Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror nu at han frygter konkurrencen på midten..

    men det er fra JJT og Greve
    tror nu ikke der noget at frygte fra JJT men 100 % enig angående Greve
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
      tror nu ikke der noget at frygte fra JJT men 100 % enig angående Greve
      JJT gjorde det også godt igår. En knægt der ikke træner det store med holdet og har været igang med eksaminer kan man kun være imponeret af.
      Hvad skal det ikke blive til næste år når han træner hver dag og bare skal koncentrere sig om fodbold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        JJT gjorde det også godt igår. En knægt der ikke træner det store med holdet og har været igang med eksaminer kan man kun være imponeret af.
        Hvad skal det ikke blive til næste år når han træner hver dag og bare skal koncentrere sig om fodbold
        Håber det hjælper at han kommer til at træne fuld tid med holdet, men set ud fra at vi i går spillede en kamp der ikke var livsvigtig må jeg nok erkende at jeg ikke var synderligt imponeret over ham. alt for mange fejl afleveringer og kunne slet og ret ikke læse spillet hvilket resulterede i bold tab. og skal da beklage på forhånd hvis der er nogle der føler sig stødt over at jeg ikke pr. automatik er imponeret over et talent på vej frem.
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Festersen sigter stadig mod udlandet

          http://www.bold.dk/nyt/festersen-sigter-mod-udlandet
          Det gjorde Spelmann også. Hvis han ikke kan komme afsted, så ligger det til højrebenet at blive med familien og spille på Sjælland eller Fyn.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
            Håber det hjælper at han kommer til at træne fuld tid med holdet, men set ud fra at vi i går spillede en kamp der ikke var livsvigtig må jeg nok erkende at jeg ikke var synderligt imponeret over ham. alt for mange fejl afleveringer og kunne slet og ret ikke læse spillet hvilket resulterede i bold tab. og skal da beklage på forhånd hvis der er nogle der føler sig stødt over at jeg ikke pr. automatik er imponeret over et talent på vej frem.
            he he. Jeg så det lidt anderledes så da jeg tager ovenstående i betragtning..
            syntes han gjorde det godt

            men enig i det sidste du skriver

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Det gjorde Spelmann også. Hvis han ikke kan komme afsted, så ligger det til højrebenet at blive med familien og spille på Sjælland eller Fyn.
              Mit vandrør siger, at der bliver flirtet med Brøndby

              Comment


                Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                Mit vandrør siger, at der bliver flirtet med Brøndby
                Lyder vel også som et godt match. Han skifter til noget større og de kan købe billigt da de skal sælge for minimum 10 mill før de kan købe.
                Hvis de køber ham skal de vel sælge for 12-13 mill

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                  Håber det hjælper at han kommer til at træne fuld tid med holdet, men set ud fra at vi i går spillede en kamp der ikke var livsvigtig må jeg nok erkende at jeg ikke var synderligt imponeret over ham. alt for mange fejl afleveringer og kunne slet og ret ikke læse spillet hvilket resulterede i bold tab. og skal da beklage på forhånd hvis der er nogle der føler sig stødt over at jeg ikke pr. automatik er imponeret over et talent på vej frem.
                  Det er skam fint at være lidt skeptisk/kritisk overfor vores talenter, men her må jeg godt nok erklære mig uenig.

                  JJT skal nok arbejde på fysikken, men jeg synes godt nok sjældent jeg har set en så ung spiller falde så hurtigt og naturligt ind i det. Hans teknik og overblik synes jeg er glimrende. Jeg kan heller ikke genkende det med de mange fejlafleveringer (selvfølgelig var der dog nogle). Jeg synes netop han gik ind og fik sat lidt mere flow i vores spil.

                  Omvendt synes jeg Greve har været lidt fejlplaceret på den centrale midtbane (hvor han så heller ikke spillede i går). Jeg ser det mest som et Ove P-eksperiment med ham på den position. Hans styrke er i mine øjne hans energi og fysik, ift. teknik og overblik halter han lidt når han spiller centralt synes jeg. Umiddelbart tror jeg han vil gøre sig bedre på en kant eller som (hængende) angriber på længere sigt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                    Håber det hjælper at han kommer til at træne fuld tid med holdet, men set ud fra at vi i går spillede en kamp der ikke var livsvigtig må jeg nok erkende at jeg ikke var synderligt imponeret over ham. alt for mange fejl afleveringer og kunne slet og ret ikke læse spillet hvilket resulterede i bold tab. og skal da beklage på forhånd hvis der er nogle der føler sig stødt over at jeg ikke pr. automatik er imponeret over et talent på vej frem.
                    Jeg er enig i, at JJT lavede nogle fejl i går, men det synes jeg er forventeligt af en så ung spiller, der kommer ind på et OB hold, der slet ikke fungerer på dagen. Jeg hæfter mig mere ved, at han i den halve time, han spillede, får vist en god vision og får sat lidt drev i spillet i flere situationer (hvilket var noget Azer slet ikke gjorde i den time, han spillede).

                    Comment


                      Ingen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.

                      https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder vel også som et godt match. Han skifter til noget større og de kan købe billigt da de skal sælge for minimum 10 mill før de kan købe.
                        Hvis de køber ham skal de vel sælge for 12-13 mill
                        ser ud til at de kommer let til deres 10 mill
                        http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...t-taet-paa-psv

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ingen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.

                          https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736
                          Marcus Peeee måske

                          Comment


                            Ser ikke ud til at Pourie er lige til højrebenet

                            http://www.bold.dk/nyt/fck-vil-ikke-...-med-det-samme

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Ingen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.

                              https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736
                              Det her jo ikke de gamle Kim Brink-dage hvor pengene hang på træerne nede i Ådalen. Vi kommer aldrig i nærheden af Sturød - eller en spiller fra den hylde - igen. Vi trænger til lidt realisme i denne tråd.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ingen der siger, at det er til os, men gættelegen kan da gå igang. Jeg byder på Sturød.

                                https://twitter.com/OleHoffskov/stat...51130102644736
                                Jeg har faktisk hørt noget lignende om at der var to danske klubber som undersøgte muligheden for Utaka..
                                I første omgang gav jeg det ikke så meget eftertanke da han så sent som i feb skrev kontrakt med et japansk hold, men hvem ved.

                                Comment

                                Working...
                                X