Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
    True

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    http://m.bt.dk/fodbold/bts-transferc...er-league-klub

    Måske godt for Falks chance for at blive i klubben.

    Leave a comment:


  • Lars Elstrup
    replied
    Mit Jesper Hansen barometer balancerer lige nu mellem dumpet og forsvind fra min klub din jydekrejler. En kompetent målmand kan dog få det op på 2 og hvis der yderligere suppleres med en midterforsvarer af kvalitet, kan det komme op på 4. Hvis der så skulle drømmes lidt, vil en midt midt, højere end 168, fysisk stærk, taktisk hæderlig og forholdsvis boldsikker, til at ligge ved siden af Makrini, faktisk slippe ham over dumpegrænsen.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Når kampen mod fck fløjtes af er der 28 timer til at reagere på. Jeg gad godt følge JH til vinduet lukker. Han må få et spændende døgn.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.
    Klart, det skal være en kvalitet som forbedrer vores sportslige muligheder. Jeg har også spillet CF engang, det gør jo ikke mig kvalificeret heller :-)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Det er vel underordnet rent nummerisk, hvad vi får ind eller ej, ift. om nogle har ham som dumpet eller ej. Kravet er vel nu, at de spillere der skal hentes ind skal have en anden kvalitet end tidligere. Dette kan selvfølgelig først afgøres over tid, men der vil selvfølgelig også blive afstemt efter forventninger, altså er vinduet ikke godkendt, hvis der hentes en målmand og midterforsvarer ind, hvis disse hedder Thomas Mikkelsen og Jens Martin Gammelby.

    Leave a comment:


  • Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence
    +1

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Bortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!
    Helt enig - alt andet er uansvarligt!

    Leave a comment:


  • Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Jeg vil ikke sige at det er en knivskarp analyse, da det jo er tydeligt for enhver hvad der er galt og hvilke mangler truppen har.
    Men han får da det hele med.
    Det er muligt at mine tømmermænd påvirker humøret og troen her til morgen, men umiddelbart er min ellers voksende optimisme omkring OB væk...
    Bortset fra det med tømmermændene må jeg sige AMEN til det hele. Jeg har ikke haft tro på OB i mange år, men for første gang her i sæsonstarten blomstrede min optimisme. Den er HELT væk igen! Hvis ikke vi som min. lander en CF inden vinduet lukker, så hopper jeg på Jesper Hansen RAUS bussen!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ekstremt spændt på hvilken målmand vi henter, håber lidt på ham fra Helsingborg, han lyder som en mand for os (har aldrig set ham spille).
    https://www.youtube.com/watch?v=oSgqHr2r0p4

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Havde JH sørget for en rimelig stabil defensiv, var vi jo seriøse medalje/top-4 kandidater, nu er vi nedrykningskandidater. Det er den benhårde forskel på, at gøre sit job ordentligt og gøre det halvt.
    Enig, det er en enorm fejlvurdering at sælge centerforsvarere for en 8-9 mio. kr. uden at hente en ny. Når det er sagt, så skal vores fantastiske træner også lige sætte det korte lys på og spille med Lasse indtil videre.

    Jeg gider ikke justere mit JH barometer inden vinduet lukker, men lige nu er han dumpet.

    Ekstremt spændt på hvilken målmand vi henter, håber lidt på ham fra Helsingborg, han lyder som en mand for os (har aldrig set ham spille).

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Havde JH sørget for en rimelig stabil defensiv, var vi jo seriøse medalje/top-4 kandidater, nu er vi nedrykningskandidater. Det er den benhårde forskel på, at gøre sit job ordentligt og gøre det halvt.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig .

    Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .
    Den store ubalance i kvalitet imellem angreb og forsvar er et kæmpe problem. Det øger altså mulighederne for, at enhver udvikling falder til jorden, fordi trænere kan blive tvunget til at tænke alternativt og droppe deres planer, hvis det igen og igen viser sig at forsvarsspillerne ikke spiller godt hverken hver for sig eller især sammen, og midtbanen hverken formår at fordele boldene, spille os ud af pres eller beskytte forsvaret.

    Angrebet kan jo ikke gøre det hele alene; og også de vil blive ramt på selvtilliden, hvis de fra deres positioner kan se hvor let det er for modstanderne at kreere chancer/score mål.

    Vi gambler med den fremtidige udvikling, som såvel de kortsigtede resultater, hvis ikke det er pinligt åbenlyst, at de problemer vi har i de centrale akser ikke bare handler om indkøringsvanskeligheder.

    Det er slet og ret niveau, der mangler.

    Glæder mig til at se Skula væk fra den centrale midtbane i dag. Fordi jeg tror det vil gøre vores midtbane stærkere. Om det så bliver så meget stærkere, at vi kan byde Kvist/Amartey op til dans er så langt mere tvivlsomt. Men det kan umuligt blive ringere.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig .

    Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .
    Det kan der ikke herske to meninger om!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Stig Tøfting snakker ud fra flere års erfaring i topfodbold. Hver kamp er en eksamen. Hvert vindue er en eksamen for en sportsdirektør. Og hvis vi kommer ud af dette vindue uden forstærkninger i den centrale akse og i målet, ja så er det samlet set dumpet.

    MvH ChrisOB
    Enig .

    Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .

    Leave a comment:

Working...
X