Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGanske forståeligt. Jeg håber og tror dog på, at han har lært lidt af tidligere beslutninger og er klar over, at den der med at vente og vente, det er ikke vejen denne gang.
Comment
-
Så lige at Brøndby også siger farvel til Ferhan Hasani og Holmbert Fridjonsson kunne de være emner hos os?
Ferhan er sikkert for dyr, det lyder til at være årsagen til at han og Brøndbys veje skilles.
Og er Holmbert bedre end dem vi har / på vej? Er han en type ala KZ? Har ikke set meget til Brøndby :-)
Comment
-
Sorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægSorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er på linje med dig. Da han blev sendt på porten, var det et helt andet OB. Nu kunne vi godt bruge hans rutine og stærke indlæg. Han ville være en forstærkning over Skogseid.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægJa, ikk'? Men aner ikke noget om hans kontraktforhold og evt. prisniveau. Men mon ikke gerne han vil spille SL næste år?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan har halvandet år tilbage. Men mon ikke både FCV og Nymann er til at snakke med, hvis det er. Han er 32, så hvis han skal spille Superliga skal det til at være. Det er ikke givet, at FCV rykker op næste år.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Fridjonsson vil gerne blive i Danmark. Mon han ville være god nok til os?
ville hellere have Pukki
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...live-i-danmark
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFridjonsson vil gerne blive i Danmark. Mon han ville være god nok til os?
ville hellere have Pukki
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...live-i-danmark"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægSorry, hvis han har været nævnt før, uden jeg har set det...; Ville det være helt yt at forestille sig en Peter Nymann i OB? Ved godt, at han er oppe i årene, men jeg synes godt nok, han har spillet stærkt i de kampe jeg har set FCV, og så har han jo rutinen at tilføre truppen. Jeg tænker som erstatning for Skogs på højre back?
Han kan spille en højre back, ingen tvivl om det, men spørgsmålet er om han er så god til det, at OB vil give FCV penge for ham? Jeg tvivler, og jeg håber det nok heller ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSure, men Pukki koster ni millioner(!). Frida ligner et typisk "half-season wonder", der scorede 14 mål i 30 kampe, og ikke er kommet i nærheden af det hverken før eller siden. Det ville være et gamble...
Af det jeg har set ham spille, så har han slet ikke niveau til suppen eller noget andet der minder om.
Nej tak.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHolmbert er lige så tung som Henrik Toft og han har da stort set også kun scoret på Island.
Comment
Comment