Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    hvor gammel er Borring egentlig nu om dage?
    han er lige fyldt 30 år mener jeg

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Vi har en lille chance, hvis klubbens pengemænd rent faktisk begynder at bakke op. Så længe der kun er penge til norske og islandske sekundaspillere, skal vi ikke håbe på meget mere end blot at blive i den nuværende tilstand.

      Jeg savner Kim Brink.
      ....og dermed det ekstreme overforbrug?
      Det er jeg ikke sikker på, at jeg ville foretrække.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        ....og dermed det ekstreme overforbrug?
        Det er jeg ikke sikker på, at jeg ville foretrække.
        Kim Brink hentede altså også gode spillere inden "de gyldne år" fra 2008 og frem til 2010. Bechara, Junior, Grahn, Højer, Lindrup, Fevang, Borring, Borre, Nymann, Esben Hansen, Laursen osv. sov. osv. var ikke stjernespillere, men derimod gode/billige fund. Det er så sandt nok, at Kim Brink satsede hele butikken og hentede langt dyrere spillere. Det var enten eller, og OB endte desværre med nitten, men det burde være endt med et mesterskab i 2009. 69 point er i langt de fleste sæsoner nok til guld, men desværre var FCK suveræne i netop den sæson.

        Ville verden have set ud på samme måde, hvis OB havde vundet guld i den sæson? Formentlig ikke. Det tog mange års hårdt arbejde for Kim Brink at bringe OB derop, men det tog kun fem points forskel til FCK i nævnte sæson at fyre Kim Brink.

        Ærgerligt? Ja!
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Kim Brink hentede altså også gode spillere inden "de gyldne år" fra 2008 og frem til 2010. Bechara, Junior, Grahn, Højer, Lindrup, Fevang, Borring, Borre, Nymann, Esben Hansen, Laursen osv. sov. osv. var ikke stjernespillere, men derimod gode/billige fund. Det er så sandt nok, at Kim Brink satsede hele butikken og hentede langt dyrere spillere. Det var enten eller, og OB endte desværre med nitten, men det burde være endt med et mesterskab i 2009. 69 point er i langt de fleste sæsoner nok til guld, men desværre var FCK suveræne i netop den sæson.

          Ville verden have set ud på samme måde, hvis OB havde vundet guld i den sæson? Formentlig ikke. Det tog mange års hårdt arbejde for Kim Brink at bringe OB derop, men det tog kun fem points forskel til FCK i nævnte sæson at fyre Kim Brink.

          Ærgerligt? Ja!
          Fine argumenter, og jeg er langt hen ad vejen meget enig. Men jeg må stadig sige, at jeg ikke er en af dem der savner Kim Brink. Han er selvfølgelig et OB-koryfæ, der er der intet der kan pille ved, men det virkede som om, at han mistede sit touch med transfermarkedet mod slutningen af sin karriere som sportsdirektør. For eksempel kapitaliserede han aldrig på ordentligt på succesen med spillersalg.

          Jeg vil faktisk også nævne Jacob "Gaxe" Gregersen, som en af hans helt store genialiteter. Han hævede virkelig niveauet i centerforsvaret, da han ankom gratis fra Farum.

          Derudover var Atle Roar Håland genialt købmandskab; sælger U. Laursen for 19 mill (?) og henter en obskur, ukendt nordmand ind til 3 mill (?), der faktisk næsten gjorde det bedre end Laursen.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Kim Brink hentede altså også gode spillere inden "de gyldne år" fra 2008 og frem til 2010. Bechara, Junior, Grahn, Højer, Lindrup, Fevang, Borring, Borre, Nymann, Esben Hansen, Laursen osv. sov. osv. var ikke stjernespillere, men derimod gode/billige fund. Det er så sandt nok, at Kim Brink satsede hele butikken og hentede langt dyrere spillere. Det var enten eller, og OB endte desværre med nitten, men det burde være endt med et mesterskab i 2009. 69 point er i langt de fleste sæsoner nok til guld, men desværre var FCK suveræne i netop den sæson.

