Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    En halv million om året til de unge reservespillere? Det lyder helt vildt. Er det noget, du ved, eller noget du gætter på?
    Gætter

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja okay. Hvis vi stadig har det samme er det tættere på 40 mill tror jeg.. Men hvis vi har en masse unge i truppen som vel går til 30.000-40.000/måned i deres første kontrakt max er der også plads til at smide 150.000-200.000/måned efter et par gode spillere..
      det er vel gynger og karrusel princippet
      30.000-40.000 er meget urealistisk..

      De tjener nærmere max 20k (Dessler og de andre fuldtidsproffer)

      JJT, EPJ, AT osv. tjener det samme som en tømrerlærling er mit bud

      Comment


        #63
        Hvis Dessler kun tjener 20.000 om måneden, så håber jeg at han fyrer hans agent, går direkte ind på Jesper Hansens kontor, og forlanger en lønforhøjelse!

        Comment


          #64
          Dessler fik en fuldtidskontrakt så han stjerner mere end de 20k.
          Greve, Thomsen og EPJ fik alle kontrakter på halvtid i sommers så de har max tjent 20k per måned i år

          Comment


            #65
            Igen. Som jeg skrev tidligere er de 30.000-40.000 incl de ca 4.000 som man får i bonus for at blive udtaget til truppen..
            det forudsætter jeg at man stadig gør

            Desler med 1 S skulle gerne få en lidt bedre grundløn end 20.000

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Dessler fik en fuldtidskontrakt så han stjerner mere end de 20k.
              Greve, Thomsen og EPJ fik alle kontrakter på halvtid i sommers så de har max tjent 20k per måned i år
              Er Greve ikke på fuldtid? Han har da lige forlænget med 3 år

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Igen. Som jeg skrev tidligere er de 30.000-40.000 incl de ca 4.000 som man får i bonus for at blive udtaget til truppen..
                det forudsætter jeg at man stadig gør

                Desler med 1 S skulle gerne få en lidt bedre grundløn end 20.000
                4.000 kr. i bonus for at blive udtaget til truppen? Hvor kommer den viden fra?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  4.000 kr. i bonus for at blive udtaget til truppen? Hvor kommer den viden fra?
                  Det fik man i gamle dage. Altså ca 3200kr og så indregnede jeg inflation og lign.
                  Det er da muligt at beløbet er mindre idag

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er Greve ikke på fuldtid? Han har da lige forlænget med 3 år
                    Jo korrekt, nu er han. Tog mere udgangspunkt fra sæsonstart.

                    Tænker vi kommer til at bruge halvtidskontrakterne til flere unge spillere fremover.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Jo korrekt, nu er han. Tog mere udgangspunkt fra sæsonstart.

                      Tænker vi kommer til at bruge halvtidskontrakterne til flere unge spillere fremover.
                      Tror bestemt at JJT og MP har fået fuldtids kontrakter. De er begge meget større talenter end EPJ og AT er/var..
                      igen. Ikke det største bevis grundlag jeg har for dette. Der kan være andre meninger

                      Comment


                        #71
                        Det har du ret i, men for det første var han her i forvejen og for det andet er det først i denne sæson, så vidt jeg husker.
                        Bolden er rund

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det fik man i gamle dage. Altså ca 3200kr og så indregnede jeg inflation og lign.
                          Det er da muligt at beløbet er mindre idag
                          "Det fik man i gamle dage"?

                          Altså, jeg tvivler bare lidt på, om de ting du skriver, er noget, man har hørt nede på den lokale bodega, eller om der rent faktisk er noget om det?

                          Jeg synes bare, det er ret mange påstande, du kommer med, og intet er bakket op af kilder.

                          Min helt egen holdning, uden at have andet end det at have det i, er, at en halv million om året til de unge lyder som alt for meget. Det lyder også skørt, at man skulle få 4.000 kr. i bonus for at være med i truppen, ligegyldigt hvem man er. Bonusordninger er vel rimelig individuelle?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            "Det fik man i gamle dage"?

                            Altså, jeg tvivler bare lidt på, om de ting du skriver, er noget, man har hørt nede på den lokale bodega, eller om der rent faktisk er noget om det?

                            Jeg synes bare, det er ret mange påstande, du kommer med, og intet er bakket op af kilder.

                            Min helt egen holdning, uden at have andet end det at have det i, er, at en halv million om året til de unge lyder som alt for meget. Det lyder også skørt, at man skulle få 4.000 kr. i bonus for at være med i truppen, ligegyldigt hvem man er. Bonusordninger er vel rimelig individuelle?
                            jeg er ret sikker på at man altid har fået en bonus når man blev udtaget til truppen..
                            og nu er det vel det eneste af det jeg har skrevet der er en "påstand". Resten er vurderinger/gætterier.

                            men korrekt at jeg ikke har en kilde til dette. Jeg var faktisk af den opfattelse at det var almen viden. Måske ikke beløbet. Men det at man modtager et honorar.

                            Men vi kan da håbe at nogen af dem med lidt mere insider "pitcher ind" her

                            ps. Jeg går aldrig på bodega

                            Comment


                              #74
                              Måske er det noget med en bonus når man har været udtaget til et bestemt antal kampe... men ellers er det vist meget normalt med enten det, eller bonus pr. kamp...

                              Det er faktisk et emne pt. i AGF, hvor man vil indføre mere præstationsløn, feks. ved udtagelses bonusser til de unge...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Måske er det noget med en bonus når man har været udtaget til et bestemt antal kampe... men ellers er det vist meget normalt med enten det, eller bonus pr. kamp...

                                Det er faktisk et emne pt. i AGF, hvor man vil indføre mere præstationsløn, feks. ved udtagelses bonusser til de unge...
                                Altså jeg hørte for mange år siden at man fik X antal kr hver gang man var udtaget til truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X