Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår fortsat godt, hvorfor Rønnow valgte Brøndby.

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...49400425836549

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvem siger han bliver nummer 1 om et år? De køber da bare en ny profil.. Så det er han langt fra sikker på.
      I OB ville chancen være 95% fra dag 1. I BIF er den 50%. Måske først om 1 år
      Jeg bliver nød til at skrive til dig at det er for nemt bare at tilpasse alt så det kun passer ind i ens eget. Mener du grav alvorligt at vi skulle være mere attraktive end BIF pt?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg bliver nød til at skrive til dig at det er for nemt bare at tilpasse alt så det kun passer ind i ens eget. Mener du grav alvorligt at vi skulle være mere attraktive end BIF pt?
        Det har jeg aldrig sagt! Det jeg siger er at det må det være lige så tiltrækkende at komme til en klub hvor han er garanteret spilletid fra dag1 kontra en klub hvor du er reservekeeper i 6-12 måneder måske. Før du har en chance for at komme på. Og det er vel kun hvis de ikke køber en anden profil som også skal have spilletid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det har jeg aldrig sagt! Det jeg siger er at det må det være lige så tiltrækkende at komme til en klub hvor han er garanteret spilletid fra dag1 kontra en klub hvor du er reservekeeper i 6-12 måneder måske. Før du har en chance for at komme på. Og det er vel kun hvis de ikke køber en anden profil som også skal have spilletid
          Men du kan da ikke bebrejde Jesper Hansen, at Brøndby lige nu, og i de sidste 4-5 år, vil være langt mere attraktivt end OB. Og du kan vel heller ikke vide, hvad Rønnow prioriterer lige nu. At hænge Jesper Hansen ud for, at Rønnow hellere vil til Brøndby - det er sgu lidt langt ude, imo.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Men du kan da ikke bebrejde Jesper Hansen, at Brøndby lige nu, og i de sidste 4-5 år, vil være langt mere attraktivt end OB. Og du kan vel heller ikke vide, hvad Rønnow prioriterer lige nu. At hænge Jesper Hansen ud for, at Rønnow hellere vil til Brøndby - det er sgu lidt langt ude, imo.
            Nu gætter du jo også lige som jeg gør. Du har da heller ingen anelse om Rønnow hellere ville have været til OB hvis de var blevet enige med Horsens..........
            At træne under hans mentor Lars Høgh og være sikker på spilletid hver uge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nu gætter du jo også lige som jeg gør. Du har da heller ingen anelse om Rønnow hellere ville have været til OB hvis de var blevet enige med Horsens..........
              At træne under hans mentor Lars Høgh og være sikker på spilletid hver uge
              Det er en ret sjælden ting i moderne fodbold, at man vægter fast spilletid højere end en høj løn, at spille med om trofæer samt at spille europæisk fodbold. Det er da rigtigt at der er enkelte spillere, der prioriterer sådan. Men generelt få.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Men du kan da ikke bebrejde Jesper Hansen, at Brøndby lige nu, og i de sidste 4-5 år, vil være langt mere attraktivt end OB. Og du kan vel heller ikke vide, hvad Rønnow prioriterer lige nu. At hænge Jesper Hansen ud for, at Rønnow hellere vil til Brøndby - det er sgu lidt langt ude, imo.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Et par transferfrie keepere. Jeg kender dem kun af navn.

                  http://www.transfermarkt.de/brad-jon...l/spieler/4042

                  http://www.transfermarkt.co.uk/ali-a.../spieler/26633

                  Der er også en del med højere værdi på transfermarkt, men der kan vi sikkert ikke være med, forskerordning eller ej.

                  Comment


                    Er slet ikke ked af at det ikke blev Rønnow.... så siger jeg ikke mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Er slet ikke ked af at det ikke blev Rønnow.... så siger jeg ikke mere.
                      Og alligevel siger du en hel del

                      Ved jo at vi ikke for mere ud af dig alligevel. Men henter vi Kim Christensen i FCK eller lign får du klø
                      Last edited by fmprOB; 02-07-2015, 20:05.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Er slet ikke ked af at det ikke blev Rønnow.... så siger jeg ikke mere.
                        Hehe..........

                        Dejlig dobbelttydigt udsagn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Er slet ikke ked af at det ikke blev Rønnow.... så siger jeg ikke mere.
                          målmandsmonster 😁 måske en ny Onysko

                          Måske jeg skal skynde mig at lave et JH barometer 😀
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            målmandsmonster  måske en ny Onysko

                            Måske jeg skal skynde mig at lave et JH barometer 
                            Ellers skal du lige tage den med ro, inden du ser sportsamatøren præsentere Mads Markfoged på mandag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              målmandsmonster  måske en ny Onysko

                              Måske jeg skal skynde mig at lave et JH barometer 
                              Det burde du gøre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ellers skal du lige tage den med ro, inden du ser sportsamatøren præsentere Mads Markfoged på mandag.
                                😂😂
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X