Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne være vildt at få begge(er ikke realistisk). Så ville forhåbningerne være lidt højere til næste sæson end de er nu...
    De er helt sikkert uden for vores rækkevidde begge to.
    Jeg vil tro at Ronnie finder en anden udenlandsk klub, hvis han skifter og jeg kan ikke tro at vi har råd til transferen, hvis han vil hjem.
    Okotie har scoret 13 i 25 kampe, han får ingen problemer med at finde en klub, med større økonomiske muskler end OB.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Robert Skov ville være et godt køb.
      En ung talentfuld teknisk god spiller, som kun bliver bedre og så kan han ikke være SÅ dyr nu.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Robert Skov ville være et godt køb.
        En ung talentfuld teknisk god spiller, som kun bliver bedre og så kan han ikke være SÅ dyr nu.
        Ham har jeg også været inde på, helt enig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Robert Skov ville være et godt køb.
          En ung talentfuld teknisk god spiller, som kun bliver bedre og så kan han ikke være SÅ dyr nu.
          hvilken plads spiller han? Er det ham fra SIF?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            hvilken plads spiller han? Er det ham fra SIF?
            Ja. Han spiller så vidt jeg ved kant eller hængende angriber. Han har spillet meget højre kant, hvorfra han trækker ind i banen og bruger sit venstreben, som er formidabelt.

            Comment


              Kunne han være en erstatning for Daniel? Tidligere anfører for Halmstad (da de var lort, skal siges), gik til schwezisk fodbold, har ikke fundet lykken der, og er nu fri af sin kontrakt. http://www.fotbollskanalen.se/allsve...inte-aktuellt/
              http://www.transfermarkt.de/richard-...spieler/148727

              Comment


                Han ser spændende ud, har en god højde. Langt hellere ham end en eller anden fra Horsens :b

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Han ser spændende ud, har en god højde. Langt hellere ham end en eller anden fra Horsens :b
                  hvorfor det? personligt har jeg ikke hørt navnet før og kan naturligvis ikke vurdere hans styrke, men en Aarau-svensker uden succes contra en et ungt fremadgående cf-talent...
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    http://m.bt.dk/fodbold/fck-islaendin...-tyske-bejlere
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      JH erkender at dette er et særligt transfer vindue

                      http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-et-sa...transfervindue

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JH erkender at dette er et særligt transfer vindue

                        http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-et-sa...transfervindue
                        "så det er af stor vigtighed for os, at vi her til sommer får samlet et hold, der kan bygges på, på den lange bane, siger Hansen til BT"

                        Det lyder jo fornuftigt nok og rigtig spændende hvad for nogle spillere Kent Nielsen, John Bredahl og Jesper Hansen kan trylle frem og med 4 år til Kent er der jo også tid at løbe på. Vi skal jo bare passe på at det hele ikke bliver alt for langsigtet, så vi ender med at rykke ned det første år. Det er nemlig en kæmpe risiko med så stor en udskiftning både i trup og på trænerposten.

                        Comment


                          Det styrker et eller andet sted og så min mistanke om at Kent har noget med fra AAB. Det vil lette en integrationsfase betydeligt for den/de pågældende spillere.
                          Jeg kan ikke lide at JH får det til at lyde som om at de først sætter sig sammen efter sidste kamp. Vi har da brug for at samle en trup hurtigst muligt. Især nu hvor vi selv har skudt vinduet igang med et brag og kan forvente flere afgange og ikke mindst tilgange.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Robert Skov ville være et godt køb.
                            En ung talentfuld teknisk god spiller, som kun bliver bedre og så kan han ikke være SÅ dyr nu.
                            En af de større talenter i suppen, som godt kan tage det sidste skridt og blive rigtig god

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              JH erkender at dette er et særligt transfer vindue

                              http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-et-sa...transfervindue
                              Fin erkendelse! må dog ærligt indrømme at jeg er i tvivl om hvorvidt JH har kompentencerne til at styre os igennem det....men lad os nu se
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Det styrker et eller andet sted og så min mistanke om at Kent har noget med fra AAB. Det vil lette en integrationsfase betydeligt for den/de pågældende spillere.
                                Jeg kan ikke lide at JH får det til at lyde som om at de først sætter sig sammen efter sidste kamp. Vi har da brug for at samle en trup hurtigst muligt. Især nu hvor vi selv har skudt vinduet igang med et brag og kan forvente flere afgange og ikke mindst tilgange.
                                Toppel afslørede i et interview for et par uger siden at han havde haft samtaler med Kent, så mon ikke Kent og JH også allerede har holdt nogle møder omkring transfervinduet og truppen fremadrettet.
                                Men officielt går de naturligvis først i gang når Kent har haft sidste arbejdsdag i Ålborg ;-)

                                Men der er da helt klart nogle spiller fra AaB som Kent er velkommen til at tage med til OB, bl.a. AK. 47 og Helenius.
                                Last edited by OleKBH; 03-06-2015, 08:39.

                                Comment

                                Working...
                                X