Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Julius76
    replied
    Har netop forhørt mig ved min kilde vedr. Hamborg turen, og den er efter hans viden foregået i weekenden efter vi havde besøg af AGF.
    Hvad angår salg af Falk og bedste tidspunkt, hvorfor er et salg så mere attraktivt nu end til vinter? jeg vil godt give ret i, at jo tættere vi nærmer os kontraktudløb, desto lavere pris - med mindre Falk laver et efterår, som er outstanding. Og dette mener jeg der er en god chance for, baseret på de kampe han har spillet indtil nu. Det kræver naturligvis han begynder at garne lidt oftere og samtidigt holder sig fri fra de større skader. Men sidstnævnte gør sig jo gældende for alle...😉

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Julius76 Se indlæg
    Jeg har en kilde som bevæger sig indenfor Superliga regi - han fortæller igår aftes at Falk og kæresten har været på weekend tur til Hamborg, for at se nærmere på faciliteterne i HSV...
    Kæresten skulle efter sigende have været ret begejstret. Om det sidste med kæresten er en and skal jeg ikke kunne sige, men det lyder underligt at min kilde praktisk talt kunne sige mere om hvordan kæresten havde oplevet HSV, end om hvordan hovedpersonen oplevede besøget..
    Personligt håber jeg på, at klubberne ikke kan finde til enighed mht. prisen, således vi kan holde på Falk til vinter, og så skyde ham af inden kontrakt udløb...
    den er jeg så ikke enig i....prisen vil bare falde frem til vinter - så enten skal han skydes afsted nu, eller også skal vi have en forlængelse (hvis det kan lade sig gøre)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Julius76 Se indlæg
    Jeg har en kilde som bevæger sig indenfor Superliga regi - han fortæller igår aftes at Falk og kæresten har været på weekend tur til Hamborg, for at se nærmere på faciliteterne i HSV...
    Kæresten skulle efter sigende have været ret begejstret. Om det sidste med kæresten er en and skal jeg ikke kunne sige, men det lyder underligt at min kilde praktisk talt kunne sige mere om hvordan kæresten havde oplevet HSV, end om hvordan hovedpersonen oplevede besøget..
    Personligt håber jeg på, at klubberne ikke kan finde til enighed mht. prisen, således vi kan holde på Falk til vinter, og så skyde ham af inden kontrakt udløb...
    Det kan næsten umuligt have været i weekenden da de trænede lørdag og spillede kamp søndag. Så har det højest været en smut tur

    Leave a comment:


  • Julius76
    replied
    Jeg har en kilde som bevæger sig indenfor Superliga regi - han fortæller igår aftes at Falk og kæresten har været på weekend tur til Hamborg, for at se nærmere på faciliteterne i HSV...
    Kæresten skulle efter sigende have været ret begejstret. Om det sidste med kæresten er en and skal jeg ikke kunne sige, men det lyder underligt at min kilde praktisk talt kunne sige mere om hvordan kæresten havde oplevet HSV, end om hvordan hovedpersonen oplevede besøget..
    Personligt håber jeg på, at klubberne ikke kan finde til enighed mht. prisen, således vi kan holde på Falk til vinter, og så skyde ham af inden kontrakt udløb...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Håber satme ikke for Rasmus, at han skal til HSV - som andlox så rigtigt har fortalt, så er HSV til grin pt. Og uanset hvad man mener og JH osv., så er der ingen sammenligning. HSV tager det at fucke en tradtitionsklub op til et nyt niveau:

    HSV har haft 15 trænere siden 2007(!), hvoraf kun Thorsten Fink fik mere end 50 kampe, de fleste af de andre fik mellem 20 og 30, dvs. under én sæson. Deres dyreste indkøb igennem de seneste år (til sammen pris over 20 mio EU), Van Der Vaart og Lassoga, scorede til sammen 8 mål sidste år, hvilket får Lado og Thomas Mikkelsen til at ligne rimelige spillere til pengene. Deres indkøbspolitik ville få Anders Bjerregaard til at ryste på hovedet, der har været episoder med slåskampe mellem spillerne, og pga de mange trænerskift blæser enhver idé om udvikling i vinden.
    Et par af de sjove - internettet eksploderede med HSV-jokes i forrået, da HSV lå sidst i Bundesligaen. Efter slåskamp mellem offensiv-spillerne Lassoga og Behrami kørte en avis historien under overskriften; "Bare rolig, de rammer ikke noget alligevel". Hamburger Morgenpost kørte en dobbeltside med overskriften "Dette giver HSV-fans håb...". Resten af dobbeltsiden var tom.

    Næppe en klub, hvor Rasmus ville føle sig hjemme; håber på noget bedre for ham.

    Absolut enig. I flere år er det et mærkeligt fænomen, at spillere, som går til HSV bliver simpelthen dårliger. De hentede ofte tilsyneladende acceptabel forstærkninger som udviklede sig derefter mest negativ. Måske det er på grund af de mange trænerudvekslinger og manglen på en klar spilphilosofie. Især unge og meget talentfulde spillere gør alt for at forlade klubben, som Calhanoglu, Tah og Öztunali (sidstnævnte er barnebarn af Uwe Seeler, den absolute HSV -legenden, der var meget sur, at klubben kunne ikke give sit barnebarn gode udviklingsudsigter).
    Men tænker Falk er en fyr som overvejes godt hvad er det bedste for ham. Han har sagt meget klart, at han kun veksler, hvis det passer rigtig godt for ham. Så jeg kan ikke forestille mig at vi se ham i HSV-trøje. Håber på en forlængelse, at han har en rigtig god år for os og kan sådan gå til en rigtig stor-klub 2016.

    Leave a comment:

Working...
X