Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Altså der skal lande en målmand mere....hvilken kvalitet er så en anden sag. Men vi kan ikke klare os igennem med 2 målmænd.
    så håber jeg stadig der bliver luftet lidt ud og samtidig kommer en cf og cm ind.....
    Vi mangler en 1. målmand ...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Der skal, skal, skal hentes en midterforsvarer. Det vil være uforsvarligt andet. Lige nu hedder den vel Nielsen-Haddi. Ved skade til én af dem, er det enten Magnus P eller Diarra der skal dække af. Det holder bare ikke en hel sæson.
    Enig ..

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Der skal, skal, skal hentes en midterforsvarer. Det vil være uforsvarligt andet. Lige nu hedder den vel Nielsen-Haddi. Ved skade til én af dem, er det enten Magnus P eller Diarra der skal dække af. Det holder bare ikke en hel sæson.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

    Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.
    Lado tror jeg ikke på bliver erstattet... AK, Festersen, Zohore, Greve, Falk, Emil, Kryger, Raben osv ..
    Vel kun Emil vi er virkelig sårbar over ... Falk, Thomsen, JBL, Kryger ..
    Mangler i centerforsvaret og en målmand ...

    Mantra ..

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

    Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.
    Altså der skal lande en målmand mere....hvilken kvalitet er så en anden sag. Men vi kan ikke klare os igennem med 2 målmænd.
    så håber jeg stadig der bliver luftet lidt ud og samtidig kommer en cf og cm ind.....

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    10 dage 7 timer

    puha næste uge bliver vild
    Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

    Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    10 dage 7 timer

    puha næste uge bliver vild
    Ja det må vi da håbe....kan jo også være intet sker....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Og jo før jo bedre næsten....vil trods alt give mere tid til at finde ud af hvad, hvem og hvordan man fylder hans plads ud.
    Det bedste ville dog være en 3 årige forlængelse :)

    Men hold nu op der er stille omkring OB....havde forventet en del mere aktivitet vores situation taget i betragtning....kan selvfølgelig også være der er internt. Men intet slipper ud til os det hungrer......
    10 dage 7 timer

    puha næste uge bliver vild

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    På den anden side; hvis han skal væk i dette vindu, så lad os få det 'overstået'..... :-/
    Og jo før jo bedre næsten....vil trods alt give mere tid til at finde ud af hvad, hvem og hvordan man fylder hans plads ud.
    Det bedste ville dog være en 3 årige forlængelse :)

    Men hold nu op der er stille omkring OB....havde forventet en del mere aktivitet vores situation taget i betragtning....kan selvfølgelig også være der er internt. Men intet slipper ud til os det hungrer......

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Retter lige:

    Kunne sku godt bruge en transfer i dag, bare ikke Rasmus Falk....
    På den anden side; hvis han skal væk i dette vindu, så lad os få det 'overstået'..... :-/

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Kunne sku godt bruge en transfer i dag....
    Retter lige:

    Kunne sku godt bruge en transfer i dag, bare ikke Rasmus Falk....

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Kunne sku godt bruge en transfer i dag....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Altså, det ville redde mit transfervindue, hvis det blev en realitet!
    Med AK i stalden og Falk og Emil bliver kunne det blive godt.. Hvis vi altså lige kunne hente en rigtig god målmand og en cf som minimum...

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Altså, det ville redde mit transfervindue, hvis det blev en realitet!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så vi gætter på det ikke er et gæt...

    (og den får nok lov at blive stående der)
    Det er sjældent at guldtilob er så konkret som i denne post. Så kan ikke tro andet...

    Leave a comment:

Working...
X