            Ville verden have set ud på samme måde, hvis OB havde vundet guld i den sæson? Formentlig ikke. Det tog mange års hårdt arbejde for Kim Brink at bringe OB derop, men det tog kun fem points forskel til FCK i nævnte sæson at fyre Kim Brink.

            Ærgerligt? Ja!
            Zaza , Arek , Bolanos og ikke at forglemme ham målmanden vi hentede i Køge for næsten ingen penge og solgte videre i samme vindue med flere mill i overskud .
            Og kan så ikke huske om Dalgas var et Brink køb .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              ....og dermed det ekstreme overforbrug?
              Det er jeg ikke sikker på, at jeg ville foretrække.
              Jeg er meget enig. Fortrækker også helt sikkert, at vi fokuserer på at udvikle egne talenter, end at købe os til dyre (og ofte besværlige) lejesvende i udlandet Et par udlandske profiler må være tilstrækkeligt . Desuden er mit indtryk af andre klubber, at der i øjeblikket er mest succes i at udvikle egne spillere. Tag fx Brøndby som et gralt eksempel på, hvor galt det kan gå, når man bare kaster en masse penge efter dyre profiler. I sidste ende skaber de ikke et hold med meget sammenhængskraft.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Zaza , Arek , Bolanos og ikke at forglemme ham målmanden vi hentede i Køge for næsten ingen penge og solgte videre i samme vindue med flere mill i overskud .
                Og kan så ikke huske om Dalgas var et Brink køb .
                Zaza
                Lars Jacobsen
                M Hemme
                Sangild
                Morten Rasmussen
                Derveld
                C Hemme
                Tembo
                Siim
                Miti
                Berg
                Claus Madsen
                Casper Kruse
                Dalgas
                Toppel
                Sune Heilbo
                Rasmus Johansen
                Michael Knudsen
                Jonas Schmidt
                Claus Pedersen
                Simon Jørgensen
                KMP
                Jan sønksen
                Claus Udengaard(14 dage leje)
                Raafat El Souissi
                Esben Hansen
                Tomas Jørgensen
                2003
                Lindrup
                Martin S. Jensen
                Claus Hansen
                Højer
                Jacub A Borg
                Matthew Michael Jordan
                Nedergaard
                Martin Borre
                Gaxe
                Stokholm
                Michael Larsen(egne rækker)
                Kasper Højborg Thomsen
                Martin Vingaard(en enkelt kamp)
                Chris Sørensen
                2004
                Onyzko
                Vintzents
                Borring
                Pontus Segerstrom
                Mikkel Blavnsfeldt
                2005
                Anders Torpegaard
                Alexander Aas
                Jesper Lange
                Lars Larsen
                Conteh
                Jan Tore Ophaug
                Matti
                Laursen
                Fevang
                Bobo
                sturød
                junior
                Søren jensen
                JensDK
                2006
                AKJ
                Anders Jochumsen
                Jacob Høj
                Frank Andreasen
                Nymann Mikkelsen
                AMC
                Mads Timm
                Bechara
                Grahn
                Absalonsen
                Kim C
                Bakery Bojang
                Rajko Lekic
                Novakivic
                2007
                Helveg
                Radonjic
                Troest
                Allan Nielsen
                Papa Diop
                Bolanos
                Kasper Fredholm
                HHA
                Sæternes
                David Nielsen
                Bisgaard
                2008
                Håland
                Esben Hansen
                Djiby Fall
                Runström
                Ruud
                Timmi
                Djemba Djemba
                HHH
                Emmanuel clottey
                Utaka
                David Preece
                2009
                Lindegaard
                Matti
                Radonjic
                David Nielsen
                Demba-Nyren
                AKJ
                Lindegaard
                Radonjic
                Caca
                Ousager
                Gislason
                Roy Carroll
                Matti
                Feldballe
                Timmi
                Rune Pedersen
                2010
                Alexander Lund Hansen
                Esben Hansen
                Ousager
                Traoré
                kadrii
                Høegh
                Jonas Troest
                Rasmus Falk
                Henrik Toft
                Andreas Johansson

                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  Jeg er da også klart tilhænger af, at klubben primært udvikler egne talenter tilsat enkelte stærke indkøb udefra, men vi kan vel godt blive enige om, at selvom Kim Brink lavede sine fejlindkøb (fx Sturød), så endte de fleste af hans satsninger noget bedre, end dem som JH har stået for de sidste par år?

