Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Altså jeg hørte for mange år siden at man fik X antal kr hver gang man var udtaget til truppen.
    Synes også det lyder meget sandsynligt... Synes også at huske, om det så var seriøst eller ej, at nogen mente det spillede ind omkring Timmi, og alle de gange hvor han mærkværdigvis ikke var med...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Synes også det lyder meget sandsynligt... Synes også at huske, om det så var seriøst eller ej, at nogen mente det spillede ind omkring Timmi, og alle de gange hvor han mærkværdigvis ikke var med...
      Yep. Men det er da meget muligt at tingene ser anderledes ud i dag.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det fik man i gamle dage. Altså ca 3200kr og så indregnede jeg inflation og lign.
        Det er da muligt at beløbet er mindre idag
        Jeg kender en tidligere OB spiller som idag er i en anden klub, og der er bonusser for at være i truppen, for og blive benyttet, for og starte inde, score mål osv. Beløbene varierer selvfølgelig men 3-6.000kr er ikke skævt for de fleste, så der nogen der har bedre ordninger selvfølgelig..

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          http://mobil.bold.dk/nyt/avis-fcm-me...i-kusk-kaploeb

          Sådan! Vi er også med i kapløbet. Vil være en aldeles fornuftig erstatning for et salg af Falk!
          Kusk åbner munden, og er ikke afvisende for at vende tilbage til Suppen, men udlandet trækker selvfølgelig mest...

          http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/k...-twente-afsked
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Gider ikke hænges op på noget, men en af mine bekendt, som nogle gange hører lidt, mener, at OB skulle have lagt en føler ud på svenske Erton Fejzullahu. Aner ikke mere end det, og jeg kender heller ikke spilleren selv.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Gider ikke hænges op på noget, men en af mine bekendt, som nogle gange hører lidt, mener, at OB skulle have lagt en føler ud på svenske Erton Fejzullahu. Aner ikke mere end det, og jeg kender heller ikke spilleren selv.
              Han skiftede som ganske ung til FCK og blev beskrevet til "Den nye Zlatan".

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Gider ikke hænges op på noget, men en af mine bekendt, som nogle gange hører lidt, mener, at OB skulle have lagt en føler ud på svenske Erton Fejzullahu. Aner ikke mere end det, og jeg kender heller ikke spilleren selv.
                Han er lige røget permanent til Kina, så det må være en and, desværre...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Han er lige røget permanent til Kina, så det må være en and, desværre...
                  Nu vil jeg på ingen måde garantere, at det ikke er en and. Det kan det for så vidt godt være. Omvendt er det vel før set, at nogen ikke kan falde til et sted og søger "hjem" (Skandinavien i dette tilfælde).

                  Når det så er sagt, så ved jeg ikke, hvad jeg skal synes om en spiller som ham. Jeg kender ham som nævnt ikke, men jeg kan se, at han blandt andet har været i Randers uden at imponere. Hvis det virkelig er den hylde, som OB skal hente spillere fra, ser det ikke specielt godt ud.

                  Håber på noget bedre. Fx Nicki Bille, Braithwaite eller Nicklas Pedersen ..
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    #84
                    Nå ja. Det her rygte er fra samme kilde, men efterhånden et par måneder gammelt. Jeg glemte det blot igen, da jeg ikke selv har den store tiltro til projektet. Men i tilfælde af at OB slipper af med Emil Larsen til sommer, kan Jonas Borring vende hjem til Fyn som afløser. Dels har han kun et år tilbage af sin kontrakt i Randers, og dels skulle være nogle ting i privatlivet, som vil gøre det nemmere at komme hjem til Fyn.

                    Borring tilbage i OB? Tjoh .. Jeg savner godt nok nogle hurtige kantspillere, man han skal være billig og villig til at gå langt ned i løn.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Nu vil jeg på ingen måde garantere, at det ikke er en and. Det kan det for så vidt godt være. Omvendt er det vel før set, at nogen ikke kan falde til et sted og søger "hjem" (Skandinavien i dette tilfælde).

                      Når det så er sagt, så ved jeg ikke, hvad jeg skal synes om en spiller som ham. Jeg kender ham som nævnt ikke, men jeg kan se, at han blandt andet har været i Randers uden at imponere. Hvis det virkelig er den hylde, som OB skal hente spillere fra, ser det ikke specielt godt ud.

                      Håber på noget bedre. Fx Nicki Bille, Braithwaite eller Nicklas Pedersen ..
                      Vi har 0% chance for at hente Braithwaite :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Vi har 0% chance for at hente Braithwaite :).
                        Vi har en lille chance, hvis klubbens pengemænd rent faktisk begynder at bakke op. Så længe der kun er penge til norske og islandske sekundaspillere, skal vi ikke håbe på meget mere end blot at blive i den nuværende tilstand.

                        Jeg savner Kim Brink.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Nå ja. Det her rygte er fra samme kilde, men efterhånden et par måneder gammelt. Jeg glemte det blot igen, da jeg ikke selv har den store tiltro til projektet. Men i tilfælde af at OB slipper af med Emil Larsen til sommer, kan Jonas Borring vende hjem til Fyn som afløser. Dels har han kun et år tilbage af sin kontrakt i Randers, og dels skulle være nogle ting i privatlivet, som vil gøre det nemmere at komme hjem til Fyn.

                          Borring tilbage i OB? Tjoh .. Jeg savner godt nok nogle hurtige kantspillere, man han skal være billig og villig til at gå langt ned i løn.
                          hvor gammel er Borring egentlig nu om dage?

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Vi har en lille chance, hvis klubbens pengemænd rent faktisk begynder at bakke op. Så længe der kun er penge til norske og islandske sekundaspillere, skal vi ikke håbe på meget mere end blot at blive i den nuværende tilstand.

                            Jeg savner Kim Brink.
                            Jeg vil vurdere Braithwaite til at koste minimum 20 mil, og så meget tror jeg ikke vi kommer til at betale for en spiller foreløbigt, hvis nogensinde. En angriber, der spiller nogenlunde fast i en fransk klub, er ikke billig, for slet ikke at snakke om hans løn dernede kontra her.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Vi har 0% chance for at hente Braithwaite :).
                              nok nærmere -10% chance

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Vi har en lille chance, hvis klubbens pengemænd rent faktisk begynder at bakke op. Så længe der kun er penge til norske og islandske sekundaspillere, skal vi ikke håbe på meget mere end blot at blive i den nuværende tilstand.

                                Jeg savner Kim Brink.
                                KB ville ikke kunne gøre det bedre med nuværende budget tror jeg

                                Comment

                                Working...
                                X