Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Fin erkendelse! må dog ærligt indrømme at jeg er i tvivl om hvorvidt JH har kompentencerne til at styre os igennem det....men lad os nu se
    Ganske forståeligt. Jeg håber og tror dog på, at han har lært lidt af tidligere beslutninger og er klar over, at den der med at vente og vente, det er ikke vejen denne gang.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Ganske forståeligt. Jeg håber og tror dog på, at han har lært lidt af tidligere beslutninger og er klar over, at den der med at vente og vente, det er ikke vejen denne gang.
      Mit håb overstiger ganske kraftigt troen på at JH har evnerne. Jeg tvivler ganske kraftigt mm. han er typen som mest lytter til træneren. Hvis det er tilfældet, så er Kent med garanti bedre end TB var. Lejemålet af Kz og TD har sikkert været ønske fra OP, men de har ikke haft formen til at han mente, at han kunne bygge spillet op omkring dem.

      Comment


        http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...lkesgaard.aspx

        Bum bum ..

        Comment


          Så lige at Brøndby også siger farvel til Ferhan Hasani og Holmbert Fridjonsson kunne de være emner hos os?
          Ferhan er sikkert for dyr, det lyder til at være årsagen til at han og Brøndbys veje skilles.
          Og er Holmbert bedre end dem vi har / på vej? Er han en type ala KZ? Har ikke set meget til Brøndby :-)

          Comment


            hehe de forbereder vist et salg

            http://www.bold.dk/nyt/horsens-teste...ennow-afloeser
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Sorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                Sorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?
                Jeg er på linje med dig. Da han blev sendt på porten, var det et helt andet OB. Nu kunne vi godt bruge hans rutine og stærke indlæg. Han ville være en forstærkning over Skogseid.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er på linje med dig. Da han blev sendt på porten, var det et helt andet OB. Nu kunne vi godt bruge hans rutine og stærke indlæg. Han ville være en forstærkning over Skogseid.
                  Ja, ikk'? Men aner ikke noget om hans kontraktforhold og evt. prisniveau. Men mon ikke gerne han vil spille SL næste år?
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                    Ja, ikk'? Men aner ikke noget om hans kontraktforhold og evt. prisniveau. Men mon ikke gerne han vil spille SL næste år?
                    Han har halvandet år tilbage. Men mon ikke både FCV og Nymann er til at snakke med, hvis det er. Han er 32, så hvis han skal spille Superliga skal det til at være. Det er ikke givet, at FCV rykker op næste år.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Han har halvandet år tilbage. Men mon ikke både FCV og Nymann er til at snakke med, hvis det er. Han er 32, så hvis han skal spille Superliga skal det til at være. Det er ikke givet, at FCV rykker op næste år.
                      Ok, tak. Jo, de må være til at snakke med. Og han har vel stadig nogle gode år i sig.
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Fridjonsson vil gerne blive i Danmark. Mon han ville være god nok til os?
                        ville hellere have Pukki

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...live-i-danmark

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fridjonsson vil gerne blive i Danmark. Mon han ville være god nok til os?
                          ville hellere have Pukki

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...live-i-danmark
                          Sure, men Pukki koster ni millioner(!). Frida ligner et typisk "half-season wonder", der scorede 14 mål i 30 kampe, og ikke er kommet i nærheden af det hverken før eller siden. Det ville være et gamble...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Sorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?
                            Som jeg har set ham i FCVs kampe i år, så er han primært brugt på midtbanen i højre side eller centralt, mens enten Oliver Lund eller i foråret Raitala mest har været højre back. Han spillede primært højre back i Djurgården, efter de startede med at rykke ham en del frem og tilbage på banen i højre side. Før det - både hos os og i Sønderjyske - var han jo kant.
                            Han kan spille en højre back, ingen tvivl om det, men spørgsmålet er om han er så god til det, at OB vil give FCV penge for ham? Jeg tvivler, og jeg håber det nok heller ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Sure, men Pukki koster ni millioner(!). Frida ligner et typisk "half-season wonder", der scorede 14 mål i 30 kampe, og ikke er kommet i nærheden af det hverken før eller siden. Det ville være et gamble...
                              Holmbert er lige så tung som Henrik Toft og han har da stort set også kun scoret på Island.
                              Af det jeg har set ham spille, så har han slet ikke niveau til suppen eller noget andet der minder om.
                              Nej tak.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Holmbert er lige så tung som Henrik Toft og han har da stort set også kun scoret på Island.
                                Det er ikke sandt. Holmbert er klart mere bevægelig, og de har rost ham meget derude for hans teknik i forhold til hans størrelse. Sagen er den, at han bare ikke lige er helt Thomas Franks type, og at konkurrencen har været hård. Fridjonsson er langt fra en drømmesigning for mig, men man kunne lide så godt give ham en kontrakt, som man kunne give Zohore en imo.

                                Comment

                                Working...
                                X