Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Insiderviden går jeg ud fra
    Så vi gætter på det ikke er et gæt...

    (og den får nok lov at blive stående der)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Rygte eller gæt..?
    Insiderviden går jeg ud fra

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kom guldtilob lige med en konkret en der
    Rygte eller gæt..?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Passer jo rigtig godt med hans udtalelser om, at han rigtig godt kunne tænke sig at vinde noget med OB - virker som om Falk tror på projekt-OB..... Men det er klart, hvis der kommer et perfekt tilbud fra den rigtige klub, må han vente med at vinde noget med OB til han kommer hjem igen :o)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Så kom guldtilob lige med en konkret en der

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Nu ved jeg ikke om du mente det som et rygte, eller om det bare er noget du tror/håber. Men jeg har hørt nogenlunde det samme. Falk vil gerne til udlandet på et tidspunkt, men som hans agent også meddelte den anden dag, så har Falk det godt i OB. Og Falk er en person, der ved han skal have tryghed omkring sig, for at kunne præstere 100 %, så matchet skal være det rigtige.
    Samtidig ved OB jo godt, hvor meget Falk er værd for holdet, så man er ikke bange for at give en lønforhøjelse, hvis Falk selv kunne tænke sig at blive et par år endnu.

    Leave a comment:


  • Julius76
    replied
    Jamen jeg er slet ikke uenig med nogen i, at prisen højst sandsynligt vil falde - så good point i at flå bandagen af right away, og 'lære' at spille uden falk...
    Dog håber jeg ligeledes på en forlængelse, men hvis det rigtige tilbud til spilleren selv ligger klar på bordet, og klubben ikke med al magt vil holde på spilleren, tror jeg ikke vi har en chance for at forlænge med vores store profil.. Desværre.
    Og helt korrekt - hvis prisen er i omegnen af 15 mil. dkr, kan der hentes en forhåbentligt fin afløser, hvis JH magter dette....

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Er det en drøm eller har du hørt hvisken på gangene? :)

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
    Nøøøj hvor jeg håber du får ret

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    De spillere som vi gerne vil have, kommer ikke til at være i klubben i længere tid - det er de vilkår OB lever under
    Det er jeg med på, men falk har alligevel været her længe. Det samme forestiller jeg mig at Greve, desler, ak, festersen, Lund og JJT kommer til. Og hvis så Kent og JH kan kopiere stilen fra AaB med nogle erfarne, så ser det fint ud..

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Dette er i mine øjne en virkelig god grund til at få solgt både falk og Emil nu. Det er spillere, der ikke kommer til at være i klubben i det lange løb, så selvom de ikke umiddelbart kan erstattes pt. så vil et salg af dem altid komme til at forstyrre kontinuiteten, så det plaster kan vi sgu lige så godt få revet af snart, som du så fint skriver. Så kan Kent begynde at finde løsninger i spillet og bruge andre, der skal udvikle sig til den plads. Og JH kan begynde at lede efter løsninger, for det ved vi jo, at han aldrig begynder på før efter salget er lavet...
    De spillere som vi gerne vil have, kommer ikke til at være i klubben i længere tid - det er de vilkår OB lever under

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvis klubberne der udviser interesse har problemer med en påstået pris på 2 mill euro og 1 år tilbage af kontrakten - hvordan mon de så har det når der er under et ½ år tilbage? Selv hvis han brænder et outstandig efterår af......så tror jeg simpelthen ikke på de lægger den slags betaling på det tidspunkt. Så skriver man fra næste sommer og OB for intet.

    Desuden - hvorfor holde på ham kun ½ år? Hvor meget skal det lige ændre - før eller siden skal vi lære at spille uden falk. Jeg håber på en forlængelse - så han kan skydes af næste sommer eller året efter igen (hvis han vil blive til vi er blevet mestre ;) )
    - men hvis en forlængelse er umulig - og der lægger et bud på 2 mill euro. så sælg og få hevet plastret af nu.
    Dette er i mine øjne en virkelig god grund til at få solgt både falk og Emil nu. Det er spillere, der ikke kommer til at være i klubben i det lange løb, så selvom de ikke umiddelbart kan erstattes pt. så vil et salg af dem altid komme til at forstyrre kontinuiteten, så det plaster kan vi sgu lige så godt få revet af snart, som du så fint skriver. Så kan Kent begynde at finde løsninger i spillet og bruge andre, der skal udvikle sig til den plads. Og JH kan begynde at lede efter løsninger, for det ved vi jo, at han aldrig begynder på før efter salget er lavet...

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Helt enig. Og i den perfekte verden vil man jo kunne forstærke mange positioner for 15 millioner. Men med tanke på hvordan pengene fra bl.a. Baskim, Spelmann, Høegh og Larsen er blevet investeret (eller mangel på samme) kan man godt have sin tvivl om JH har evnerne til virkelig at få tingene til at gro. Han har dog frem til 1. September til at bevise at min skepsis er ubegrundet ☺

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Julius76 Se indlæg
    Har netop forhørt mig ved min kilde vedr. Hamborg turen, og den er efter hans viden foregået i weekenden efter vi havde besøg af AGF.
    Hvad angår salg af Falk og bedste tidspunkt, hvorfor er et salg så mere attraktivt nu end til vinter? jeg vil godt give ret i, at jo tættere vi nærmer os kontraktudløb, desto lavere pris - med mindre Falk laver et efterår, som er outstanding. Og dette mener jeg der er en god chance for, baseret på de kampe han har spillet indtil nu. Det kræver naturligvis han begynder at garne lidt oftere og samtidigt holder sig fri fra de større skader. Men sidstnævnte gør sig jo gældende for alle...😉
    hvis klubberne der udviser interesse har problemer med en påstået pris på 2 mill euro og 1 år tilbage af kontrakten - hvordan mon de så har det når der er under et ½ år tilbage? Selv hvis han brænder et outstandig efterår af......så tror jeg simpelthen ikke på de lægger den slags betaling på det tidspunkt. Så skriver man fra næste sommer og OB for intet.

    Desuden - hvorfor holde på ham kun ½ år? Hvor meget skal det lige ændre - før eller siden skal vi lære at spille uden falk. Jeg håber på en forlængelse - så han kan skydes af næste sommer eller året efter igen (hvis han vil blive til vi er blevet mestre ;) )
    - men hvis en forlængelse er umulig - og der lægger et bud på 2 mill euro. så sælg og få hevet plastret af nu.

    Leave a comment:

Working...
X