Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ser-ob/5706764

    Så er den ged vist barberet.

    Hvis bestyrelsen havde mere forstand på fodboldforretning vidste den, at det kan være nødvendigt at købe tiltrængte spillere "for dyrt" for ikke at tabe endnu mere på den lange bane.
    Last edited by Tåhyler; 30-08-2015, 08:25.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
      Jamen velkommen til endnu en 10. plads. Når vi mangler SÅ meget, er det jo en katastrofal udmelding. Om det er noget han får besked på at sige ovenfra, eller om han selv ikke kan se, at den er helt gal, er sådan set underordnet. Hvis jeg ser bare ét panikindkøb af en 1. divisionsspiller i starten af næste uge, hejser jeg sgu det hvide flag...
      Klasse JH barometer

      Comment


        Jeg vil ikke sige at det er en knivskarp analyse, da det jo er tydeligt for enhver hvad der er galt og hvilke mangler truppen har.
        Men han får da det hele med.
        Det er muligt at mine tømmermænd påvirker humøret og troen her til morgen, men umiddelbart er min ellers voksende optimisme omkring OB væk...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Jeg vil ikke sige at det er en knivskarp analyse, da det jo er tydeligt for enhver hvad der er galt og hvilke mangler truppen har.
          Men han får da det hele med.
          Det er muligt at mine tømmermænd påvirker humøret og troen her til morgen, men umiddelbart er min ellers voksende optimisme omkring OB væk...
          Tømmermænd check
          optimisme væk check

          Comment


            Jeg frygter mere og mere at vi endnu engang bliver lokket af ussel mammon gennem et salg af Falk og/eller Emil, som maksimalt bliver erstattet af en lejesvend og en betryggende udmelding fra JH om at vi er fint suppleret på den pågældende plads.!!
            Jeg brækker mig over DK's 15. rigeste mand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
              Jamen velkommen til endnu en 10. plads. Når vi mangler SÅ meget, er det jo en katastrofal udmelding. Om det er noget han får besked på at sige ovenfra, eller om han selv ikke kan se, at den er helt gal, er sådan set underordnet. Hvis jeg ser bare ét panikindkøb af en 1. divisionsspiller i starten af næste uge, hejser jeg sgu det hvide flag...
              det er jeg enig med dig i, det ville være meget bedre at sige som Viborgs chef, der melder klart ud at de kikker på forstærkninger i foreste geled til at supplere Deble, og de kikker efter en fysisk stærk spiller til boxen både i DK og uden for landets grænser. Han erkender dog at det bliver sværere som deadline nærmer sig!!!
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Hvis jh ikke finder minimum en målmand og en cf, vil jeg mene, at han er dumpet fælt. Især i lyset af, at han har solgt to forsvarespillere, hvoraf den sidste ikke skulle være solgt, medmindre der stod en erstatning klar. Jh har haft rigelig tid, der er ingen undskyldninger kun inkompetence

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det er jeg enig med dig i, det ville være meget bedre at sige som Viborgs chef, der melder klart ud at de kikker på forstærkninger i foreste geled til at supplere Deble, og de kikker efter en fysisk stærk spiller til boxen både i DK og uden for landets grænser. Han erkender dog at det bliver sværere som deadline nærmer sig!!!
                  JH mener så modsat at det bliver lettere som deadline nærmersig
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    JH mener så modsat at det bliver lettere som deadline nærmersig
                    JH=klaphat. Det var derfor Horsens rykkede ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ser-ob/5706764

                      Så er den ged vist barberet.

                      Hvis bestyrelsen havde mere forstand på fodboldforretning vidste den, at det kan være nødvendigt at købe tiltrængte spillere "for dyrt" for ikke at tabe endnu mere på den lange bane.
                      Stig Tøfting snakker ud fra flere års erfaring i topfodbold. Hver kamp er en eksamen. Hvert vindue er en eksamen for en sportsdirektør. Og hvis vi kommer ud af dette vindue uden forstærkninger i den centrale akse og i målet, ja så er det samlet set dumpet.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Stig Tøfting snakker ud fra flere års erfaring i topfodbold. Hver kamp er en eksamen. Hvert vindue er en eksamen for en sportsdirektør. Og hvis vi kommer ud af dette vindue uden forstærkninger i den centrale akse og i målet, ja så er det samlet set dumpet.

                        MvH ChrisOB
                        Enig .

                        Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Enig .

                          Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .
                          Det kan der ikke herske to meninger om!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Enig .

                            Syntes det er ret enkelt , det nytter ikke en dyt at forstærke offensiven hvis man samtidig svækker defensiven . AK og Fester er to rigtig gode indkøb , vel sagtens det bedste vi kan komme i nærheden af til fornuftige penge , men det hele falder bare til jorden når forsvar/målmand svækkes og høres til ligaens ringeste .
                            Den store ubalance i kvalitet imellem angreb og forsvar er et kæmpe problem. Det øger altså mulighederne for, at enhver udvikling falder til jorden, fordi trænere kan blive tvunget til at tænke alternativt og droppe deres planer, hvis det igen og igen viser sig at forsvarsspillerne ikke spiller godt hverken hver for sig eller især sammen, og midtbanen hverken formår at fordele boldene, spille os ud af pres eller beskytte forsvaret.

                            Angrebet kan jo ikke gøre det hele alene; og også de vil blive ramt på selvtilliden, hvis de fra deres positioner kan se hvor let det er for modstanderne at kreere chancer/score mål.

                            Vi gambler med den fremtidige udvikling, som såvel de kortsigtede resultater, hvis ikke det er pinligt åbenlyst, at de problemer vi har i de centrale akser ikke bare handler om indkøringsvanskeligheder.

                            Det er slet og ret niveau, der mangler.

                            Glæder mig til at se Skula væk fra den centrale midtbane i dag. Fordi jeg tror det vil gøre vores midtbane stærkere. Om det så bliver så meget stærkere, at vi kan byde Kvist/Amartey op til dans er så langt mere tvivlsomt. Men det kan umuligt blive ringere.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Havde JH sørget for en rimelig stabil defensiv, var vi jo seriøse medalje/top-4 kandidater, nu er vi nedrykningskandidater. Det er den benhårde forskel på, at gøre sit job ordentligt og gøre det halvt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Havde JH sørget for en rimelig stabil defensiv, var vi jo seriøse medalje/top-4 kandidater, nu er vi nedrykningskandidater. Det er den benhårde forskel på, at gøre sit job ordentligt og gøre det halvt.
                                Enig, det er en enorm fejlvurdering at sælge centerforsvarere for en 8-9 mio. kr. uden at hente en ny. Når det er sagt, så skal vores fantastiske træner også lige sætte det korte lys på og spille med Lasse indtil videre.

                                Jeg gider ikke justere mit JH barometer inden vinduet lukker, men lige nu er han dumpet.

                                Ekstremt spændt på hvilken målmand vi henter, håber lidt på ham fra Helsingborg, han lyder som en mand for os (har aldrig set ham spille).

                                Comment

                                Working...
                                X