Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det med økonomien er jo svært at vide noget om... der BURDE være likvide midler i kassen efter salgene af Høegh og Larsen, men hvis de blev slugt af andre udgifter, vil det jo begrænse det felt han har at lede i. Og de spillere han så KAN betale, skal jo også have lyst til at bruge et par sæsoner på at bygge op, før der kommer et sportsligt payout.

    Jeg misunder ham ikke, det er helt sikkert...

    Mvh

    MaxHH
    Han har selv udtalt at OB kan og vil handle spillere der kan opfylde ambitionerne om at vende tilbage til toppen, handle konstruktivt og at der ved salg frigives midler der kan geninvesteres ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Han har selv udtalt at OB kan og vil handle spillere der kan opfylde ambitionerne om at vende tilbage til toppen, handle konstruktivt og at der ved salg frigives midler der kan geninvesteres ..
      Naturligvis... Du hører næppe en sportsdirektør gå ud og sige at de ikke vil hente spillere der kan opfylde ambitionerne... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Han har selv udtalt at OB kan og vil handle spillere der kan opfylde ambitionerne om at vende tilbage til toppen, handle konstruktivt og at der ved salg frigives midler der kan geninvesteres ..
        Præcis. Der er ikke nogen grund til at gå og bilde hinanden ind, at det er en uriaspost han sidder på, for der er bestemt nogle midler at rutte med. Det var der også for et år siden. Formentlig ikke i ligeså høj grad, men der er blevet betalt nogle pæne transfersummer og lønninger. Vi har ganske enkelt bare ikke fået valuta for de penge der er brugt.

        Comment


          Nu må der simpelthen snart ske noget. Kampen i går bør kun speede tingene op!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Naturligvis... Du hører næppe en sportsdirektør gå ud og sige at de ikke vil hente spillere der kan opfylde ambitionerne... ,o)

            Mvh

            MaxHH
            Det sagde han jo netop: Vi har i min tid taget spillere ind som vi godt vidste ikke var langtidsløsninger men som har hjulpet med at give overensstemmelse mellemudgifter og indtægter ....
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nu er han jo ikke den eneste U19-spiller der er med i dag. I er godt klar over, at han er kontraktspiller og ikke til prøvetræning, right?
              Enig - en meget mærkelig artikel. Hvad med alle de andre talentfulde U19 spillere, som vi også bruger i reserveholdskampe?

              Nej, vi tester ikke en ny Hemmingsen, men giver en ung OB-spiller kamptræning i en reserveholdskamp

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Det sagde han jo netop: Vi har i min tid taget spillere ind som vi godt vidste ikke var langtidsløsninger men som har hjulpet med at give overensstemmelse mellemudgifter og indtægter ....
                Sagde han det dengang han hentede de spillere? Det synes jeg lyder urealistisk...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Sagde han det dengang han hentede de spillere? Det synes jeg lyder urealistisk...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Nej, det er fra samme interview hvor han udtaler at nu er der ved at være balance i økonomien og vi kan investere i nye spillere der skal indfri ambitionerne om at komme i toppen...

                  http://m.bt.dk/superligaen/ob-direkt...de-saesonstart

                  Kan i øvrigt tilføje at han ved at kvalitet koster og at OB nu kan agere frem for at reagere ....

                  Talk is cheap ....
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Nej, det er fra samme interview hvor han udtaler at nu er der ved at være balance i økonomien og vi kan investere i nye spillere der skal indfri ambitionerne om at komme i toppen...

                    http://m.bt.dk/superligaen/ob-direkt...de-saesonstart

                    Kan i øvrigt tilføje at han ved at kvalitet koster og at OB nu kan agere frem for at reagere ....

                    Talk is cheap ....
                    Agree... og det er nemmere at lade som om man har styr på økonomien, end det er at få pengene til at stå på kontoen... ,o)

                    Men som skrevet, jeg ER overrasket over hvorfor der ikke er købt ind efter Høegh og Larsen... både fordi de efterlod huller, og fordi de burde have skabt luft til at handle for...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Naturligvis... Du hører næppe en sportsdirektør gå ud og sige at de ikke vil hente spillere der kan opfylde ambitionerne... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg tror det der menes er, at i og med at det blev meldt ud at der i 2015 for alvor ville begynde, at være luft i budgettet at der nu var mulighed for at hente bedre spillere, i modsætning til tidligere år der handlede mere om, at komme af med dyre kontrakter, så er det også fair at hæve forventningerne til indkøb og salg.

                      Men det er vel ikke sådan rigtig for alvor sket og på den baggrund er den kritik helt valid.
                      At der så kan være FOR meget brok er en anden sag, men pt er Jesper Hansen i minus.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg tror det der menes er, at i og med at det blev meldt ud at der i 2015 for alvor ville begynde, at være luft i budgettet at der nu var mulighed for at hente bedre spillere, i modsætning til tidligere år der handlede mere om, at komme af med dyre kontrakter, så er det også fair at hæve forventningerne til indkøb og salg.

                        Men det er vel ikke sådan rigtig for alvor sket og på den baggrund er den kritik helt valid.
                        At der så kan være FOR meget brok er en anden sag, men pt er Jesper Hansen i minus.
                        Jeg er ikke uenig i at Jesper Hansen skylder mig mindst en spiller... måske to. Helst tre. Jeg siger bare at blot fordi en sportsdirektør SIGER noget i pressen, er det ikke nødvendigvis fordi man kan regne med at der ikke er spundet lidt på det, for at frembringe det billede sportsdirektøren gerne ville efterlade, mere end et 1:1 af virkeligheden... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg er ikke uenig i at Jesper Hansen skylder mig mindst en spiller... måske to. Helst tre. Jeg siger bare at blot fordi en sportsdirektør SIGER noget i pressen, er det ikke nødvendigvis fordi man kan regne med at der ikke er spundet lidt på det, for at frembringe det billede sportsdirektøren gerne ville efterlade, mere end et 1:1 af virkeligheden... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Han skylder helt sikkert mindst to spillere .. En for Høegh og en for Toppel ... Og ja, helst en tredie til at gøre noget ved vores centrale midt ... Men der skal også afgange til ...

                          Mantra ..

                          Hvis Socialdemokratiet og Danske Banks tidligere kommunikationsstrategier har lært os noget så er det da ikke at pisse "kunderne" af med positive billeder .... Så hellere bare holde sin kæft ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Han skylder helt sikkert mindst to spillere .. En for Høegh og en for Toppel ... Og ja, helst en tredie til at gøre noget ved vores centrale midt ... Men der skal også afgange til ...

                            Mantra ..

                            Hvis Socialdemokratiet og Danske Banks tidligere kommunikationsstrategier har lært os noget så er det da ikke at pisse "kunderne" af med positive billeder .... Så hellere bare holde sin kæft ..
                            Ikke uenig... Jeg ville foretrække langt større åbenhed og ærlighed, om ikke andet så i forhold til os, for vi responderer langt bedre på den slags end løgne...

                            Fortæl os at "der går to-tre sæsoner før vi har styr på økonomi, trup og træningsforhold, og før det vinder vi ikke en skid... men vi har behov for at i fans bakker op om processen".. Det ville vi da kunne tage og føle på, og stille os bag. Inddrag os, i stedet for at behandle os som kunder...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Kunne ikke være mere enig.

                              Comment


                                Kirsten skriver i Holland

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...hollandsk-klub

                                Comment

                                Working...
                                X