Andre der har fået database error med jævne mellemrum de sidste dage?
Så er det ikke bare mig så, var jeg lige ved at sige... Pyyha, har lige skiftet PC i dag, og jeg har været dybt deprimeret over at noget tilsyneladende ikke spillede med dette forum... Nu vil jeg holde fri så, takker...
Jeg vil til hver en tid hellere have AK eller Hvilsom frem for Fall. Fall er stationær targetmand af den gamle skole, og jeg kan ikke se ham passe ind i et Kent Nielsen-system med førstepressende angribere.
Jeg vil altid holde af Fall for hans præstationer i striberne, men jeg tror toget er kørt for os og ham...
Nu da Hobro jo bliver oppe så tror jeg at Hvilsom er alt for dyr :( men var det ikke 16 mål han lavede ?
Har altså hørt pris omkring 1,5-2 mill kroner
Var det ikke noget med en klausul?
Jo, vist deromkring. Kan simpelthen ikke passe, at ingen superligaklubber har spurgt til ham. Mit bud er, at Hobro (han) har sagt, at han ikke bliver solgt til en anden superligaklub, men kun til udlandet.
Jo, vist deromkring. Kan simpelthen ikke passe, at ingen superligaklubber har spurgt til ham. Mit bud er, at Hobro (han) har sagt, at han ikke bliver solgt til en anden superligaklub, men kun til udlandet.
Måske ja. Underligt er det...
Kan være vi går efter ham når/hvis Falk bliver solgt
Hvis vi sælger RF i dette vindue, ser jeg gerne at vi kigger mod udlandet efter en erstatning. Iliass Bel Hassani fra Heracles ville imo være en super god erstatning. Driblestærk, angrebsivrig, chanceskabende http://youtu.be/_MUD1u1h7o4
han kan ligge lige bag angriberne, så Desler kan få sin højrekant og evt Emil Larsen på venstre
Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Lindegaard har muligheder i de bedste ligaer i verden .. Ingen chance for OB før han er over 35 ...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Hvad med De Gea? Messi? Lindegaard kommer selvfølgelig ikke hjem! Han har for få måneder siden været rygtet til Sporting Lissabon. Nu står han til at blive 2. målmand i United. Kom nu lige ind i kampen.
Comment