Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://mobil.bold.dk/nyt/avis-fcm-me...i-kusk-kaploeb

    Sådan! Vi er også med i kapløbet. Vil være en aldeles fornuftig erstatning for et salg af Falk!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      http://mobil.bold.dk/nyt/avis-fcm-me...i-kusk-kaploeb

      Sådan! Vi er også med i kapløbet. Vil være en aldeles fornuftig erstatning for et salg af Falk!
      med risiko for at blive upopulær vil jrg mene det et step op i fht. RF, men lad det det nu lige ske først inden vi hæver armene alt for højt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/nyt/avis-fcm-me...i-kusk-kaploeb

        Sådan! Vi er også med i kapløbet. Vil være en aldeles fornuftig erstatning for et salg af Falk!
        Der trækker vi nok sorteper, jeg tror ikke på vi kan matche løn. Vi kan jo heller ikke tilbyde europæisk fodbold. Det eneste der skulle tale for os, er at han kan få sin gamle træner igen, men tvivler dog på dette er nok.

        Comment


          #34
          Fedt hvis i det mindste giver det et GO

          Comment


            #35
            Det vidner vel også om at der kommer til at blive hentet noget kvalitet ind i pausen. Om det så bliver ham, ved jeg ikke, men spændende det bliver det.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Der trækker vi nok sorteper, jeg tror ikke på vi kan matche løn. Vi kan jo heller ikke tilbyde europæisk fodbold. Det eneste der skulle tale for os, er at han kan få sin gamle træner igen, men tvivler dog på dette er nok.
              Vi er helt sikkert underdog i her, men han kan jo trænge til at få karrieren tilbage på rette spor, og i FCM kan han godt blive klemt, da de har sisto og Hassan til højrekanten. Med Kent kender han jo sin rolle og det kan være vi er heldige han holder så meget af ham at han vægter det højere end europæisk bold osv.

              Comment


                #37
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...k-jagt/5545439
                1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                Comment


                  #38
                  Apropos, det at blive sortper i kampen om Kusk, mht. til løn og andre detaljer, så har jeg hørt gennem flere, men jeg vil ikke hænges op på det overhovedet, at vores budget til spillere, vil komme til at ligge mellem 35-40 millioner. Og er er der hold i dem er det vel ikke utænkeligt.

                  Comment


                    #39
                    Tænker det kunne være en af de handler hvor vi vil strække os meget langt... hvor det bliver det sportslige der afgør det hvis Kusk vælger OB fra...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tænker det kunne være en af de handler hvor vi vil strække os meget langt... hvor det bliver det sportslige der afgør det hvis Kusk vælger OB fra...
                      Tror faktisk du har en pointe der, hvis vi kan få ham (på grund af Kent), så kunne vi godt finde på at gå rigtig langt økonomisk.

                      Helt neutralt tror jeg dog nok kun vi er 4. bedste bud af de 4 nævnte. Det skal dog ikke afholde os fra at gå max. efter ham.

                      Comment


                        #41
                        Hvorfor skulle han vælge en klub som intet har præsteret de sidste par år desværre .. Tror ikke vi kan vælge fra den hylde ..

                        Comment


                          #42
                          I følge mine oplysninger var han afløseren for Emil, da alle troede han røg til BIF. Dengang var en aftale nærmest på plads, men som bekendt røg Emil aldrig til BIF. Forskellen fra den gang til nu, er dog at vi ikke har haft yderligere 2 sæsoner i bunden af ligaen, og at Kusk har fået et gennembrud i dansk fodbold (havde han ikke for alvor for 2 sæsoner siden).

                          Eneste grund til jeg kan se han skifter nu, er Kent.

                          Comment


                            #43
                            Men vi ved jo ikke hvor han er nu rent fodbold mæsigt. Er han endnu en døgnflue som vi har set så mange af fra Ålborg

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Men vi ved jo ikke hvor han er nu rent fodbold mæsigt. Er han endnu en døgnflue som vi har set så mange af fra Ålborg
                              Kusk præsterede i en hel sæson i suppen og er selvfølgelig rigeligt god/for god til OB.
                              Hvad er det for døgnfluer vi har set så mange af?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                                Apropos, det at blive sortper i kampen om Kusk, mht. til løn og andre detaljer, så har jeg hørt gennem flere, men jeg vil ikke hænges op på det overhovedet, at vores budget til spillere, vil komme til at ligge mellem 35-40 millioner. Og er er der hold i dem er det vel ikke utænkeligt.
                                Jeg har også hørt 30 millioner, men ved heller ikke om jeg tror på det. Om ikke andet har jeg hørt, at transferbudgettet fordrer at der ikke pilles ved lønbudgettet. Det er vel det Thorborg har sagt: i får ikke flere penge før der er styr på lønbudgettet. Det er der så nu, og så kommer der penge til transfers, men ikke flere til løn.

                                Comment

                                Working...
                                X