Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEmil er stærkt overvurderet - afsted med ham. Han har ikke mentaliteten til at spille fodbold, hvor der virkelig kræves noget.
... men du forsvandt jo også, måske du ændrede mening...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHan har spillet fint, men har ikke været kampafgørende ift. at lave mål og assists, udover et fint indlæg i Brøndby.
Leave a comment:
-
I Randerskampen var Emil absolut den eneste i anden halvleg, der tog initiativ offensivt og prøvede at bygge spillet op og søge de farlige områder...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo.. For han scorer 2 kasser på mandag
Hvis man kan få 5 mill+ for Brock Madsen kan man også for Emil der har en 5-7 landskampe på sit cv..
Specielt hvis de har scoutet i denne sæson... Da jeg ikke syntes vi har nogen oplagt erstatning pt kan jeg ikke forestille mig at man vil sælge en offensiv profil for 3 mill
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja vi har da lov at håbe.....og så må vi bare håbe JH kan finde ud af at erstatte ham... Mon der er andre i 1.div der kan erstatte ham
det samme med dem der køber Sanneh bliver den eneste klub i superligaen der ikke kommer til at ærgre sig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo.. For han scorer 2 kasser på mandag
Hvis man kan få 5 mill+ for Brock Madsen kan man også for Emil der har en 5-7 landskampe på sit cv..
Specielt hvis de har scoutet i denne sæson... Da jeg ikke syntes vi har nogen oplagt erstatning pt kan jeg ikke forestille mig at man vil sælge en offensiv profil for 3 mill
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfor emil?? njar den tror jeg sgutte på desværre
Leave a comment:
-
Hvis vi kan få 3-4 mio. For ham eller mere.. Så skal han fandeme bare skydes afsted. Intet ondt om Emil, han har haft en fin start på sæsonen.. Kampafgørende er han bare ikke længere for os. Han skal videre til nye udfordringer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMiddlesbrough, og en række andre klubber fra ligaen, skulle være ude efter Emil... Tyske klubber er også nævnt, og NEC Nijmegen fra Holland...
"HITC Sport understands a number of Championship clubs are tracking Denmark international Emil Larsen"
"with several German sides and NEC Nijmegen in Holland all watching the player"
http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/21/middlesbrough-eye-dane-emil-larsen/
Leave a comment:
Leave a comment: