Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...iken-pa-honom/

    Enoch Kofi Adu - tidl. FCN - er blevet upopulær i Malmø FF, træneren siger, at han kan gå. Ham kunne vi da godt bruge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.fotbollskanalen.se/allsve...iken-pa-honom/

      Enoch Kofi Adu - tidl. FCN - er blevet upopulær i Malmø FF, træneren siger, at han kan gå. Ham kunne vi da godt bruge.
      Han ville da være perfekt at få til OB. John Bredahl må have et godt kendskab til ham fra deres tid i FCN. Husker ham som en fremragende defensiv midtbanespiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Vi skal have en god målmand, så simpelt er det. Og det mener en del mennesker, at Rønnow er.

        Der er ingen lighedstegn mellem rutine og kvalitet. Toppel har jo mange år på bagen, men lavede dælme mangle fejl. Og hvad ved du egentlig om Rønnows niveau (og Falkesgaard for den sags skyld)? Jeg tvivler på, at særlig mange af os herinde har set ham spille, efter han kom tilbage fra sin skade, så vi kender ikke hans niveau. Men vi kender hans potentiale. Og hvis vi skal tænke langsigtet er det måske ikke en hel dum idé at kigge på talent frem for rutine. Derudover så drop nu det der med Busk. Det er én træner, der har valgt Busk fremfor Rønnow - det betyder ikke, at han er bedre (hvor mange herinde mener eks. ikke at Momo, JJT og Greve burde starte hver gang?). Derudover var en del kommentatorer uforstående overfor det valg. Og så har Busk stået fast for Sandefjord, der vel ikke umiddelbart er et meget dårligere hold end vores.
        Mange år på bagen gør jo heller ikke en spiller rutineret i Superligaen, hvilket vi også har set med Toppels fejl... Toppel havde ingen rutine på den front da han kom, bortset fra et par kampe engang i tidernes morgen...
        Jeg er enig, Rønnow er en god ung målmand, og det er der selvfølgelig også fordele ved at være, og så har han allerede 62 kampe i ligaen...
        Det jeg har set med ham har som været fint, men der har også været usikkerhed, det er så nok ikke så mærkeligt efter en lang tur udenfor fodbolden, men jeg skal ikke kunne sige om han er klar til at vogte kassen i Odense lige nu, men der kommer alderen så ind igen, han kan blive det, hvor det ikke er helt så oplagt med en på 30-33-39 år, eller hvad vi nu har været kædet sammen med af folk... Så Falkesgaard og Rønnow kunne blive løsningen, og den af dem som taber kampen smutter så næste sommer, hvor vi så måske efterhånden også kan begynde at se skabelonen omkring Radza lidt mere...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          hvad skal vi helt seriøst med Rønnow? Hvis vi skal hente en målmand til, skal det være en med rutine. Og desuden ser jeg Falkesgaard være lige så god som Rønnow. Jeg kan ikke hvad vi skal bruge en målmand til, som ikke engang kan slå Jakob Busk af. Det er satme skidt, skader eller ej.
          Tvivler på BIF lod Falkesgaard gå gratis og lurer på Rønnow hvis de er lige gode
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Vi skal have en god målmand, så simpelt er det. Og det mener en del mennesker, at Rønnow er.

            Der er ingen lighedstegn mellem rutine og kvalitet. Toppel har jo mange år på bagen, men lavede dælme mangle fejl. Og hvad ved du egentlig om Rønnows niveau (og Falkesgaard for den sags skyld)? Jeg tvivler på, at særlig mange af os herinde har set ham spille, efter han kom tilbage fra sin skade, så vi kender ikke hans niveau. Men vi kender hans potentiale. Og hvis vi skal tænke langsigtet er det måske ikke en hel dum idé at kigge på talent frem for rutine. Derudover så drop nu det der med Busk. Det er én træner, der har valgt Busk fremfor Rønnow - det betyder ikke, at han er bedre (hvor mange herinde mener eks. ikke at Momo, JJT og Greve burde starte hver gang?). Derudover var en del kommentatorer uforstående overfor det valg. Og så har Busk stået fast for Sandefjord, der vel ikke umiddelbart er et meget dårligere hold end vores.
            Jeg så en lille håndfuld kampe med ham sidste år (de sender faktisk 1. division i fjerneren). Han er stadig påvirket af sin skade, og det knæk han har haft. Der var ikke samme bundsoliditet, som da han imponerede alle i første omgang. Men det er også tydeligt, at han er på vej i den rigtige retning, og at der stadig er potentiale til en fremragende keeper i ham. Om han har har niveauet til at gå ind og gøre en kæmpe forskel fra dag ét, er lidt mere tvivlsomt. Lige nu er han en god 1 divisions-målmand, men jeg tror faktisk kampen mellem ham og Falkesgaard ville være ret lige.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Tvivler på BIF lod Falkesgaard gå gratis og lurer på Rønnow hvis de er lige gode
              Tror altså ikke at de lod Falkesgaard "gå".
              Har han ikke selv sagt til dem at han ville videre og takket nej til forlængelse?

