Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    FCK er noget bedre end Brøndby og ingen nye og karantæne til Kirke. Selvfølgelig kommer Lasse Nielsen på banen, men han kan næppe yde 100 pct når han ikke har spillet med de andre længe.
    selvf. kan LN da yde 100%...han har trænet hårdt og engageret hele tiden...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    De trækker den sgu liige langt nok..

    Nu må der gerne snart ske en transfer.. Gerne ud og ind. Tak
    Selvfølgelig sker der noget. Men tror først det bliver på en desperado på mandag

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    De trækker den sgu liige langt nok..

    Nu må der gerne snart ske en transfer.. Gerne ud og ind. Tak

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    48 timer og 49 min til ragnarok bryder ud.
    Fordi du ikke tror på at der sker noget?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    FCK er noget bedre end Brøndby og ingen nye og karantæne til Kirke. Selvfølgelig kommer Lasse Nielsen på banen, men han kan næppe yde 100 pct når han ikke har spillet med de andre længe.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    48 timer og 49 min til ragnarok bryder ud.

    Leave a comment:


  • adahlk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tvivler på at der sker noget før mandag
    Jeg tvivler på at der sker noget før tirsdag hvorefter der bliver offentliggjort to lejemål af spillere fra diverse overskudslagre.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Ja vil så sige at både JH og Thorborg har senere været ude og sige, at der ikke var tale om at man ville skyde mange millioner ind i klubben. Man havde bare fået stabiliseret økonomien som havde været ude af kontrol i et par år, og derfor kunne man nu igen forsøge at forstærke holdet.

    Men ikke med store dyre indkøb, man ville bare bruge penge som man ikke havde gjort i de forgangne transfervinduere i samme stil.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Please giv mig det link ......
    http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigmand-lokkede-kent-nielsen-med-millioner

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    " Ifølge BTs oplysninger har Thorborg i samarbejde med sportsdirektør Jesper Hansen formået at friste Kent Nielsen væk fra Double-vinderne AaB med løfter om en ny økonomisk virkelighed i Odense.

    Der vil fra sommeren 2015 og Kent Nielsens tiltrædelse igen være plads til Red Bull og kakaomælk og ikke mindst spillere med høj kvalitet. Hvis Kent Nielsen kommer med de rigtige navne, vil Thorborg være klar til at bruge de nødvendige millioner."

    Selvfølgelig spiller JH en stor rolle i at vi hentede KN .
    Please giv mig det link ......

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det markerede synes jeg er lidt skægt. Alt det, der er skidt, er Jesper Hansens skyld - "Thorborg ingen undskyldning", til gengæld er det Thorborg der skal have al kredit for at hente Kent Nielsen til? En anelse usagligt, i mine øjne.

    " Ifølge BTs oplysninger har Thorborg i samarbejde med sportsdirektør Jesper Hansen formået at friste Kent Nielsen væk fra Double-vinderne AaB med løfter om en ny økonomisk virkelighed i Odense.

    Der vil fra sommeren 2015 og Kent Nielsens tiltrædelse igen være plads til Red Bull og kakaomælk og ikke mindst spillere med høj kvalitet. Hvis Kent Nielsen kommer med de rigtige navne, vil Thorborg være klar til at bruge de nødvendige millioner."

    Selvfølgelig spiller JH en stor rolle i at vi hentede KN .

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Ja, fordi du har skrevet det sådan. Men fint vi er enige om at Jesper Hansen har andel i Kent + John signingen.
    Nej jeg gjorde ikke, men hvis du har forstået det sådan, så ved du nu at det ikke betød sådan... Ja, det har vi været hele tiden...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er jo kun fordi du vil se det sådan...

    Det blev nævnt, som et indskud i fremtiden af Thorborg, og ikke som noget andet... Jeg har flere gange givet kredit til JH for at vi har fået Kent, det har han selvfølgelig en ære i...


    ... men hyg dig endelig...
    Ja, fordi du har skrevet det sådan. Men fint vi er enige om at Jesper Hansen har andel i Kent + John signingen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det markerede synes jeg er lidt skægt. Alt det, der er skidt, er Jesper Hansens skyld - "Thorborg ingen undskyldning", til gengæld er det Thorborg der skal have al kredit for at hente Kent Nielsen til? En anelse usagligt, i mine øjne.
    Det er jo kun fordi du vil se det sådan...

    Det blev nævnt, som et indskud i fremtiden af Thorborg, og ikke som noget andet... Jeg har flere gange givet kredit til JH for at vi har fået Kent, det har han selvfølgelig en ære i...


    ... men hyg dig endelig...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nægter at tro på det forholder sig sådan at han er inde over hver eneste brugte krone... Han har helt sikkert bestemt budgettet, og evt. givet "go" ved de største af vores udgifter... men Thorborg er ingen undskyldning her. ..

    Hvad er det han skulle begrænse...?

    Thorborg har i øvrigt næsten lige smidt en masse millioner efter KN, det kalder jeg handling for fremtiden, og et godt eksempel på at hvis det er det helt rigtige, jamen så har vi også pengene...

    Lagde du mærke til hvad vi gjorde efter Kryger..? Der hentede vi den måske dyreste spiller igen, Espen Ruud... efterfulgt at Skog, efterfulgt af OL...

    4 højrebacks på 12 måneder... Det tror jeg ikke var ikke sket, hvis Thorborg virkelig sad og styrede alt...
    Det markerede synes jeg er lidt skægt. Alt det, der er skidt, er Jesper Hansens skyld - "Thorborg ingen undskyldning", til gengæld er det Thorborg der skal have al kredit for at hente Kent Nielsen til? En anelse usagligt, i mine øjne.

    Leave a comment:

Working...
X