Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Svingdøren er startet:
    Håkon Skogseid Kontraktudløb
    Daniel Høegh Solgt til FC Basel
    Ousager Kontraktudløb
    Azer Forlænget 30.06.2016 Azer Kontraktudkøb
    Jonas Hansen Ungdomsspiller 30.06.2016
    Mathias Würtz Ungdomsspiller 30.06.2017
    Kasper Larsen Retur fra leje 30.06.2016
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Man håber vel næste at Rønnow ikke står til U21 så han ikke bliver dyrere og mere interessant for andre klubber

      http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...fra-ac-horsens
      Hvis de ved det er ham de vil have, så kan de jo bare komme ud over stepperne og lave kontrakten før u-21.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Svingdøren er startet:
        Håkon Skogseid Kontraktudløb
        Daniel Høegh Solgt til FC Basel
        Ousager Kontraktudløb
        Azer Forlænget 30.06.2016 Azer Kontraktudkøb
        Jonas Hansen Ungdomsspiller 30.06.2016
        Mathias Würtz Ungdomsspiller 30.06.2017
        Kasper Larsen Retur fra leje 30.06.2016
        Kasper Larsen kommer da først hjem til vinter engang. Er det ikke november?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
          Hvis de ved det er ham de vil have, så kan de jo bare komme ud over stepperne og lave kontrakten før u-21.
          Enig. Men jeg tror bestemt at man trækker den fra deres side i håb om at han får en super slutrunde. Ligesom OB gør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
            Hvis jeg skal være helt ærlig, så var udsparkene rimelig meget dårligere end Toppels!
            Er det fysisk muligt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
              Hvis de ved det er ham de vil have, så kan de jo bare komme ud over stepperne og lave kontrakten før u-21.
              Man kan også håbe JH allerede har lavet aftalen med Rønnow og Horsens, men venter til efter sidste kamp med at offentliggøre det ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                Nej Odense ligger jo ikke i Tyskland
                Nej i Tyskland hedder det: BODENSEE

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                  Hvis de ved det er ham de vil have, så kan de jo bare komme ud over stepperne og lave kontrakten før u-21.
                  Du får det til at lyde enkelt: hvad hvis Rønnow selv ser U-VM som et udstillingsvindue og dermed ikke ønsker at skrive med nogen inden slutrunden? Der er en million scouts til den slutrunde fra alle mulige klubber, og de kigger på alle hylder. Det samme kunne jo gøre sig gældende for en Rasmus Falk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Du får det til at lyde enkelt: hvad hvis Rønnow selv ser U-VM som et udstillingsvindue og dermed ikke ønsker at skrive med nogen inden slutrunden? Der er en million scouts til den slutrunde fra alle mulige klubber, og de kigger på alle hylder. Det samme kunne jo gøre sig gældende for en Rasmus Falk.
                    Det kan du naturligvis have ret i. Det er dog samtidig noget af en mulighed han lige nu har for at blive 1. Målmand i OB med Lars Høgh som coach og det hele.....og som man siger: Den som venter på natten, venter på katten....og ja den går begge veje.

                    Hvis jeg var Rønnow ville jeg ikke være i tvivl ��

                    og hvis han gør det godt i stribet, så skal de større klubber jo nok komme på banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      http://www.bold.dk/nyt/ticinovic-for...-nordsjaelland

                      Nok ikke er mulighed, men han har ellers længe stået på ønskesedlen her...
                      Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                      Nej Odense ligger jo ikke i Tyskland
                      Nå, den generelle retning ville det allerede være, og til tider kunne jeg bringe ham "Eisbein und Sauerkraut" med til stadion...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Vi kunne måske gå efter ham her?

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...te-en-mulighed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          han fik aldrig sit gennembrud i AaB, men han var skarp i RFC i 2 sæsoner vel. Han kunne da godt være en overvejelse værd. Jeg kan dog ikke acceptere at der råbes/speakes "plaffeministeren" på stadion 😅
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ja, jeg har længe nævnt Ronnie som en mulighed, da han ikke får meget spilletid i det franske. Derudover sidder jeg lige nu og ser opryknings/nedrykningskamp til 2. bundesliga. Og her er der mulighed for at 1860 rykker ned i tredjebedste række, og skal dermed af med en del spillere. En af dem er Okotie, der spillede i SjE for et par sæsoner siden. Ham så jeg gerne i OB, da han også i 1860 banker kasser ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Ja, jeg har længe nævnt Ronnie som en mulighed, da han ikke får meget spilletid i det franske. Derudover sidder jeg lige nu og ser opryknings/nedrykningskamp til 2. bundesliga. Og her er der mulighed for at 1860 rykker ned i tredjebedste række, og skal dermed af med en del spillere. En af dem er Okotie, der spillede i SjE for et par sæsoner siden. Ham så jeg gerne i OB, da han også i 1860 banker kasser ind.
                              Ja tak til både Sorte Ronni og Okotie. Sidstnævnte er dog nok ikke realistisk. Han har scoret nok kasser til at der garanteret er et andet tysk hold eller to der er interesserede.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Ja tak til både Sorte Ronni og Okotie. Sidstnævnte er dog nok ikke realistisk. Han har scoret nok kasser til at der garanteret er et andet tysk hold eller to der er interesserede.
                                Kunne være vildt at få begge(er ikke realistisk). Så ville forhåbningerne være lidt højere til næste sæson end de er nu...

                                Comment

                                Working...
                                X