              Comment


                Ikke fordi jeg er imponeret af navnene men det undrer mig at vi slet ikke har nogen til prøvetræning som Hobro har

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rige-ogsaa-med

                Hannes Anier er med der oppe!!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror altså ikke at de lod Falkesgaard "gå".
                  Har han ikke selv sagt til dem at han ville videre og takket nej til forlængelse?
                  jeg mener at jeg læste et sted at BIF ikke ville forlænge med ham 😮
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror altså ikke at de lod Falkesgaard "gå".
                    Har han ikke selv sagt til dem at han ville videre og takket nej til forlængelse?
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg mener at jeg læste et sted at BIF ikke ville forlænge med ham 
                    Jeg hørte, at Falkesgaard selv insisterede på at forlade klubben, da han mente, at han ville have større chance for at få spilletid andre steder. Mine BIF venner, var bestemt ikke begejstrede for han smuttede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg hørte, at Falkesgaard selv insisterede på at forlade klubben, da han mente, at han ville have større chance for at få spilletid andre steder. Mine BIF venner, var bestemt ikke begejstrede for han smuttede.
                      Det samme har jeg også hørt. De BIF fans jeg kender ser Falkesgaard minimum på niveau med Toppel..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det samme har jeg også hørt. De BIF fans jeg kender ser Falkesgaard minimum på niveau med Toppel..
                        Jeg har også tiltro til at når Lars Høgh siger god for Falkesgaard, så er det fordi der er krummer i ham. Jeg tror ikke OB er bange for at gøre Falkesgaard som førstekeeper. Vi er jo også meget få, der aner hvilket niveau han har. Det er nogle sæsoner siden han har fået lov at vise sig frem, og selvom han måske ikke har spillet så meget, så plejer keeperne i hvert fald ikke at blive dårlige fra de 20-21 år til de er 24. Jeg vil ikke blive forundret hvis vi henter en mindre profileret målmand og satser på Falke, men jeg vil helt sikkert så tvivl om han har hvad der skal til!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg har også tiltro til at når Lars Høgh siger god for Falkesgaard, så er det fordi der er krummer i ham. Jeg tror ikke OB er bange for at gøre Falkesgaard som førstekeeper. Vi er jo også meget få, der aner hvilket niveau han har. Det er nogle sæsoner siden han har fået lov at vise sig frem, og selvom han måske ikke har spillet så meget, så plejer keeperne i hvert fald ikke at blive dårlige fra de 20-21 år til de er 24. Jeg vil ikke blive forundret hvis vi henter en mindre profileret målmand og satser på Falke, men jeg vil helt sikkert så tvivl om han har hvad der skal til!
                          Jeg er nu heller ikke urolig ved Falkesgaard. Men hvis han bliver skadet. Så bliver jeg det sgu!
                          Vi skal have 3 målmænd i truppen inden ligaen starter. Og meget gerne en der umiddelbart er bedre en Falkesgaard

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg har også tiltro til at når Lars Høgh siger god for Falkesgaard, så er det fordi der er krummer i ham. Jeg tror ikke OB er bange for at gøre Falkesgaard som førstekeeper. Vi er jo også meget få, der aner hvilket niveau han har. Det er nogle sæsoner siden han har fået lov at vise sig frem, og selvom han måske ikke har spillet så meget, så plejer keeperne i hvert fald ikke at blive dårlige fra de 20-21 år til de er 24. Jeg vil ikke blive forundret hvis vi henter en mindre profileret målmand og satser på Falke, men jeg vil helt sikkert så tvivl om han har hvad der skal til!
                            Skal det første forstås som, at du er en af de få som kender hans niveau? Skal det sidste forstås som, at du ikke mener, at han har det der skal til?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Skal det første forstås som, at du er en af de få som kender hans niveau? Skal det sidste forstås som, at du ikke mener, at han har det der skal til?
                              Pointen er at vi ikke rigtig aner hvor god han er inklusiv mig selv, og at jeg vil være urolig for om han er god nok. Derfor vil det ikke forbavse mig, at vi satser på ham, hvis Høgh mener han har hvad der skal til. Selvfølgelig skal der hentes en ekstra keeper, men det bliver måske hverken i Rønnow eller Jesper H klassen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Pointen er at vi ikke rigtig aner hvor god han er inklusiv mig selv, og at jeg vil være urolig for om han er god nok. Derfor vil det ikke forbavse mig, at vi satser på ham, hvis Høgh mener han har hvad der skal til. Selvfølgelig skal der hentes en ekstra keeper, men det bliver måske hverken i Rønnow eller Jesper H klassen
                                Hvis man ikke kan hente spillere i Rønnow og JH klassen kan man vel begynde at tvivle på om JH's ord er tomme i om med man har meldt ud at man har råd til mere nu...
                                Hvis vi generelt ikke kan hente spillere i den klasse i fremtiden tror jeg sgu bare at jeg hopper i havnen og glemmer alt om fodbold.
                                For så bliver vi aldrig mere end et bundhold der der med jævne mellemrum får en midterplacering

                                Comment

                                Working...
                                X