Mjaa; nu strammer det til. Ser situationen sådan, at transfer deadline vil bringe os tættere på nogle svar, som både handler om økonomi og scouting, og der er flere scenarier; f.eks.:
1) Vi skal stadigvæk holde budgettet nede, og spillere ind handler måske en del om samlede lønudgifter; derfor kommer der kun spillere, som ikke belaster budgettet for meget; med mindre en Rasmus Falk eller Emil skydes af, hvilket kunne efterlade et 'hul' til en lidt mere løntung spiller. Derfor ventes der for at se, om en af dem bliver solgt. Det kan man kalde at gamble; man kan også kalde det tæring efter næring. I det scenarie er det hvert fald økonomien, der fortsat sætter dagsordnen.
2) Der er luft i budgettet, men vi trækker nitter på gode spillere, der har andre muligheder eller holder os hen. (Over)ambition, ganske enkelt.
3) Der er penge, men vi finder for få muligheder, fordi scoutingen ganske enkelt ikke er god nok. Alternativt scouter vi forkert eller uden klar strategi; der er kun 'kendte ansigter' på radaren.
Vi får nok ikke helt klare svar; men hvis der kommer 0 spillere ind, så må økonomi spille en rolle. Så lugter det af, at Kent er hyret til at lave "AaB 2" med en smule flere penge, men ikke mærkbart mere. Sidste årsrapport fra AaB er fra 2014, hvor de har personaleomkostninger for ca. 50,000; heraf er 8,7 mio ekstraordinære bonusser for mesterskab og pokaltitel. Det lugter forsøgsvis af udgifter til spillerløn på et sted mellem 33-38 mio om året normalt. Spørgsmålet er hvor meget højere vores spillerbudget er - er det så meget højere, at det virkelig kan mærkes?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTror der kan være mange grunde...
- Jeg tror JH generelt bare er sværere for nogen overhovedet at hive det mindste ud af, der er jo ingen der får så meget som bare én eneste ingredients fra hans opskrift...
- Måske OB ikke er så stort et kort at smide i pokerspillet
- De rygter der kørte i starten, viste sig alle at gå til anden side, så måske rygteverdenen er blevet lidt forsigtige (måske med undtagelse af Makrini rygtet/udenlandsrygte)
- Måske er nogen skræmt væk herinde fra
- Husker ikke navnet, men en af rygtejournalisterne fra twitter før sommeren, er stoppet på jobbet
- Måske sker der bare ikke en sk*d
Og sikkert mange flere...
Kommer rygtet fra JH er det da ikke særlig prof med mindre det er for at lægge et eller andet pres på ...
Hvor er sportspressen i dette spil? Der er generelt ikke mange rygterne over BIF der følger den ene og den anden spiller mens kassen er lukket ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, du forstår det absolut rigtigt. Og det er en god nyhed - for Falk og for os. Håber han forlænger kontrakten eller finder noget bedre end Chaos-HSV.
Og enig i resten...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIkke sikker på jeg forstår det rigtigt, men Falk skulle nu endegyldigt være ude af søgelyset i HSV, man satser på sine egne...
http://www.fussballtransfers.com/nachricht/dementi-rundumschlag-beim-hsv_57105
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægNu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?
- Jeg tror JH generelt bare er sværere for nogen overhovedet at hive det mindste ud af, der er jo ingen der får så meget som bare én eneste ingredients fra hans opskrift...
- Måske OB ikke er så stort et kort at smide i pokerspillet
- De rygter der kørte i starten, viste sig alle at gå til anden side, så måske rygteverdenen er blevet lidt forsigtige (måske med undtagelse af Makrini rygtet/udenlandsrygte)
- Måske er nogen skræmt væk herinde fra
- Husker ikke navnet, men en af rygtejournalisterne fra twitter før sommeren, er stoppet på jobbet
- Måske sker der bare ikke en sk*d
Og sikkert mange flere...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGenerelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.
Leave a comment:
-
Ikke sikker på jeg forstår det rigtigt, men Falk skulle nu endegyldigt være ude af søgelyset i HSV, man satser på sine egne...
http://www.fussballtransfers.com/nachricht/dementi-rundumschlag-beim-hsv_57105
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGenerelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.
Selv om et rygte om et pressemøde i morgen kl. 10 nu ville være fantantiskt for mine nerver.
Leave a comment:
-
Generelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægNu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?
JH allerede på ferie.
JH er så travlt, at forberede 2 eller 3 top-transfers, at han ikke har tid til at sprede rygter.
(Lad os håbe for sidstnævnte).
Leave a comment:
-
Nu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?
Leave a comment:
-
Jeg kunne godt acceptere/forstå det sidste år... Det var da godt nok træls at gå og vente på Lado, og den ventetid endte nok også med føltes som ekstra træls da det så endte med vi ikke rigtig fik noget ud af det... men sådan vil det være engang imellem... Jeg må dog stille kraftigt spørgsmålstegn ved den handel, men det har vi været omkring efterhånden, med hans form, fridage, osv...
Jeg kunne også til nød acceptere, dog have en del mindre forståelse for, hvis vi igen stod og manglede en vigtig brik i puslespillet her hvor vi går ind i 11 time i år... men, at vi på det nærmeste mangler rygrad fra hale benet og op til midt på ryggen, det bekymrer mig meget, og det er ganske enkelt bare ikke godt nok...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægMeget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
Vi kan blive den mest scorende nedrykker nogensinde!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægMeget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægUanset hvor flotte kaniner JH henter op af hatten, så skal spillerne sammenspilles, der er muligvis et problem med dagsformen, så der kan snildt gå en halv sæson, før truppen overhovedet er klar.
Leave a comment:
Leave a comment: