Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bullshark
    replied
    Nægter simpelthen at tro på at der ikke sker mere i dette vindue..

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Så har vi da 50.000 kr. Mere at handle for.. Selvom jeg nu havde foretrukket europæisk spil. :-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fair-play-pris
    Hvad satan...har vi vundet noget? Det må være den titel Falk har snakket om at han ville vinde med OB inden han forlod den synkende skude.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Så har vi da 50.000 kr. Mere at handle for.. Selvom jeg nu havde foretrukket europæisk spil. :-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fair-play-pris

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Jinx: Der sker ikke mere i dette vindue for OB's vedkommende...
    Så er værdien af mit sæsonkort godt nok faldet i forhold til udgangspunktet før første kamp... Det er for ringe

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Enten er manden dumdristig, eller også har han et sæt særdeles veludviklede klodser mellem benene.

    Jeg er rystet over, at der intet er handlet i den forgangne uge, endsige at der ikke er dukket et my af rygter op til overfladen.

    Red: Jesper Hansen

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Jinx: Der sker ikke mere i dette vindue for OB's vedkommende...

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    DH afløst af KL - her faldt kvaliteten allerede. KL afløst af Diarra er jo fuldstændig håbløst. Hvis der ikke sker noget på den post er det en skandale.

    Jeg er med på at vi helst skal have 1 rigtig dygtig første-målmand - men hvis han kommer til vinter eller senest sommer kan jeg leve med det - det jo ikke sådan at Tørnes ikke kan tage med hænder.

    Midten vil jeg også give lidt længere snor, hvis det skal være. Men ikke længere end til vinterpausen - hvis de to i maskinrummet ikke får det til at fungere bedre i løbet af efteråret.
    Nu er det nok meget almindeligt for en klub af OBs størrelse, at når man sælger en profil/vigtig spiller, så vil kvaliteten gå ned for en periode, til afløseren forhåbentligt har fået steppet op. Det synes jeg godt, at man kunne have forventet/troet på, at KL kunne gøre - man må huske på, at han en periode faktisk stod foran DH ift spilletid. Er dog helt enig i, at der skal ske noget på den post nu. Man kunne måske også bedre leve med, at det sejlede lidt, hvis man kunne se lidt mere perspektiv på sigt i spillerne, men jeg har svært ved at se, at nogen af de fem bagerste skulle udvikle sig til at blive rigtigt gode superligaspillere (profiler). Havde håbet og troet på HJ, men det har ikke set for godt ud indtil videre (det kan måske stadig komme)

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    DH afløst af KL - her faldt kvaliteten allerede. KL afløst af Diarra er jo fuldstændig håbløst. Hvis der ikke sker noget på den post er det en skandale.

    Jeg er med på at vi helst skal have 1 rigtig dygtig første-målmand - men hvis han kommer til vinter eller senest sommer kan jeg leve med det - det jo ikke sådan at Tørnes ikke kan tage med hænder.

    Midten vil jeg også give lidt længere snor, hvis det skal være. Men ikke længere end til vinterpausen - hvis de to i maskinrummet ikke får det til at fungere bedre i løbet af efteråret.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    der ryger helt sikkert mange tanker gennem hovederne pt. Hvis fornuften absolut SKAL sejre så må det vel væredet som alle kan se. Vi mangler i DEN grad en DH-klon i cf og en stærkt spillende central midtbane. Det kan ganske enkelt ikke passe at JH/KN er tilfredse med vi har til rådighed pt. Hobro kikker pt. på Koreansk forstærkning til kanten. OB må få tilbudt, og scouter emner som vi bare ikke hører om. Det er uendeligt træls at den optimisme der var ved at indfinde sig tilsyneladende er ved at miste pusten p.gr.a....hvad det nu må være af økonomi og dårlige eller ikke eksisterende kontakter
    Enig... hvis vi bare VIDSTE hvad der lå bag, ville det være så meget nemmere at leve med... eller brokke os over. Nu er det jo rent gætteri, og skud i luften... ,o(

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Man sidder jo og finder på "gode" forklaringer i sit hoved på, hvorfor JH ikke har haft tegnebogen oppe af lommen på det sidste. Kan det tænkes, at han forsøger at få et godt regnskabsår på fodbolddelen - løber det ikke fra januar til januar?

    Hvad der handles i vintervinduet efter 1. januar hører vel til næste regnskabsår. Handler det mon om noget i den retning?

    Jeg er med på at man kan miste mange penge / tjene mange på at ligger nr. 2 kontra 12 efter 11 runder!
    der ryger helt sikkert mange tanker gennem hovederne pt. Hvis fornuften absolut SKAL sejre så må det vel væredet som alle kan se. Vi mangler i DEN grad en DH-klon i cf og en stærkt spillende central midtbane. Det kan ganske enkelt ikke passe at JH/KN er tilfredse med vi har til rådighed pt. Hobro kikker pt. på Koreansk forstærkning til kanten. OB må få tilbudt, og scouter emner som vi bare ikke hører om. Det er uendeligt træls at den optimisme der var ved at indfinde sig tilsyneladende er ved at miste pusten p.gr.a....hvad det nu må være af økonomi og dårlige eller ikke eksisterende kontakter

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Man sidder jo og finder på "gode" forklaringer i sit hoved på, hvorfor JH ikke har haft tegnebogen oppe af lommen på det sidste. Kan det tænkes, at han forsøger at få et godt regnskabsår på fodbolddelen - løber det ikke fra januar til januar?

    Hvad der handles i vintervinduet efter 1. januar hører vel til næste regnskabsår. Handler det mon om noget i den retning?

    Jeg er med på at man kan miste mange penge / tjene mange på at ligger nr. 2 kontra 12 efter 11 runder!
    Ingen tvivl om at man gerne vil have et flot regnskab.. Men det kan som du også selv skriver fåes på flere måder med sportslig succes

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvorfor tror du dog det
    Fordi JH er på udsalgs indkøb. Mon ikke at han finder noget

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Man sidder jo og finder på "gode" forklaringer i sit hoved på, hvorfor JH ikke har haft tegnebogen oppe af lommen på det sidste. Kan det tænkes, at han forsøger at få et godt regnskabsår på fodbolddelen - løber det ikke fra januar til januar?

    Hvad der handles i vintervinduet efter 1. januar hører vel til næste regnskabsår. Handler det mon om noget i den retning?

    Jeg er med på at man kan miste mange penge / tjene mange på at ligger nr. 2 kontra 12 efter 11 runder!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der sker noget inden tirsdag
    hvorfor tror du dog det

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Ikke et eneste - bare halvløst rygte???
    Der sker noget inden tirsdag

    Leave a comment:

Working...
X