vi har en masse unge i truppen som vel går til 30.000-40.000/måned i deres første kontrakt max er der også plads til at smide 150.000-200.000/måned efter et par gode spillere..
det er vel gynger og karrusel princippet
De tjener nærmere max 20k (Dessler og de andre fuldtidsproffer)
JJT, EPJ, AT osv. tjener det samme som en tømrerlærling er mit bud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIgen. Som jeg skrev tidligere er de 30.000-40.000 incl de ca 4.000 som man får i bonus for at blive udtaget til truppen..
det forudsætter jeg at man stadig gør
Desler med 1 S skulle gerne få en lidt bedre grundløn end 20.000
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægJo korrekt, nu er han. Tog mere udgangspunkt fra sæsonstart.
Tænker vi kommer til at bruge halvtidskontrakterne til flere unge spillere fremover.
igen. Ikke det største bevis grundlag jeg har for dette. Der kan være andre meninger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet fik man i gamle dage. Altså ca 3200kr og så indregnede jeg inflation og lign.
Det er da muligt at beløbet er mindre idag
Altså, jeg tvivler bare lidt på, om de ting du skriver, er noget, man har hørt nede på den lokale bodega, eller om der rent faktisk er noget om det?
Jeg synes bare, det er ret mange påstande, du kommer med, og intet er bakket op af kilder.
Min helt egen holdning, uden at have andet end det at have det i, er, at en halv million om året til de unge lyder som alt for meget. Det lyder også skørt, at man skulle få 4.000 kr. i bonus for at være med i truppen, ligegyldigt hvem man er. Bonusordninger er vel rimelig individuelle?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg"Det fik man i gamle dage"?
Altså, jeg tvivler bare lidt på, om de ting du skriver, er noget, man har hørt nede på den lokale bodega, eller om der rent faktisk er noget om det?
Jeg synes bare, det er ret mange påstande, du kommer med, og intet er bakket op af kilder.
Min helt egen holdning, uden at have andet end det at have det i, er, at en halv million om året til de unge lyder som alt for meget. Det lyder også skørt, at man skulle få 4.000 kr. i bonus for at være med i truppen, ligegyldigt hvem man er. Bonusordninger er vel rimelig individuelle?
og nu er det vel det eneste af det jeg har skrevet der er en "påstand". Resten er vurderinger/gætterier.
men korrekt at jeg ikke har en kilde til dette. Jeg var faktisk af den opfattelse at det var almen viden. Måske ikke beløbet. Men det at man modtager et honorar.
Men vi kan da håbe at nogen af dem med lidt mere insider "pitcher ind" her
ps. Jeg går aldrig på bodega
Comment
-
Måske er det noget med en bonus når man har været udtaget til et bestemt antal kampe... men ellers er det vist meget normalt med enten det, eller bonus pr. kamp...
Det er faktisk et emne pt. i AGF, hvor man vil indføre mere præstationsløn, feks. ved udtagelses bonusser til de unge...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMåske er det noget med en bonus når man har været udtaget til et bestemt antal kampe... men ellers er det vist meget normalt med enten det, eller bonus pr. kamp...
Det er faktisk et emne pt. i AGF, hvor man vil indføre mere præstationsløn, feks. ved udtagelses bonusser til de unge...
Comment
Comment