                  I øvrigt er jeg supertræt af det, men et rygte om at Brøndby og FCK gør sig klar til en budkrig på Rasmus Falk bliver altså fortsat mere og mere varmt :(
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    #99
                    Ja der nåede lige at komme lidt hul på bylden, inden Brink røg ud... Der løber da også folk rundt i dag som, Matti, AKJ, Linde, Feldballe... Ja Falk og DH jo også, heldigvis stadig i striwet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg er da også klart tilhænger af, at klubben primært udvikler egne talenter tilsat enkelte stærke indkøb udefra, men vi kan vel godt blive enige om, at selvom Kim Brink lavede sine fejlindkøb (fx Sturød), så endte de fleste af hans satsninger noget bedre, end dem som JH har stået for de sidste par år?

                      I øvrigt er jeg supertræt af det, men et rygte om at Brøndby og FCK gør sig klar til en budkrig på Rasmus Falk bliver altså fortsat mere og mere varmt :(
                      Falken vil til udlandet..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Falken vil til udlandet..
                        Ja. Men er der nogen i udlandet der vil give prisen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja. Men er der nogen i udlandet der vil give prisen?
                          Det afhænger vel af hvad prisen er. Jeg sidder med en sær fornemmelse af at vi kan få mest hvis han ryger til FCM eller en køwenhavnerklub. De steder vil RF kunne forstærke fra dag 1 og måske være en medvirkende faktor for ChL kval-kampe og måske et gruppespil samme sted. Det tror jeg dog ikke han kan i Ajax/Schalke/Toulouse eller lign.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det afhænger vel af hvad prisen er. Jeg sidder med en sær fornemmelse af at vi kan få mest hvis han ryger til FCM eller en køwenhavnerklub. De steder vil RF kunne forstærke fra dag 1 og måske være en medvirkende faktor for ChL kval-kampe og måske et gruppespil samme sted. Det tror jeg dog ikke han kan i Ajax/Schalke/Toulouse eller lign.
                            Han har spillet godt i foråret - og det må alt andet lige hjælpe på prisen.....meeeeen tror ikke vi kan få så meget for ham, han har været for meget skadet og score for lidt. Havde han nu præsteret som han gør pt - men over 1-2 sæsonner så var det nok en anden sag.

                            Håber man holder sig fra at sælge til en dansk klub - selv om det skulle give en ekstra mill.....Falk må da også selv være interesseret i at komme ud og "strække vingerne" i stedet for evig og al tid at møde de samme 11 hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Han har spillet godt i foråret - og det må alt andet lige hjælpe på prisen.....meeeeen tror ikke vi kan få så meget for ham, han har været for meget skadet og score for lidt. Havde han nu præsteret som han gør pt - men over 1-2 sæsonner så var det nok en anden sag.

                              Håber man holder sig fra at sælge til en dansk klub - selv om det skulle give en ekstra mill.....Falk må da også selv være interesseret i at komme ud og "strække vingerne" i stedet for evig og al tid at møde de samme 11 hold.
                              Hvis han lige gik målamok her sidst på sæsonen skulle en god u21 runde nok kunne få ham over 10 mill IMO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis han lige gik målamok her sidst på sæsonen skulle en god u21 runde nok kunne få ham over 10 mill IMO
                                Nu er over 10 mill. jo et vidt begreb ;)

                                - jeg tror heller ikke en 10-12 mill er helt urealistisk.....men 15 tror jeg til gengæld begynder at blive i overkanten, da han jo ikke har så langt igen på kontrakten. Men selvf. går han helt amok så skal man da aldrig sige aldrig.

                                Comment

                                Working...
                                X